Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od 11mAjA11 »

KOŠŤÁL píše:Já je tady vystřílím všechny a zůstanu tady úplně sám a sám...
Nezůstaneš neboj :mrgreen:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

Nejsou nahodou v poli jedna otacky motoru? ;) Sleduj hodnotu v druhem poli to je hodnota pocatku vstriku nebo si to prepni do tdi grafu a tam si to nastavuj. Verim ze pak uspejes.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Kazda1991
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 17.11.2012 23:10
Bydliště: Jílové u Děčína

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Kazda1991 »

Zdravíčko, můžete mi prosím dát nějaký udaje o vzdálenosti toho čerpadla neboli. Jak máte vzdálenou hlavu toho čerpadla od nějakého šroubu ....Dám příklad, třeba od toho šroubu kterým proudí nafta do čerpadla tak vzdálenost k té hlavě jak se nastavuje palivo .... takže třeba od kraje šroubu ke kraji hlavy tam bude třeba 2.5 cm ......... Mam to nastavené že to nehuli za jízdy ale nejede to úplně jako předtím tak abych mohl nějak porovnat v jakým rozmezí to je. Nemam přístup k Vagu ..... a známej táty za to chce 3tisíce a to nedám.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

To budeš měřit mikrometrem? :fool: To nezměříš, ani kdyby ses posral, citlivý je to až až... 3000 je dobrá lichva, není lepší dát pětikilo a koupit si vlastní kabel? A budeš ho mít na furt... Případně se podívej sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=134057" onclick="window.open(this.href);return false; - jsou to klubáci, kteří mají diagnostiku a cena je vesměs žádná nebo jenom symbolická, akorát si zkontroluj, co mají za diagnostiku, borec s HEXCANem ti asi těžko pomůže...

Kazda1991
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 17.11.2012 23:10
Bydliště: Jílové u Děčína

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Kazda1991 »

Tak mě šlo jen o přibližnou míru. A taky mi jde abych tím něco neoddělal. A já mam tenhle kabel

Kód: Vybrat vše

http://www.motordiag.cz/produkt/fast-KKL
Ale nemam program a ted mi jde o to abych to nenapojil a nezačlo to čoudit že se tam někde něco pálí :( Měl sem tu čest to jednou videt díky bohu že né na svém autě

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

Kazda1991 píše:Zdravíčko, můžete mi prosím dát nějaký udaje o vzdálenosti toho čerpadla neboli. Jak máte vzdálenou hlavu toho čerpadla od nějakého šroubu ....Dám příklad, třeba od toho šroubu kterým proudí nafta do čerpadla tak vzdálenost k té hlavě jak se nastavuje palivo .... takže třeba od kraje šroubu ke kraji hlavy tam bude třeba 2.5 cm ......... Mam to nastavené že to nehuli za jízdy ale nejede to úplně jako předtím tak abych mohl nějak porovnat v jakým rozmezí to je. Nemam přístup k Vagu ..... a známej táty za to chce 3tisíce a to nedám.
nejni nic snažšího než obětovat 200 a koupit kabel
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

Jarda S. píše: nejni nic snažšího než obětovat 200 a koupit kabel
Přečti si co napsal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A taky co já sem napsal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A odpovím za něj - má W7 64bit, takže mu to nefrčí :adr:

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

mam w7 64 bit a diag mi jede :fool:
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

Tak mu poraď jak na to, jednoduchý :mrgreen:

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Kuci, mám KKL kabel a VAG304 takže kdyby jste někdo z okolí potřeboval nebo jen chtěl něco zkouknout či zkontrolovat tak není problém. S kamarádem máme garážovou dílnu tudíž i nějaké drobné seřízení nebo rada možná třeba tohle seřízení. Není to reklama jen nabídka:) tudíž cena nulová či jen naturálie:D
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Jarda S. píše:mam w7 64 bit a diag mi jede :fool:
A fakt by se h***o stalo,kdybys mu sem dal nějakej odkaz.
Obrázek

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

Obrázek
sekce vag zas tolik témat tam nejni :fool:
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

Jarda S. píše: sekce vag zas tolik témat tam nejni :fool:
Když sem nechceš radit a dávat odkazy a chceš tady jenom buzerovat, tak sem nepřispívej vůbec... Odkaz jsem mu poslal do SZ, jenom abys byl v klidu...

Uživatelský avatar
Alpinet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 18.09.2011 13:47
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Alpinet »

Nastavil jsem na motoru AFN predstrik z puvodnich 83 na 55 a volnobezna davka 4.2mg a chod motoru je DOST tvrdej.Studeny to chyta snad kdyz uz saham na klicek a jede taky pekne.Sice mi zacalo bejt slyset dost i turbo,sekterym zem nic nedelal,to omrknu na vagu kolik tlaci a zda nekde nefouka.Ale zvuk motoru je dost tvrdej.mam ho drobet zvednout,nebo mam na cerpadle o zub?
Golf III Variant 1.9 TDI 81KW AFN Kat-Off, Egr-Off,P764 9?kw?

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

Pokud ti sedí TDIGraf, tak je to v pořádku a nic skočený není... Máš EGR off a Kat off, koncák taky, tak se nediv, že slyšíš turbo...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“