Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Zdravím Vás páni ,

Prosim Vás náhodou neviete čo môžem mať s mojim starým golfom, okrem toho že je starý :) Svojvolne sa vypne chod motora pri jazde ako keby stratil tlak/prívod paliva/mazanie/... Pri normálnej bežnej prevádzke ?


Neviem či sa už niekto stým stretol. :?:

Ďakujem

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od lister »

málo informací..

když se to stane, vrátí se motor zase sám do normálu ? nebo musíš vypnout zapalování a nastartovat ? chytne hned ? nebo až po nějakým čase ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Chytne až po určitých pokusoch naštartovať minuta niekedy aj dve, niekedy má šťastie nehám zaradenú 5ťku a stláčam plyn a chytí opätovný chod motor. Rozmyšlla som či to nieje sviečkami lebo som dával jedno kontaktove a boli tam trojkontaktové. Niekedy točim točim a nie a nie chytiť :-/

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od lister »

a když jedeš se zařazenou rychlostí a čekáš až motor zase chytne, ukazuje něco otáčkoměr ?
nebo při startování, zvedá se ručička otáčkoměru z nuly ?

kabely kolem motoru jsou ok? zlomený, poškozená izolace, oxidace konektorů atd.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Master »

Vzpominam si, kdyz jsem jeste mel G3, ze se mi takto nejak chovala spatna civka, resp. modul zapalovani. Chyby v pameti zavad to myslim nepsalo zadne... Samozrejme to vubec nemusi byt tento pripad, ale kdybys mel jinou na pujceni zkusil bych to, prehozeni je dilem chvilky.

Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Lister
Vďaka za odpoveď niekedy to schytne po 5-10 sekund čo idem a držím plyn ale kým tos chytne nič ani neblikne len pomaly stráca rychlosť a žiaden ťah nemá auto ako náhle pustim pedal alebo stlačím spojku čiže pustim pedál auto zhasne.

Master
Vďaka tiež skusim tú cievku tiež prehodiť ale mi to nepríde že je to vadné keď mám nulovy problem pri štartovaní ale aj ked tak si to vezmem niekedy musim otočiť dva tri krát lebo nejde štartnuť a ani netočí motorom. Ako keby nešiel prúd do rozdelovača

Hmm... Dáke nápady ešte ? alebo rovno riešenie čo to je Indučknu neukazuje chybnú na PC

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od lister »

to je jasný, že když motor přestane táhnout, tak auto se zařazeným kvaltem ztrácí rychlost (brzdí motorem) a po vyšlápnutí spojky motor zdechne a rozsvítí se kontrolky.... otázka zněla co ukazuje otáčkoměr ?
takže znova, když motor vysadí, ukazuje otáčkoměr něco, nebo padne na nulu ? nebo složitěji - není přerušený napájení řídící jednotky ? funguje hallův snímač v rozdělovači ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Otáčky registruje... spozoroval som že to spravi prestane isť prúd do čerpadla Fuel Gauge Sending Unit Fuel Gauge Sending Unit (1989 A2, All Other Models) ked idem na nizkych otáčkach alebo tak light na spotrebu že to nevytáčam ten benzin či je niečo s Realátkom alebo čo už som zúvalý.. otačky ked to vyhodi drži nepadnu hned ale pomaly strácam rýchlsoť Chlapy neviete čo to môže byť Relay čerpadla ?

Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Relatko Palivového čerpadla či vy na to ??

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od lister »

relé čerpadla ovládá řídící jednotka.
za normálních okolností běží čerpadlo od nastartování do vypnutí motoru, řídící jednotka relé vypne jen když se motor zastaví, tzn. když není signál otáček motoru.
signál otáček jednotka nejspíš neztrácí protože jinak by nic neukazoval otáčkoměr.
takže relé čerpadla je hlavní podezřelý, pak je tam ještě vedení mezi řídící jednotkou a relátkem..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Sangala13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.09.2014 21:58

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od Sangala13 »

Lister klobúk dole,

Dnes som bol na káva s chlapmi sme sedeli a rozmýšlali... na obed som šiel už s poistkovou rozobratou a rukou som skúšal relátka a PRESNE NA Relé od čerpadla som spozoroval ohromné prehrievanie, z obedu som sa vrátil vravim chlapom to relé sa mi zdalo moc horúce otvorili sme ho a bolo fakt vidieť hneď okolo neho že je kus zpečené a odpor pravdu povediac zavše robil čachre machre s prúdom do čerpadla.

Ďakujem za radu predbežne je všetko už dobre na chybe asi bolo Relé nejdem zarieknuť ale dnes od obeda všetko OKey ;)

Keby si z okolia tak :drinks: Dík za tvoj čas a odpoved čo som si našiel na fore od Teba dufam že to pomôže do buducna dakomu že aj to Relé poondiate može isť aj nemusi zavše a treba ho vymeniť ;)


PS: Odporúčas jedno alebo trojkontaktové sviečky ? (keď mám aj plyn, či je to jedno)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Svojvolné vypnutie motora Golf 3 1.8

Příspěvek od 11mAjA11 »

Svicky dej original takove jake jsou od vyroby, je jedno jestli mas plyn nebo ne..
Zapalovani je na neco koncipovane a neni radno vymyslet vymyslene.
Pri nejhorsim vymenit svicky za 100,- kus kazdou druhou vymenu oleje neni zas takova zatez..
Nicmene stejne co znam lidi tak na to vseci sero a jezdi dokud to auto nejak nezacne haprovat..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“