regulátor brzdného učinku
- golfgti
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 26.04.2008 20:30
- Bydliště: břeclav
regulátor brzdného učinku
regulátor brzdného učinku na zadní nápravě k čemu slouží a musí tam být
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: regulátor brzdného učinku
slouží k omezení brzdného účinku na zadní kola při malém zatížení zadní nápravy (resp. při nezatížené nápravě).
někdo ho tam nechal, někdo ho vyhodil. osobně zastávám názor, že pokud ho tam dali, měl by tam zůstat (funkční)
někdo ho tam nechal, někdo ho vyhodil. osobně zastávám názor, že pokud ho tam dali, měl by tam zůstat (funkční)
no abs, no klima, no servo -> no problem
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: regulátor brzdného učinku
Ita est! Jen pro uplnost: jde o zatezovy zdvihovy regulator brzdneho ucinku zadni napravy. Montoval se seriove do vsech vozidel (G2) s vykonem motoru tusim nad 60kW. Pri spravnem serizeni by mel eliminovat schopnost zadni napravy blokovat pri nezatizenem prip. jen castecne zatizenem vozidle (a tim zabranit vzniku a pusobeni tociveho momentu ve svisle ose vozidla).boobika píše:slouží k omezení brzdného účinku na zadní kola při malém zatížení zadní nápravy (resp. při nezatížené nápravě).
Jednoznacny souhlas - jeho vyrazenim nelze nic ziskat (leda tak par dekagramu uzitecne hmotnosti), naopak jeho pritomnost a funkcnost je prvek aktivni bezpecnosti. Napr. na nakladnich vozidlech a jejich pripojnych vozidlech jde o zcela samozrejmou a predepsanou soucast vybaveni.boobika píše:někdo ho tam nechal, někdo ho vyhodil. osobně zastávám názor, že pokud ho tam dali, měl by tam zůstat (funkční)
Naposledy upravil(a) shazzer dne 23.09.2010 21:48, celkem upraveno 1 x.
- golfgti
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 26.04.2008 20:30
- Bydliště: břeclav
Re: regulátor brzdného učinku
takže mam ho tam nechat
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: regulátor brzdného učinku
Vzdy jsem to dal pryč. Jelikož mam sniženo hodne. A jako náhradu jsem dal valecky ktere se namontuji mezi brzdový válec a trubicky. Je to z Felicie a mnohem lip to brzdi.
Audi Sq7
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: regulátor brzdného učinku
Ukazkove nepochopeni podstaty veci (v lepsim pripade): od zacatku je snad jasne, ze tady nejde o to jak moc to brzi, ale o pravy opak, tedy jak je vozidlo schopno nebrzdit (mysleno ZN), kdyz neni zatizeno! Nejake valecky a trubicky z cehokoliv jsou samozrejme zcela bezpredmetne.aiworry píše:Vzdy jsem to dal pryč. Jelikož mam sniženo hodne. A jako náhradu jsem dal valecky ktere se namontuji mezi brzdový válec a trubicky. Je to z Felicie a mnohem lip to brzdi.
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: regulátor brzdného učinku
lepší proporční ventily z feliny než nefunkční zátěžák kterej dozadu nepustí žádnej tlak, ale i ten je lepší než zátěžák odstranit a trubky pospojovat nějakejma redukcema
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- GTI16V
- VWexpert
- Příspěvky: 4637
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: regulátor brzdného učinku
...přesně taklister píše:lepší proporční ventily z feliny než nefunkční zátěžák kterej dozadu nepustí žádnej tlak, ale i ten je lepší než zátěžák odstranit a trubky pospojovat nějakejma redukcema
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: regulátor brzdného učinku
místo nějakých redukcí,se dají použít obyčejné brzdové hadičky ze zadní nápravy.
Já zas tvrdím,že než zatvrdlý zátěžák,který navíc třeba teče,tak rači vyhodit a propojit
Nejlepší je ho samozřejmě vyměnit,ale nikomu se nechce kupovat nový,v tomto případě zbývají dvě možnosti,dělat slepého a blbého nebo to vyhodit a propojit.
A rozežranci si to udělají jako GTI16V
Já zas tvrdím,že než zatvrdlý zátěžák,který navíc třeba teče,tak rači vyhodit a propojit
Nejlepší je ho samozřejmě vyměnit,ale nikomu se nechce kupovat nový,v tomto případě zbývají dvě možnosti,dělat slepého a blbého nebo to vyhodit a propojit.
A rozežranci si to udělají jako GTI16V
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
co to je proporční ventil ?
- GTI16V
- VWexpert
- Příspěvky: 4637
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: regulátor brzdného učinku
...končíšvwCharlie píše:místo nějakých redukcí,se dají použít obyčejné brzdové hadičky ze zadní nápravy.
Já zas tvrdím,že než zatvrdlý zátěžák,který navíc třeba teče,tak rači vyhodit a propojit
Nejlepší je ho samozřejmě vyměnit,ale nikomu se nechce kupovat nový,v tomto případě zbývají dvě možnosti,dělat slepého a blbého nebo to vyhodit a propojit.
A rozežranci si to udělají jako GTI16V
NO SHINE JUST PERFORMANCE
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
1989 G2 GTI 16V (swap vr6)
1991 G2 1.6TD GL
1996 G3 1.9 TDI
insta: @mkv2r6base
facebook: mkdva vršestá
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: regulátor brzdného učinku
večerníček : to je jinej název pro regulační ventil z felicie, používá se pro oklamání nepřítele (ten název, ne ventil)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
alister: a jak to funguje? To nasadím jako mezikus mezi brzdy a hl.brzdový válec a nastavím max. tlak a jak to potom pozná jestli je auto zatížené nebo ne?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: regulátor brzdného učinku
z hl. válce vyšroubuješ trubičku která vede k zadnímu kolu, do válce našroubuješ ventil, a do ventilu našroubuješ trubičku. odvzdušníš brzdy a jezdíš.
logicky tenhle proporční ventil není schopnej regulovat tlak podle aktuálního zatížení z.n., funguje tak, že dozadu pouští cca 50% tlaku kterej přichází od hl.válce
logicky tenhle proporční ventil není schopnej regulovat tlak podle aktuálního zatížení z.n., funguje tak, že dozadu pouští cca 50% tlaku kterej přichází od hl.válce
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..