kontrolka mazání
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
kontrolka mazání
za jízdy na me začala blikat a pípat kontrolka mazání? stalo se mi to už dvakrát v horizontu asi týdnu a pokažde v zatáčce. Je možné, že se hladina oilu v zatáčce přesunula tak, aby nenasálo čerpadlo? nebo tam je i nějaký snímač, který varuje při nízké hladině oleje. Trošku mě to překvapilo, vzhledem k tomu, že olej mám na horní rysku. Dík za ohlasy
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- sP
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka mazání
to bude čidlo poklesu tlaku oleje - je na přírubě olejového filtr, spíná, když poklesne tlak v mazací soustavě, ale ne tolik aby to rozsvítilo kontrolku. Zkus ho proměřit, už jsem jich několik měnil.jhn píše:za jízdy na me začala blikat a pípat kontrolka mazání? stalo se mi to už dvakrát v horizontu asi týdnu a pokažde v zatáčce. Je možné, že se hladina oilu v zatáčce přesunula tak, aby nenasálo čerpadlo? nebo tam je i nějaký snímač, který varuje při nízké hladině oleje. Trošku mě to překvapilo, vzhledem k tomu, že olej mám na horní rysku. Dík za ohlasy
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
při rychlým průjezdu zatáčkou se olej odstředivou silou přeleje na stranu a může se stát že čerpadlo natáhne vzduch.
nevím co máš za auto a ni to jestli máš v motoru nějaký čidlo na nedostatek oleje, ale jestli tam něco takovýho je, je pravděpodobný že nedostatek oleje bude signalizovanej kontrolkou mazání a bzučákem.
nevím co máš za auto a ni to jestli máš v motoru nějaký čidlo na nedostatek oleje, ale jestli tam něco takovýho je, je pravděpodobný že nedostatek oleje bude signalizovanej kontrolkou mazání a bzučákem.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
mám 1.8 benzín r.v.98, je možné, že už je tam řidčí olej a proto to čidlo sepne, už ho tam mám asi rok, tak ho budu měnit. Navíc jezdím krátké vzdálenosti a tak se do oleje hodně dostává voda, jak jsem se někde dočetl. Bude to asi tím. Jinak myslím, že tak kontrolka na mě začala blikat a vydávat šílenej zvuk, bude to asi tím čidlem na tlak, olej je řidčí je to plná syntetika a ještě předvýměnou...
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- Hati
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kufr vwotuzidla :) KV-Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
- IvcaTA
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim.
Vcera jsem menil slintajici olejove cidlo za jine. nove. Jenze to cidlo vydrzelo sotva par km a po 30km se ozvala kontrolka tlaku oleje. Otevrel jsem tedy kapotu a co nevidim, nove cidlo slinta jeste vic nez to stare. Zitra ho pujdu reklamovat ale nez tam nasadim jiz druhe nove tak bych se chtel zeptat, zda tam nemuze byt treba vetsi tlak nez ma byt a cidlo to neprezilo. pripadne jak zjistit spravny tlak oleje.
Diky
Vcera jsem menil slintajici olejove cidlo za jine. nove. Jenze to cidlo vydrzelo sotva par km a po 30km se ozvala kontrolka tlaku oleje. Otevrel jsem tedy kapotu a co nevidim, nove cidlo slinta jeste vic nez to stare. Zitra ho pujdu reklamovat ale nez tam nasadim jiz druhe nove tak bych se chtel zeptat, zda tam nemuze byt treba vetsi tlak nez ma byt a cidlo to neprezilo. pripadne jak zjistit spravny tlak oleje.
Diky