[Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
- hks23
- VWsenior
- Příspěvky: 2476
- Registrován: 02.10.2010 20:34
- Bydliště: Litomyšl
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Radekgtd: budíky od nuly ti půjdou bez problémú a změna km jde u každých budíků... Yohnas určitě potvrdí
Golf III Cabrio 1.8 55kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Na stránkách jsem našel softy jen na VDO a MM, takže to půjde asi jen na tohle, nevim jak TWR. Dneska použiju pokusný motometry, udělám kabel a disketu na dosík a uvidíme ))
- Yohnas
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 12.03.2012 19:40
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Jak pise hks23,jde to na motometry a vdo a jak pise Shafticek tak je potreba stahnout prislusny program.na strankach pisou i neco o verzich softu ale nebyla zatim moznost vyzkouset x budiku s ruznymi verzemi
Odesláno pomocî tapatalk
Odesláno pomocî tapatalk
Now : 97´Mk3 Variant 1.6 74KW Yachting
Before : 94´Vento TDi,96´ Mk3 Variant 1.6 74kw,93´ Mk3 Jetta TD,..
Before : 94´Vento TDi,96´ Mk3 Variant 1.6 74kw,93´ Mk3 Jetta TD,..
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Tak jsem se do toho pustil a hlásím, že jsem si taky přetočil motometry, takže velkéí díky yonasovi a unexovi Udělám nějaký návod do DYI, můžete ho doplnit
- Radek3gtd
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.01.2012 17:52
- Bydliště: Čáslav
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
oukej paradicka akorat mam asi jedinej diesla z otačkoměrem do 7tisic a tu zmenu umi nekdo v okoli kutné hory ??hks23 píše:Radekgtd: budíky od nuly ti půjdou bez problémú a změna km jde u každých budíků... Yohnas určitě potvrdí
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Čeče myslim, že moc lidí tuhle úpravu neumí a onio to není časově uplně hned, pokud nemáš dokonale vyřešený všechny kabely. Profíci si za "úpravu tachometrů - stáčení" účtujou 1500,-. Já to dnes dělal tak 4 hodinky, než jsem došel do finiše.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=265&t=285633" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=265&t=285633" onclick="window.open(this.href);return false;
- unex
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.03.2009 00:07
- Bydliště: Slovakia, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
presne, samotne stocenie nie je problem len priprava zaberie fakt najviac casu - najst stary PC s LPT portom, nejake 2 diskety - jednu spustaciu a jednu s programami, urobenie kabla - hlavne steker na strane budikov - tiez som skusal molex zo zdroja a pruzinky som pouzil zo starych uhlikovych zapalovacov no nakoniec som to predsa len priamo mikropajkou priletoval na budiky, kedze som nemal kontakt... skusim urobit aj ja nejaky navod a dame to dokopyshafticzek píše:Čeče myslim, že moc lidí tuhle úpravu neumí a onio to není časově uplně hned, pokud nemáš dokonale vyřešený všechny kabely. Profíci si za "úpravu tachometrů - stáčení" účtujou 1500,-. Já to dnes dělal tak 4 hodinky, než jsem došel do finiše.
EX:
1. VW Golf II 1991, 1.8 GL (77kW, 105 PS) - American Version (Made in Mexiko)
2. VW Golf II 1990 1.6 CL PN (51kW, 70 PS)
1. VW Golf II 1991, 1.8 GL (77kW, 105 PS) - American Version (Made in Mexiko)
2. VW Golf II 1990 1.6 CL PN (51kW, 70 PS)
- Yohnas
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 12.03.2012 19:40
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- hks23
- VWsenior
- Příspěvky: 2476
- Registrován: 02.10.2010 20:34
- Bydliště: Litomyšl
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
jednu chvíli jsem měl v TDi taky otáčkoměr do 7tisícRadek3gtd píše:oukej paradicka akorat mam asi jedinej diesla z otačkoměrem do 7tisic a tu zmenu umi nekdo v okoli kutné hory ??hks23 píše:Radekgtd: budíky od nuly ti půjdou bez problémú a změna km jde u každých budíků... Yohnas určitě potvrdí
Golf III Cabrio 1.8 55kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
- Kuny1991
- VWagenista
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17.10.2009 21:48
- Bydliště: Kynšperk nad VWohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Já mám obavu, že radkovi ty budíky nepůjdou... kdyby to bylo TDI tak by mu benzinový budíky šli, ale on má TD... tam jde signál z W kontaktu pro otáčkoměr
- unex
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.03.2009 00:07
- Bydliště: Slovakia, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
nenasiel som to tu v tejto teme, preto pridavam odkaz na zapnutie skryteho (servisneho) menu - (lavy displej)
a druhe video na nastavenie zobrazenia aktualnej spotreby (namiesto priemernej spotreby)
Nevie niekto, co znamenaju hodnoty 0 - 1- 2 -3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 v servisnom menu?
Hodnota 5 spusti test vsetkych segmenov oboch displejov, to mi je jasne (aspon viete dopredu ci Vam budiky budu ratat viac ako 400 000 km )
Hodnota 6 by mala zobrazovat aktualne otacky pri nastartovanom motore
na zahranicnych forach som nasiel taketo udaje, avsak usporiadanie hodnot moze byt asi rozne (toto je pre G60tky):
MFA switch on position 1:
1. Engine code
2. Land code
3. Speedometer
4. Upper rev limitter
5. Lower rev limitter
6. Decelaration fuel pressure
7. Display test
MFA switch on position 2:
1. Test programm of programmed bytes
2. G60 pressure meter
3. Digital rev counter
4. Fuel usage (like normal)
5. Signal from speedo sensor
6. Oil temperature (like default)
7. Ambient temperature (like default)
a druhe video na nastavenie zobrazenia aktualnej spotreby (namiesto priemernej spotreby)
Nevie niekto, co znamenaju hodnoty 0 - 1- 2 -3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 v servisnom menu?
