Myslím, že teď naposledy mělo Volvo nějakej problém při bočním nárazu, že se pytel nedoufouknul a proto Volvo udělalo změny a nevím kde,ale tím, že se odpálil pozdě tak si myslím že v ŘJ.. http://www.autoweb.cz/bezpecnost-aut/eu ... -v70/13799fastr píše:Já teda nejsem odborník, ale pořád mi to vrtalo hlavou. To že je tam na volantu větší či menší bag je snad závislé od té piropatrony která ho plní a ta je součástí bagu. Páč pochybuji o tom že určité auto může řídit jen člověk z určitou délkou paží. Větší bag se prostě nafukuje rychleji, aby byl plný včas, protože člověk je od volantu vzdálen vždy stejně. Ale třeba se mýlímRomeoMontek píše:To jo,ale pak se můžeš modlit, že se neutrhne sedačka s tebou pevně přikurtovaným:-)...
jinak s těma begama..konektor půjde,ale bag v G3 má 35 litrů, v G4 55l...takže je tam otázka toho načasování kdy se začnou napouštět a kdy do nich osoba vletí..aby se nestalo, že ten pytel nebude celej dofouklej, ty už do něj vletíš a pak ho propálíš až na volant a on tě vrhne silou 200kmh facky nazpátek...
já sem taky zvažoval kdysi palubku z G4..ale vzdal sem to kvůli tomuhle...
Víš co že ŘJ dá v určitým okamžiku podnět k tomu aby se pytel nafouknul a třeba na větší bag ho musí dát o fous dříve než na menší(že to čidlo v jednotce bude o něco citlivější),páč si nemyslím, že těch 20litrů objemu se tam neprojeví..hele ale třeba máš plnou pravdu a pletu se já...