netáhne Golf 1.8 ABS
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
netáhne Golf 1.8 ABS
Ahoj,
máme doma golfa s motorem 1.8 66kw kod ABS
auto šlapalo jak má vše bylo v pořádku do doby než jsem vyměnil přírubu pod vstřikováním protože byla na pul urvaná.
od té doby auto jede ale nemá takovej tah jak před výměnou. A u cca 2700 ot/min je pokles výkonu nejcitelnější.
Po výměně příruby sem nechal udělat rozvody. Při cestě do servisu už to nechtělo moc táhnout tak si nemyslím že by to bylo špatným nastavěním rozvodů. Diagnostika ukazuje že je předstih v pořádku.
Diagnostika psala špatnou lambdu. Tu jsem vyměnil ale bez výsledku.
Dále jsem vyměnil palivový filtr, svíčky, kabely ke svíčkám, palec rozdělovače víko rozdělovače.
Už se mi nabízí jen vstřikovaní nebo rozdělovač?
Nemá s tím někdo nějaký zkušenosti?
Budu rád za každou radu
máme doma golfa s motorem 1.8 66kw kod ABS
auto šlapalo jak má vše bylo v pořádku do doby než jsem vyměnil přírubu pod vstřikováním protože byla na pul urvaná.
od té doby auto jede ale nemá takovej tah jak před výměnou. A u cca 2700 ot/min je pokles výkonu nejcitelnější.
Po výměně příruby sem nechal udělat rozvody. Při cestě do servisu už to nechtělo moc táhnout tak si nemyslím že by to bylo špatným nastavěním rozvodů. Diagnostika ukazuje že je předstih v pořádku.
Diagnostika psala špatnou lambdu. Tu jsem vyměnil ale bez výsledku.
Dále jsem vyměnil palivový filtr, svíčky, kabely ke svíčkám, palec rozdělovače víko rozdělovače.
Už se mi nabízí jen vstřikovaní nebo rozdělovač?
Nemá s tím někdo nějaký zkušenosti?
Budu rád za každou radu
Golf III 1.8 66Kw
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
Cidlo teploty chladici kapaliny?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
nerad bych se pletl, nebo ti dával falešnou naději, ale mono-motronic s dokáže učit, takže jsetli běžel dlouhodobě s prasklou přírubou pod vstřikovací jednotkou, naučil se směs obohacovat aby byla OK. teď když falešnej vzduch zmizel, je směs najednou bohatší , VAG to svádí na chudáka lambdu, a je docela možný, že se to srovná časem, až se jednotka odnaučí to obohacování.
nerad bych se pletl podruhý, ale ABS má jedinej zdroj informací o poloze kliky a to je signál z rozdělovače cca 90° před HÚ. takže když řídící jednotka dostane impuls z rozdělovač, ví že klika je 90° před HÚ, pak se snaží odhadnout kdy bude v místě kdy má být odpálená jiskra, ale nemá možnost si ověřit jestli zážeh proběhl kde měl. když se pohne s rozdělovačem, nebo špatně nastaví spojovací hřídel při rozvodech, signál rozdělovač nepřijde 90° před HÚ, ale řídící jednotka s tou 90kou dál počítá, výsledek je předstih mimo a jediná možnost jak to poznat je stroboskop, VAG to nepozná..
nerad bych se pletl podruhý, ale ABS má jedinej zdroj informací o poloze kliky a to je signál z rozdělovače cca 90° před HÚ. takže když řídící jednotka dostane impuls z rozdělovač, ví že klika je 90° před HÚ, pak se snaží odhadnout kdy bude v místě kdy má být odpálená jiskra, ale nemá možnost si ověřit jestli zážeh proběhl kde měl. když se pohne s rozdělovačem, nebo špatně nastaví spojovací hřídel při rozvodech, signál rozdělovač nepřijde 90° před HÚ, ale řídící jednotka s tou 90kou dál počítá, výsledek je předstih mimo a jediná možnost jak to poznat je stroboskop, VAG to nepozná..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
11mAjA11: to čidlo vody zkusím
lister: ten první typ se mi zdá reálný. Jezdil dlouhodobě s tou prasklou přírubou. Je možný nějak resetovat řídící jednotku? Pomůže odpojení baterky? Nebo přes VAG? Jak dlouho by mohlo trvat než se jednotka odnaučí obohacování?
Nastavení předstihu bych zkusil až jako druhou věc.
lister: ten první typ se mi zdá reálný. Jezdil dlouhodobě s tou prasklou přírubou. Je možný nějak resetovat řídící jednotku? Pomůže odpojení baterky? Nebo přes VAG? Jak dlouho by mohlo trvat než se jednotka odnaučí obohacování?
Nastavení předstihu bych zkusil až jako druhou věc.
Golf III 1.8 66Kw
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
Ono by chtelo poblikat tim stroboskopem hned pro jistotu predejde se dalsim skodam.
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
Auto stoji doma a není na něj čas.
Dnes jsem se dostal konečně k výměně čidla teploty ale nepomohlo to.
