problem s vybrovani auta v prave zatacce

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ahoj chlapi.koupil jsem za hubicku vw golf II 1.6 karbec a mam problem.Koupil jsem golfa s vadnym levym kloubem poloosy na prevodovce(byla rozdrcena klec a vypadany kulicky a protacela se mi poloosa v kloubu)kloub jsem vymenil a vsechno bylo Ok.Tedka po ujeti400km co jsem golfa ozivyl po problemech,ktery jsem vyresil,tak mi auto kdyz jedu rovne vybruje hodne a klepe s volantem i radici pakou a karoserii.Kdyz zatocim doprava klepe se cely auto extreme jako kdyz se jede po prazdnym kole.ale kdyz zatocim do leva tak auto je bez vybraci.Nemohl by to delat na prave strane kloub poloosy u prevodovky?Nikdy jsem takovy problem nemel a nemuzu zjistit vubec,kde to presne je a ani na jake strane,protoze to jede do celeho auta.Kdyz jsem ze zacatku menil na leve poloose ten kloub(u prevodovky)tak jsem hejbal s homokinetickym kloubem a byl Ok a v zadny poloze nezadrhaval.Matku co drzi poloosa jsem spravne utahl,takze povoleny to neni.Kamarad mi rikal,ze na te prave strane pred par mesici menil lozisko v naboji.Cepy mam Ok i ramena.Podvozek je sportovni od weitecu,ktery je absolutne perfektni,ale nemyslim si ze je to problem podvozku.Kola jsou dotahly a matky ve stredu jsou take dotahli.Kdyz jsem auto zvedal na heveru,tak jsem na nic nenarazi a ni pri zarazenem kvaltu a vytoceni.Diky za radu.Jeste mam problem s dobijenim.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od areka »

Převážil bych preventivně kola, jinak ložisko v kole.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ty jsou ale nove.Je to ode dne horsi a horsi.Nemohl by to delat kyneticky kloub na pravy strane?Kamos rikal,ze by to mohl delat on,ale jisty si neni.Nechapu proc to dela jen kdyz jedu rovne,nebo zatocim doprava.doleva to nic nedela a chova se to normalne.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od areka »

Nevím, ale poloose potažmo kloubu je úplně jedno jestli se natočí doleva a nebo doprava, protože se otáčí. :wink: Bude to mít asi souvislost s odlehčením kola při zatáčení, já bych dal na to ložisko, nekvalitní a nebo špatná montáž.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Zitra skusim prehodit celou poloosu s tehlici z jineho golfa,jestli to pomuze.Zbylo mi to z Golfa 1rady,ale je to pry stejny.Tak uvidim.Ale mam to jen na pravou stranu,takze doufam,ze to bude delat prava strana a ne leva.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od areka »

90mm a 100mm klouby a poloosy mají jinou délku tyček! Nelze zaměňovat celé komplety ploos z G1 na G2. Pouze přeházet klouby, ale zase dodržet 90 a 100mm. U 100mm poloos lze použít z Toleda typ 1L, platforma G2.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ty poloosy jsou stejne i klouby u prevodovky.Protoze jsem ho daval z G1 na G2.a na pohled jsou stejne.akorat u g1mam jiny brzdovy trmen.Kouknu na to,jestli je to stejny a napisu.Ale ja tam chci davat jen tehlici s kloubem a tyc poloosy z G2ky.Myslis si,ze homokynetak a tehlice je stejna? Vim ze ramena a tlumice na G1 jsem mel z G2ky,takze jsou stejna.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od areka »

Klouby ano.
Ale těhlice mají jiná čísla. GI - čísla L+P 171407255A a 171407256A, GII - čísla L+P 191407255B,C a 191407256B,C, GII šroubovací třmen - čísla L+P 357407255C a 357407256C.

