zlý štart za studena

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

Nazdar mam taký problém že ked je vonku chladno tak zle štartuje auto musim min 2x nažhavit a aj tak s problemamy naštartuje, kontroloval som baterku 12v žhaviče som povyberal odskušal žhavia poriadne ku žhavičom ide 8v, viete mi poradit načo sa mam zamerat? motor 1,6D, baterkou to nebude lebo som ju dal do druheho auta a naskočilo na šupu

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od areka »

Točí normálně svižně, ale nechytne?
Jak dlouho jsou tam žhavičky?
Podle mě by na nich mělo být 12V.
Zkontroluj pojistku žhavení jestli není kolem šroubů co ji drží oxidace.
Jestli můžeš půjč si od někoho ř.j. žhavení.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od 11mAjA11 »

Musí tam jít 12V tzn. špatně to žhaví, na zkušenou bych vzal silný kabel a s někým bych se pokusil to nastartovat stylem , kabel přímo na + a na první dobře volně přístupnu žhavičku, nechat třeba 3-5 sekund žhavnout a druhý by hnedka měl startovat, případně při startu ten kabel ještě chvilku podržet, pokud chytí tak pročistit pouzdro hlavní pojistky, vyndat relé žhavení rozlousknout pročistit kontakty ( budou 100% opálené ) dát zpět a poměřit kolik jde po tomto na žhaviče.

Když stále jen 8V tak hledat závadu na vedení..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

našiel som relatko žhavičov ku nemu tečie 12V poistku neviem najst neviem ktora to je viete mi poradit? čo dalej ked ku relatku ide 12V ale pri žhaviči len 8V ?

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

skusim to relatko otvorit dufam že nič neodlomim

Uživatelský avatar
Bart_NJ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 672
Registrován: 21.11.2007 09:54
Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od Bart_NJ »

tady je ta pojistka 50A :wink:
Přílohy
pojistka.JPG
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

dikes ja som ju hladal v skrinke :) zajtra to premerám po tu poistku

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od areka »

Do té ř.j. žhavení nelez, stejně tam není nic k vidění. :wink:

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

no tak som prečistil všetko aj tu poistku až nato že moja je na 80A ale to je asi jedno, ku žhavičom už ide 11 v ešte skusim vymenit ten kabel ktorym su prepojene žhaviče, a budem sa modlit aby rano dobre naštartoval

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

zase si neviem rady ked su zapojene všetky žhaviče cez medeny pliešok tak pri každom je 8V ale ked necham zapojený len prvý žhavič a zmeriam tak tam ma 11V nemalo by byt pri každom žhaviči aj ked su všetky zapojene 12V? alebo sa elektrina rozklada alebo jak už neviem fakt

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od 11mAjA11 »

A co třeba špatný akumulátor ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

neni zly podla mna lebo v druhom auto TDI štartuje na brnk

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od 11mAjA11 »

Kostry, kontakty, co ty žhavičky byly venku nebo ses na to vybod ?

Jestli je jedna nebo více nich vyskratovaných tak budou mít velký odběr a bude to dělat bordel, pak taky startér chycený a k tomu ta baterka která sice může jiné auto nastartovat normálně ale toho diesla nenatočí.

TDi chytá i na 1-2 funkční žhavky vlastní zkušenost, v golfu sem měl baterku která 1.6 TD nenastartovala a jak sem tm dal TDi tak ho natočila normálně..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

d3jwid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 05.11.2012 17:38

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od d3jwid »

mal som ich vonku a skušal každu jedn o baterku po 6-7 sekundach boli rozpalene, skusim ešte vymenit stare kable od tej poistky až ku žhavičom za nove medené možno stare už su prezrete a nevedu dobre prud

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: zlý štart za studena

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tam bych problém nehledal.

Jak říkám dal bych druhou baterku a nebo přes kabely z nastartovaného druhého auta zkusil natočit, pokud chytí dobře je to v baterce nebo velkém odběru při startováni.

Ten drát přímo z baterky na žhaviče jsi zkoušel nebo ne ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“