Obvolal jsem čtyři servisy ale nikdo nemá stroboskopickou lampu
Zítra budu zkoušet další servisy.
Neví někdo jak resetovat řídící jednotku? Stačí odpojit baterku nebo se to musí udělat přes VAG?
Dnes jsem se dostal konečně k výměně čidla teploty ale nepomohlo to.
Obvolal jsem čtyři servisy ale nikdo nemá stroboskopickou lampu
Zítra budu zkoušet další servisy.
Neví někdo jak resetovat řídící jednotku? Stačí odpojit baterku nebo se to musí udělat přes VAG?
Golf III 1.8 66Kw
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
včera jsem vyzvedl auto ze servisu.
rozvody nastaveny na osciloskopu. byly špatně jen o jeden stupen.
Uděláno základní nastavení jednotky.
Auto jede pořad stejně.
od 2 do 3 tisíc nechce pořádně táhnout.
Za studena to bylo celkem dobrý ale jak se zahřálo tak už pořádně nechce jet.
má někdo nějaký nápad čím by to mohlo byt?
Vstřikování?
rozvody nastaveny na osciloskopu. byly špatně jen o jeden stupen.
Uděláno základní nastavení jednotky.
Auto jede pořad stejně.
od 2 do 3 tisíc nechce pořádně táhnout.
Za studena to bylo celkem dobrý ale jak se zahřálo tak už pořádně nechce jet.
má někdo nějaký nápad čím by to mohlo byt?
Vstřikování?
Golf III 1.8 66Kw
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
Nemá, prosím, někdo elektrický schéma motoru?
Chtěl bych zkusit proměřit dráty.
děkuji
Chtěl bych zkusit proměřit dráty.
děkuji
Golf III 1.8 66Kw
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
https://uloz.to/!OcbX4B4hqwA0/2-mono-mo ... am-abs-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
super
mockrát děkuji
jak bude chvilka času tak se na to vrhnu.
mockrát děkuji
jak bude chvilka času tak se na to vrhnu.
Golf III 1.8 66Kw
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
už je to rok co řeším opravu g3. jsem z toho už neštastnej.
jelikož je to záložní auto s který v poslední době není potřeba tak to řeším po chvilkách volna a toho moc nemám.
proměřil jsem dráty ty jsou v pořádku
výměna středního a zadního dílu výfuku
kontrola katalizátoru
zkouška jiné vstřikovací jednotky
auto jede čím dál hůř.
ted jede na tři válce
vyměnil jsem svíčky, kabely a cívku.
nic z toho nepomohlo.
ted už jedině hall v rozdělovačí.
a tady jsem narazil na problém.
jak sundat ten plech co je nad hallem abych ho nezničil? viz foto
musí ven rozdělovač?
a ještě jeden dotaz jak rozdělat zápojnici vpravo na fotce? je na to nějaký figl?
děkuji za rady
jelikož je to záložní auto s který v poslední době není potřeba tak to řeším po chvilkách volna a toho moc nemám.
proměřil jsem dráty ty jsou v pořádku
výměna středního a zadního dílu výfuku
kontrola katalizátoru
zkouška jiné vstřikovací jednotky
auto jede čím dál hůř.
ted jede na tři válce
vyměnil jsem svíčky, kabely a cívku.
nic z toho nepomohlo.
ted už jedině hall v rozdělovačí.
a tady jsem narazil na problém.
jak sundat ten plech co je nad hallem abych ho nezničil? viz foto
musí ven rozdělovač?
a ještě jeden dotaz jak rozdělat zápojnici vpravo na fotce? je na to nějaký figl?
děkuji za rady
Golf III 1.8 66Kw
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
Jsem názoru, že hall to nebude, pokud by bylo něco špatně, tak motor vůbec nepůjde, nebo při špatném vodiči bude cukat a chcípat. Já bych začal vyčtením závad. Prve byla závada lambda - dána nová a potíže přetrvaly. Po každé výměně součásti resetovat ŘJ (odpojit aku), řádně projet, ohřát, znovu načíst závady. Klidně může znovu hlásit vadnou lambdu, čidlo teploty (nalomený kabel, spojení nakrátko).
Na motoru jsou také podtlakové hadičky a častý zdroj poruch. Musí těsnit. Pokud má motor v sání klapku chladno/teplo, musí chodit a je třeba se dobře podívat na její ovládání, i tam může být problém. Pokud zůstane klapka na teplém motoru přepnutá na chladno, tak motor hůře táhne i může chtít vynechávat. V jednom mém případě zůstával výhřev v sání (ježek) pořad zapnutý a auto za tepla rovněž nejelo. Potíže začaly po výměně příruby a hýbání s jednotkou, utěsněním sání, takže se musí najít souvislost. ŘJ má sice schopnost se učit a ukládat nabyté zkušenosti, ale po odpojení aku se má do 5 min resetovat. Proměřil bych napájení ŘJ, myslím, že jsou vodiče dva, musí být naměřeno stejné bateriové napětí (12V). Prověřil bych ukostření. Nebylo by také od věci změřit tlak benzínu v jaké je kondici čerpadlo, ale jím to asi nebude.
