2.0 85kw AGG nekdy chcipne
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 03.06.2014 17:19
2.0 85kw AGG nekdy chcipne
zdravim, mam problem kdyz dojizdim do krizovatky a vyradim tak otacky klesnou na 500 a pak se zvednou na volnobeh, a docela casto se stane ze zdechne. Cim by to mohlo byt ? Vymeneny zapalovaci kabely, vicko rozdelovace, palec, svicky, lambda sonda. diky za rady
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28.04.2016 14:14
Re: 2.0 85kw AGG nekdy chcipne
Nazdar zdochne napriklad aj ked prichadzas do krizovatky dobrzdujes vyradis a zdochne? Skusil by som vycistit skrtiacu klapku
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 03.06.2014 17:19
Re: 2.0 85kw AGG nekdy chcipne
přesně tak, to sem ještě nedělal
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 2.0 85kw AGG nekdy chcipne
v podstatě je to asi tak, že když po zavření klapky klesnou otáčky moc nízko, tak je to buď málo vzduchu, nebo málo benzínu, nebo moc benzínu.
buď je klapka obalená směsí oleje a karbonu kterej, takže když je klapka zavřená nepronikne kolem ní žádnej vzduch do motoru, otáčky padají dolu, řídící jednotka na to reaguje otevřením klapky pomocí servomotorku..
nebo je někde netěsnost, motor saje falešnej vzduch, tím se směs při volnoběhu ochudí, otáčky padají dolů, lambda to pozná, řídíc jednotka obohatí směs..
nebo jsou špatný vstřiky, místo aby pěkně rozprašovali palivo do proudu nasávanýho vzduchu, stříkají "čurkem" na stěnu sacího potrubí, normálně za jízdy to až tak nepoznáš, benzín ze stěny se hned odpařuje a proud vzduchu ho strhává sebou, ale po zavření klapky tam žádnej proud není jen stěny sání pokrytý benzínem, ten motor uchlastá. otáčky padají, řídící jednotka otevře klapku, tím se směs naředí, plus k tomu zasáhne lambdaregulace..
nebo to může být libovolná kombinace výše zmíněného, případně něco jinýho
buď je klapka obalená směsí oleje a karbonu kterej, takže když je klapka zavřená nepronikne kolem ní žádnej vzduch do motoru, otáčky padají dolu, řídící jednotka na to reaguje otevřením klapky pomocí servomotorku..
nebo je někde netěsnost, motor saje falešnej vzduch, tím se směs při volnoběhu ochudí, otáčky padají dolů, lambda to pozná, řídíc jednotka obohatí směs..
nebo jsou špatný vstřiky, místo aby pěkně rozprašovali palivo do proudu nasávanýho vzduchu, stříkají "čurkem" na stěnu sacího potrubí, normálně za jízdy to až tak nepoznáš, benzín ze stěny se hned odpařuje a proud vzduchu ho strhává sebou, ale po zavření klapky tam žádnej proud není jen stěny sání pokrytý benzínem, ten motor uchlastá. otáčky padají, řídící jednotka otevře klapku, tím se směs naředí, plus k tomu zasáhne lambdaregulace..
nebo to může být libovolná kombinace výše zmíněného, případně něco jinýho
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 03.06.2014 17:19
Re: 2.0 85kw AGG nekdy chcipne
diky za tipy