Jak na TDI v G2
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.02.2014 16:23
- Bydliště: Žatec
Jak na TDI v G2
Zdravím chlapy, mám menší otázku. Kdo má v G2 tdi, tak na jakých papírech to máte hozené? Máte to na naftových papírech nebo se na to povolí přestavba přímo od VW?
Mám teď ve svém 1.6 PN 51kW a určitě do toho chci narvat tdi. Jen nevím jak to pak udělat
Nedávno jsem viděl na netu Corrado co mělo tdi motor zapsaný v TP tak se ptám jestli někdo s tím zápisem nebo jak to udělat má už zkušenost. Díky za rady
Mám teď ve svém 1.6 PN 51kW a určitě do toho chci narvat tdi. Jen nevím jak to pak udělat
Nedávno jsem viděl na netu Corrado co mělo tdi motor zapsaný v TP tak se ptám jestli někdo s tím zápisem nebo jak to udělat má už zkušenost. Díky za rady
G4 Variant TDI 81kW ASV, zelená metalíza (lahváč) => serie
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Jak na TDI v G2
Zapsat normálně nejde.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.02.2014 16:23
- Bydliště: Žatec
Re: Jak na TDI v G2
Teď už to vím také Proto se ptám jak to máte. Jestli na 1.6d nebo 1.6td.vintera píše:Zapsat normálně nejde.
Zajímalo by mě to páč chci do toho dávat tdi a chtěl jsem to mít ofiko jako je to u toho corrada
G4 Variant TDI 81kW ASV, zelená metalíza (lahváč) => serie
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Jak na TDI v G2
Co na tom nechápeš že to nejde ?
Je úplně jedno jestli to bude D nebo TD, STK ofiko neprojde, na cestě taky může být problém..
99% postavených TDi jezdí na původních notách beze změny, je pár šťastlivců co si dovezou GII se zastavěným TDi v Německu třeba a "dobrej známej" jim to tu v ČR zlegalizuje..
Je úplně jedno jestli to bude D nebo TD, STK ofiko neprojde, na cestě taky může být problém..
99% postavených TDi jezdí na původních notách beze změny, je pár šťastlivců co si dovezou GII se zastavěným TDi v Německu třeba a "dobrej známej" jim to tu v ČR zlegalizuje..
- sails
- VWagenista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 01.10.2007 20:58
- Bydliště: North
Re: Jak na TDI v G2
V tomhle případě nemusí bejt ''dobrej známej'', je to v notách, jsou k tomu papíry ze zkušebny, v tp je u toho razítko, není co řešit.
Fuck new evolution, Oldschool is the Best !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.02.2014 16:23
- Bydliště: Žatec
Re: Jak na TDI v G2
Ok, takže sehnat naftový papíry je tak nějak provizorní řešení To mi úplně stačí.. Pak už mít jen známý Díkes
G4 Variant TDI 81kW ASV, zelená metalíza (lahváč) => serie
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Jak na TDI v G2
Vůbec nechápeš co se ti tu vysvětluje..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Jak na TDI v G2
jo sehnat naftový papíry, kde máš zapsáno TDI a pak se modlit aby tě na STK nevyhodili. Sice teoreticky platí "co je psáno, to je dáno", ale prakticky vždy záleží kde na koho narazíš.kubajz.lobl píše:Ok, takže sehnat naftový papíry je tak nějak provizorní řešení To mi úplně stačí.. Pak už mít jen známý Díkes
Moc si od toho neslibuj, raděj vůbec nic.
Můj názor u tebe je, postavit, nebo koupit dobrej motor 1,6 td a není u dvojky co řešit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.02.2014 16:23
- Bydliště: Žatec
Re: Jak na TDI v G2
Ok ok, o STK mi nejde páč ta se vždy dá nějak udělat. Šlo mi prostě jen o kontroly na silnicích, nic víc..vintera píše:jo sehnat naftový papíry, kde máš zapsáno TDI a pak se modlit aby tě na STK nevyhodili. Sice teoreticky platí "co je psáno, to je dáno", ale prakticky vždy záleží kde na koho narazíš.kubajz.lobl píše:Ok, takže sehnat naftový papíry je tak nějak provizorní řešení To mi úplně stačí.. Pak už mít jen známý Díkes
Moc si od toho neslibuj, raděj vůbec nic.
Můj názor u tebe je, postavit, nebo koupit dobrej motor 1,6 td a není u dvojky co řešit.
G4 Variant TDI 81kW ASV, zelená metalíza (lahváč) => serie
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Jak na TDI v G2
Běžná kontrola nic nejspíše řešit nebude, pokud bude v dokladech nafta a pod kapotou taky. Ale jak něco sám, nebo někdo do tebe, tak se můžou dít věci. Benzínový auto a v něm Tdi, tak asi ne.
Alespoň si pořiď golfa Td, ať se nikdo na první pohled nediví, nač máš u sání tolik hadic. Nebo prodej G2 benzín a kup G3 tdi a máš dilema vyřešeno.
Alespoň si pořiď golfa Td, ať se nikdo na první pohled nediví, nač máš u sání tolik hadic. Nebo prodej G2 benzín a kup G3 tdi a máš dilema vyřešeno.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.02.2014 16:23
- Bydliště: Žatec
Re: Jak na TDI v G2
Už jsem moudřejší ohledně toho.. Koupil jsem to hlavně kvůli kastli. Nikde není shnilá, pouze orezlinky ale to má každé druhé auto. Tudíž jsem si motorově vybrat moc nemohl a hlavně je to teprve moje druhé auto. Když jsem lítal kvůli 1.6d nebo td tak jsem byl asi u čtyř. Byli ještě v autě ale nebyly v pořádku a chtěli za to nekřesťanské peníze.
Pak jsem prostě viděl inzerát na Corrado co to mělo ofiko v TP tak mě napadla tahle myšlenka přestavby. Proto jsem založil tohle téma.. Jde mi jen o silniční kontroly, nic víc. Proto jsem pak řekl že bude nejlehčí sehnat dieselové papíry, když tam chci mít naftu..
Ne nadarmo se říká že český člověk může být blbý, ale musí si umět poradit. Tak jsem si chtěl poradit aspoň papírama..
Pak jsem prostě viděl inzerát na Corrado co to mělo ofiko v TP tak mě napadla tahle myšlenka přestavby. Proto jsem založil tohle téma.. Jde mi jen o silniční kontroly, nic víc. Proto jsem pak řekl že bude nejlehčí sehnat dieselové papíry, když tam chci mít naftu..
Ne nadarmo se říká že český člověk může být blbý, ale musí si umět poradit. Tak jsem si chtěl poradit aspoň papírama..
G4 Variant TDI 81kW ASV, zelená metalíza (lahváč) => serie
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
EX: G4 TDI 66kW AGR, modrá - základní => 100kW TDIDRAPEK.CZ; KAT OFF, EGR OFF, MAF OFF
Ať žije ekologie!
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Jak na TDI v G2
jezdi jak si koupil, s benzínem, a když to má pěknou kastli a není-li golf nějak zbastlený jinak, můžeš dělat nakonec i parádu. Benzín v G2 není žádná ostuda. Ani moc nežere. Na pěkné naftové G2 si musíš počkat a hledat.