Hodnota 5 spusti test vsetkych segmenov oboch displejov, to mi je jasne (aspon viete dopredu ci Vam budiky budu ratat viac ako 400 000 km )
Hodnota 6 by mala zobrazovat aktualne otacky pri nastartovanom motore
na zahranicnych forach som nasiel taketo udaje, avsak usporiadanie hodnot moze byt asi rozne (toto je pre G60tky):
MFA switch on position 1:
1. Engine code
2. Land code
3. Speedometer
4. Upper rev limitter
5. Lower rev limitter
6. Decelaration fuel pressure
7. Display test
MFA switch on position 2:
1. Test programm of programmed bytes
2. G60 pressure meter
3. Digital rev counter
4. Fuel usage (like normal)
5. Signal from speedo sensor
6. Oil temperature (like default)
7. Ambient temperature (like default)
EX:
1. VW Golf II 1991, 1.8 GL (77kW, 105 PS) - American Version (Made in Mexiko)
2. VW Golf II 1990 1.6 CL PN (51kW, 70 PS)
1. VW Golf II 1991, 1.8 GL (77kW, 105 PS) - American Version (Made in Mexiko)
2. VW Golf II 1990 1.6 CL PN (51kW, 70 PS)
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1142485#p1142485" onclick="window.open(this.href);return false;unex píše:nenasiel som to tu v tejto teme.....
- Erwest84
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 21.08.2008 13:42
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, M
Skoro stejný problém, jen G III, teploměr o 20°C méněTurus píše:Zdravím,
Mam Vento 1.9 TD (1993)
Problem mam v tom ze mi budiky ukazuju zle hodnoty:
Rychlomer ukazuje o 10 km/h viac
Otackomer ukazuje zase malo asi o 1000 ot.
Teplomer ukazuje viac o cca 20 °C
Palivomer ukazuje viac nez je v nadrzi ukazuje cca na rezervu a pritom je uz prazdna (uz mi raz dosla nafta ).
Skusal som uz vymenit budiky z ineho Venta TD ale nepomohlo.
Dakujem za rady.
Palivoměr o 2 dílky méně.
Tacho ukazuje tak o 5km/h méně, což mi nevadí
místo otáčkoměru mám hodiny
Má někdo nějaký typ, čím by to mohlo být?
VW Golf III GTD, 55kW
ex VW Bora 1.9 TDi, 85kW, 6-speed, RS interiér a podvozek
ex VW Bora 1.9 TDi, 85kW, 6-speed, RS interiér a podvozek
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Hele borci nemáte někdo doma rozpitvané VDO budíky.
Potřebuju motůrky, nebo jak to nazvat, co kroutí ručičkama tachometru a otáčkoměru, mám VDOčka s rezervou do 220kmh a nechodí mi ručka otáčkoměru, po zapnití klíče sebou škube a po startu se škube furt, když do ní šťouchnu prstem tak se chytí a chodí normálně, po vypnutí klíče spadne na nulu a trhá sebou taky po chvíli přestane.
Divné je že po odpojení budíků od kabeláže a následném připojení v nich nezachrastí a ručky se ani nezvednou do max a min jako třeba na Alhambře.
Teď mám v autě TRW a ty když odpojím a připojím tak v nich zašrotí a cajk.
Nevíte někdo čím to může být to trhání té ručky otáčkoměru?
Popravdě jak sem měnil podsvit, tak se mě podařilo blbě podebrat ručičku a von se mě ten motůrek rozloup a vypadly z něj ozub. kolečka, složil sem to nějak zpět, ale nefunguje to, tak si myslím že se mě tam něco podělalo, tak bych přepájel ty motůrky na zkoušku a budu doufat že to je tím..
S těmihle motůrky..číslo na něm z boku je 91255002 (N)
Potřebuju motůrky, nebo jak to nazvat, co kroutí ručičkama tachometru a otáčkoměru, mám VDOčka s rezervou do 220kmh a nechodí mi ručka otáčkoměru, po zapnití klíče sebou škube a po startu se škube furt, když do ní šťouchnu prstem tak se chytí a chodí normálně, po vypnutí klíče spadne na nulu a trhá sebou taky po chvíli přestane.
Divné je že po odpojení budíků od kabeláže a následném připojení v nich nezachrastí a ručky se ani nezvednou do max a min jako třeba na Alhambře.
Teď mám v autě TRW a ty když odpojím a připojím tak v nich zašrotí a cajk.
Nevíte někdo čím to může být to trhání té ručky otáčkoměru?
Popravdě jak sem měnil podsvit, tak se mě podařilo blbě podebrat ručičku a von se mě ten motůrek rozloup a vypadly z něj ozub. kolečka, složil sem to nějak zpět, ale nefunguje to, tak si myslím že se mě tam něco podělalo, tak bych přepájel ty motůrky na zkoušku a budu doufat že to je tím..
S těmihle motůrky..číslo na něm z boku je 91255002 (N)
- Petr9408
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 01.11.2013 21:33
Re: [Poradna] - Budíky a vše kolem nich (Závady, problémy, MFA)
Ahoj kluci. koupil sem budíky do venta TDI 1Z z golfa TDI AHU.. ze začátku všechno slapalo ale ted mi delá to ze mi neukazuje zadnej budík jediný co jde tak podsvícení.. přišel sem na to že je špatnej kontakt na tom hlavním konektoru zezadu v budíkách.. vyzkoušel sem snad všechno ale stejne to chvíli jede a pak zase ne.. nesetkal se stím někdo? nebo musím mít budíky z 1Z do 1Z? motoru? Děkuju za rady.