Začal mi za studena vynechávat jeden válec, né pokaždý, ale občas to prostě ráno po startu chvilku jelo jen na tři. Dneska jsem proto změřil tlaky a vyšlo mi:
studený motor: 10,5 - 8,5 - 7,2 - 10,8 bar
po přidání trochu oleje do válce: 11,6 - 10,6 - 10,3 - 11,5 bar
takže s největší pravděpodobností kroužky na druhém a třetím válci, ale potom jsem ještě změřil tlaky u zahřátého motoru
zahřátý motor: 10,5 - 10,6 - 10 - 11 bar
s olejem: 11 - 11,5 - 11,5 - 12
u teplýho motoru jsou tlaky teda ok, motor má najeto 320t Km, ale je divný že olej moc nežere, od poslední výměny jsem zatím najel 8t Km a dolil cca 1l oleje, ikdyž je fakt že dřív jsem mezi výměnama po 10t nemusel dolívat nic... teď jde o to, jestli to dál nějak řešit, protože auto stále jezdí celkem slušně a dělat GO motoru si myslím moc nevyplatí.
ABF tlaky válců
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ABF tlaky válců
GIII GTI 2.0 16V ABF
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: ABF tlaky válců
tlaky se měří u teplýho motoru, měření u studenýho motoru proto není směroplatný
simerinky jsi už dělal ?
simerinky jsi už dělal ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABF tlaky válců
Takže hodnoty udávaný z výroby (10-13bar u novýho motoru, maximální rozdíl mezi válci 3bar a minimální tlak 7,5bar) platí pro zahřátý motor?
gufera jsem ještě nedělal, ale chystal jsem se na hydroštely, protože už se po startu začínají ozývat, tak by se asi udělali najednou s guferama ventilů.
gufera jsem ještě nedělal, ale chystal jsem se na hydroštely, protože už se po startu začínají ozývat, tak by se asi udělali najednou s guferama ventilů.
GIII GTI 2.0 16V ABF
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABF tlaky válců
Ještě dotaz, dá se u ABF podržet si ventily jen pístem v HÚ? Tedy bez použití kompresoru a natlakování spalovacího prostoru nebo provázku a podobnejch metod? Nebo je prostor mezi pístem v hú a zavřeným ventilem moc velkej a tudíž by ventil po povolení pružiny zajel moc hluboko dolů?
GIII GTI 2.0 16V ABF
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: ABF tlaky válců
výfukový určitě ne, ty zapadnou dobrejch 12mm a sací mají taky 3-4mm vůli, takže nevěřím tomu, že by šlo po výměně gufer poskládat..
to máš lepší sundat hlavu a hned to celý očistit a zabrousit sedla.
to máš lepší sundat hlavu a hned to celý očistit a zabrousit sedla.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..