Ale začal bych znovu vyčtením závad.
Na motoru jsou také podtlakové hadičky a častý zdroj poruch. Musí těsnit. Pokud má motor v sání klapku chladno/teplo, musí chodit a je třeba se dobře podívat na její ovládání, i tam může být problém. Pokud zůstane klapka na teplém motoru přepnutá na chladno, tak motor hůře táhne i může chtít vynechávat. V jednom mém případě zůstával výhřev v sání (ježek) pořad zapnutý a auto za tepla rovněž nejelo. Potíže začaly po výměně příruby a hýbání s jednotkou, utěsněním sání, takže se musí najít souvislost. ŘJ má sice schopnost se učit a ukládat nabyté zkušenosti, ale po odpojení aku se má do 5 min resetovat. Proměřil bych napájení ŘJ, myslím, že jsou vodiče dva, musí být naměřeno stejné bateriové napětí (12V). Prověřil bych ukostření. Nebylo by také od věci změřit tlak benzínu v jaké je kondici čerpadlo, ale jím to asi nebude.
Ale začal bych znovu vyčtením závad.
- čakom
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.11.2010 23:32
- Bydliště: JM
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
vintera: Děkuji za rady. Kouknu se na ty podtlaky. Jeden vede do interiéru auta. K čemu je tam potřeba?
Kouknu na klapku sání chladno/teplo i na toho ježka.
Jak budu mít zkontrolováno tak to odtáhnu do servisu na diagnostiku (tu nemám)
čím víc nad tím přemýšlím proč to z ničeho nic přestalo jet tak to bylo nějak takto:
Auto jsem zazimoval.
Ke konci zimy jsem zjistil že v motorovém prostoru se ubytovali myši. Ty jsem postupně vychytal.
Na jaře jsem přišel k autu a rovnou vyměnil přírubu. Já blbec jsem to před výměnou neprojel. Tak je klidně možný že tam udělali nějakou paseku myši.
Dráty jsem kontroloval. Měly by byt v pořádku.
Když bylo auto v servise měli kontrolovat dráty a kontrolovali i čerpadlo.
Kouknu na klapku sání chladno/teplo i na toho ježka.
Jak budu mít zkontrolováno tak to odtáhnu do servisu na diagnostiku (tu nemám)
čím víc nad tím přemýšlím proč to z ničeho nic přestalo jet tak to bylo nějak takto:
Auto jsem zazimoval.
Ke konci zimy jsem zjistil že v motorovém prostoru se ubytovali myši. Ty jsem postupně vychytal.
Na jaře jsem přišel k autu a rovnou vyměnil přírubu. Já blbec jsem to před výměnou neprojel. Tak je klidně možný že tam udělali nějakou paseku myši.
Dráty jsem kontroloval. Měly by byt v pořádku.
Když bylo auto v servise měli kontrolovat dráty a kontrolovali i čerpadlo.
Golf III 1.8 66Kw
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
podtlak vedoucí do interiéru je nejspíš pro MFA (výpočet spotřeby).
hall to není to by motor vysadil kompletně , ne jen jeden válec.
plech nad hallem by měl jít vypáčit dvěma šroubováky, ne za plechovej okraj ale za střed kterej je pevnější. zatím bych do toho ale nevrtal, jen zkontroluj jestli není zdeformovanej to by rozhodilo předstih pro jednotlivé válce.
rozdělat zápojnici ? myslíš jako odpojit dvě části toho konektoru od sebe, nebo chceš měnit kabely a vytahovat piny ?
první se dělá otočením vroubkovanýho prstence o 1/4 otáčky proti směru hodinových ručiček (pokud se nepletu), na to druhý je potřeba speciální nářadí.
https://www.google.com/search?q=junior+ ... 40&bih=789" onclick="window.open(this.href);return false;
hall to není to by motor vysadil kompletně , ne jen jeden válec.
plech nad hallem by měl jít vypáčit dvěma šroubováky, ne za plechovej okraj ale za střed kterej je pevnější. zatím bych do toho ale nevrtal, jen zkontroluj jestli není zdeformovanej to by rozhodilo předstih pro jednotlivé válce.
rozdělat zápojnici ? myslíš jako odpojit dvě části toho konektoru od sebe, nebo chceš měnit kabely a vytahovat piny ?
první se dělá otočením vroubkovanýho prstence o 1/4 otáčky proti směru hodinových ručiček (pokud se nepletu), na to druhý je potřeba speciální nářadí.
https://www.google.com/search?q=junior+ ... 40&bih=789" onclick="window.open(this.href);return false;
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: netáhne Golf 1.8 ABS
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=116&t=354152" onclick="window.open(this.href);return false;
podobný problém i motor, jenom se liší tím, že regulace zapalování je mechanická.
podobný problém i motor, jenom se liší tím, že regulace zapalování je mechanická.