Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
RS_power
Člen klubu
Příspěvky: 160
Registrován: 29.06.2011 14:06
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od RS_power »

Zaklad samozrejme neni 1z :-)
GIII 1.9TDI 66kW, kat OFF, egr OFF, MAF OFF, AFN B5, cerpadlo AHF, GT2052V, PP764

opravy automobilů, autoeletrika, diagnostika

slovo NEJDE neznám

tlakac3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 18.12.2011 12:30

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od tlakac3 »

tak co mas teda za motor?nebo jen jiny streva v bloku 1Z?

RS_power
Člen klubu
Příspěvky: 160
Registrován: 29.06.2011 14:06
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od RS_power »

Streva asv, blok 1z, ale asi dam celej spodek z asz
GIII 1.9TDI 66kW, kat OFF, egr OFF, MAF OFF, AFN B5, cerpadlo AHF, GT2052V, PP764

opravy automobilů, autoeletrika, diagnostika

slovo NEJDE neznám

ejko01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 25.09.2013 18:25

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od ejko01 »

Nazdar chlapi. Mam G3 1.9 TDI 66kW prerobeny na priblizne 83kW len neviem presne ake zasahy boli robene do auta.Ale chcel by som zvysit vykon nejakym poriadnym sanim od KN a rozmyslam na vstrekmi 764 a k tomu samozrejme vacsi intelcoler. Je to dobra cesta?
Par veci co som zistil je spravenych odstaveny EGR, KAT-OFF a asi zasah do RJ

tlakac3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 18.12.2011 12:30

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od tlakac3 »

ejko01 píše:Nazdar chlapi. Mam G3 1.9 TDI 66kW prerobeny na priblizne 83kW len neviem presne ake zasahy boli robene do auta.Ale chcel by som zvysit vykon nejakym poriadnym sanim od KN a rozmyslam na vstrekmi 764 a k tomu samozrejme vacsi intelcoler. Je to dobra cesta?
Par veci co som zistil je spravenych odstaveny EGR, KAT-OFF a asi zasah do RJ
Tu 1 Zetku moc netrap,na tech 100 kw je to v poho,nech vsechno v serii,vetsi IC je ti k nicemu..Dej 764 a k tomu soft..

tlakac3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 18.12.2011 12:30

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od tlakac3 »

RS_power píše:Streva asv, blok 1z, ale asi dam celej spodek z asz
ASZ s vrskem rotacky funguje,nejlepsi volba (y)

Uživatelský avatar
Černý Havran
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.10.2013 13:18
Bydliště: Dobev

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od Černý Havran »

Zdar zdar...
Ty jo, přečíst celou tuhle diskuzi bylo na celej den :D Ale všim jsem si, že hodně lidí se to tu s výkonem snaží vyhnat vysoko :D
Taky bych rád úpravu, ale ne tak radikální... Mam motor 1Z a bral bych vstřiky S502, lehkej chip a úpravu sání a výfuku...
To by teoreticky nemělo moc snížit životnost zbylých komponentů motoru, ne?

Je těžký něco si dát dohromady, když nemam zkušenosti a každej má jinej názor :D :D
Ex - GIII Variant 1.9TDi 66kW (1Z)...

GIII 1.9D 3dv. - traktor na zahradu
GIII 1.9TDi Variant 66kW (ALE) - Bosch 764, Chip, EGR off, Kat off, MAF off, průchozí výfuk
Audi A4 Avant (B5) TDi 81kW (AFN)

RS_power
Člen klubu
Příspěvky: 160
Registrován: 29.06.2011 14:06
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od RS_power »

Pp764, kat off, egr off a chip, sani bych neresil
GIII 1.9TDI 66kW, kat OFF, egr OFF, MAF OFF, AFN B5, cerpadlo AHF, GT2052V, PP764

opravy automobilů, autoeletrika, diagnostika

slovo NEJDE neznám

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od 11mAjA11 »

Hmm je těžko něco vysvětlovat někomu kdo se moc neorientuje..
Ale je dobře že si měl chuť to tady pročíst, aspoň nějaké věci si pochytil a dal si je dohromady.

Já sem jezdil P764, na 1Z pouze s odstraněným KATem a EGRem ( místo něj rezonátor ) a s velkým IC.

Životnost nevím páč Vento mělo 350tkm a motor jako takový už byl dost hyn, nicméně olej nežral ( turbo vydrželo rok, pak začlo houkat ale olej nebralo ) a startoval docela dobře..

Teď mám AHF motor s čerpadlem, turbo AGR, ŘJ 1Z se softem originál 1Z, velký IC a EGR off a ten výfuk a jezdí to si myslím docela svižně, spotřeba ok a životnost taky..

Co se týká životnosti tak je to spíš o tom jak se k tomu pak člověk chová..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Černý Havran
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.10.2013 13:18
Bydliště: Dobev

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od Černý Havran »

To sání už mam nějakou dobu hotový... Hladká roura, filtr Green (tepelně izolovaný od motoru) a kaplička na kapotě (s dírou v kapotě)... Na místě žádný rozdíl, ale během jízdy jde snáze za plynem...

Dík za další info :)
Ex - GIII Variant 1.9TDi 66kW (1Z)...

GIII 1.9D 3dv. - traktor na zahradu
GIII 1.9TDi Variant 66kW (ALE) - Bosch 764, Chip, EGR off, Kat off, MAF off, průchozí výfuk
Audi A4 Avant (B5) TDi 81kW (AFN)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od 11mAjA11 »

Pokud máš funkční váhu vzduchu tak pude brzo doprdele páč na ní ulpívá olej z filtru a pošle ji do hajzlu..
Taky sem měl vložku green..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Černý Havran
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 09.10.2013 13:18
Bydliště: Dobev

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od Černý Havran »

Snad to nebude tak brzo, každej měsíc to vše vyndam a vyčistim... (spolu s pravidelnou kontrolou-údržbou všech dalších částí auta)
Ex - GIII Variant 1.9TDi 66kW (1Z)...

GIII 1.9D 3dv. - traktor na zahradu
GIII 1.9TDi Variant 66kW (ALE) - Bosch 764, Chip, EGR off, Kat off, MAF off, průchozí výfuk
Audi A4 Avant (B5) TDi 81kW (AFN)

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od Jarda S. »

dej 764 lepší aby se po chipu flákali než aby ty 502 jeli naplno
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
shrekPce
Profík
Profík
Příspěvky: 1126
Registrován: 25.10.2012 08:51
Bydliště: Pardubice - Brno

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od shrekPce »

Procetl jsem to tady pomerne dostatecne a nejak uz se i v terminologii vyznam :) mk3 1z 66kW serie, EGR off, najeto 180t real.
Zeptam se vas, jestli ma cenu davat jen samotny chip? Mam to jako daily ride s krasnou spotrebou, kterou resim :), a rad bych hodne muziky za malo penez, pokud to vubec jde :) kdyby to melo okolo tech 80kW se spotrebou max do 5,5l/100km pri normalni eko jizde, byl bych spokojena duse...slo by to vubec?

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi

Příspěvek od skacel99 »

Doporučuju nasadit trysky,nebo celý vstřiky z AFN 81 kw.Pokud narazíš na slušnou sadu,stojí to pár korun a oproti sérii 1Z to jede mnohem líp.A spotřeba při zachování stylu jízdy se praktocky nezvedne

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“