Nikdy jsem neměl těhlici z jedničky v ruce tak to nevím jestli jsou stejné.
Přílohy
171407255A.jpg
191407255A.jpg
191407255A.jpg (5.39 KiB) Zobrazeno 3239 x
357407255c.jpg

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ok vyzkousim.Mam G1 1.5d a ta ma stejny poloosy,tehlice,desticky,tlumice atd stejny jako v g2 1.8rp. Tenkrat jsem resil prave trmeny a desticky a normalne mi tam pasovaly.ale jestli pujdou na g2 1.6 nevim.Jednodusi je pro me prehodit celou tehlici i s kloubem,nez se sr*t s loziskem.Vim ze to neni reseni a lepsi by bylo koupit novy(pokud to dela lozisko),ale radsi vyzkousim,to prehodit z Funkcniho auta,nez kupovat lozisko zbytecne(kdyz jsou chvilku 3mesice stare ) a je na ne prd najeto.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak chlapi resim jeste jeden problem s dobijenim.Altik mi normalne funguje(po odpojeni od baterky motor stale bezi a i kdyz zapnu svetla na dalkovy,tak taky nezedechne bez baterky).Muj problem je v tom,ze kdyz jsem dal do auta plne nabitou baterii,tak po ujeti 100km(ne jizda vkuse)ale treba 4x 20km trasa(s nekolika zastavkami)s rozsvicenyma svetlama vibiji baterka a pak kdyz chci zase nekam ject,tak uz nenastartuju.Baterka je 2mesice stara a at dam jakoukoliv,tak vzdy stejny problem.Kdyz nemam rozsviceny svetla a ujedu treba 20km(nebo 10min na volnobeh) tak potom s nastartovanim problem nemam.Cim to muze byt?Kostry jsou Ok a nikde zadny uvolnene konektory,nebo ocka nejsou.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od areka »

Pořádně nabít dobrou baterku a při rozsvícených světlech a třeba puštěným větráku topení ma 3 stupeň změřit měřákem kolik altík tlačí do baterky. Pak změř kolik tlačí při zvýšených otáčkách. Pokud budeš kolem 13,8V a víc, max 14,1V, tak je alt. dobrý, pokud to půjde pod je zralý na výměnu. :wink:

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak jsem na pravy strane vymenil oba klouby a furt stejny.Kamarad rika,ze to je urcite loziskem,ale jaky je spatny?Kdyz jsem chtel rychle rucne zatocit s levym kolem slo docela stuha a kdyz jsem tam dal rychlost a na 3ku jsem pridal plyn a vyradil,tak celkem rychle se zastavilo cca 5vterin.Skousel jsem i takhle leve a to se tocilo asi 30vterin.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak castecne vyreseno.dneska kdyz jsem jel,tak zachrupalo na poloose a ten kloub u prevodovky na leve strane co jsem menil pri koupi,se zase rozsypal.Nastesti jsem mel jiny,tak jsem ho vymenil.Tedka to dela jen trosicku pri pravy ostry zatacce.Takze i ten kloub co jsem menil,odesel uplne stejne,jako kdyz jsem golfa takhle se stejnou vadou kupoval.Jak je mozny,ze uplne stejne odesel?Poloosa nehazi.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od lister »

tak až se ten kloub zase rozpadne a budeš dávat novej, namontuj tu poloosu bez manžety a vazelíny a podívej se v jaký poloze je střed kloubu, jestli třeba není narvanej vevnitř, nebo naopak vytaženej ven. vnitřní kloub totiž umožňuje změnu délky poloosy při zatáčení a propružení, ovšem aby to dokázal musí být v klidu cca uprostřed, pokud je v klidu v některý z krajních poloh, nemá při změně délky poloosy kam jít a odsrere to klec.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s vybrovani auta v prave zatacce

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak zatim je to OK.Tady ten kloub co jsem tam dal je docela tuhej.Ten co jsem tam daval sel hodne zlehka,takze asi uz byl taky nejaky nacaty.Myslim to,ze kdyz rucne s nim chci hybat,tak jde ztuha,ale nedrhne.Kdyz se ten kloub zase rozsype,tak nejspis uz sezenu jinou poloosu celou.Tedka je celkem klid,akorat pri prudky zatacce lehounce zavibruje auto,ale muze to delat i neco jineho.DIKY LISTER ZA INFORMACE.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“