Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Pokud kolo menili pri rozvodech tak reklamace, evidentne do toho hrabali, pokud nemenili tak smula a je treba zo zaplatit.
Pripravky na kliku existuji to neni problem otazka je kdo ho ma a kde..
Pripravky na kliku existuji to neni problem otazka je kdo ho ma a kde..
- shrekPce
- Profík
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 25.10.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice - Brno
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Presne tak. Jinak doporuceni je to kolecko menit radeji preventivne s rozvodama, aby se to nezacalo zvejkat.
S hazejici remenici muze souviset taky jeji opotrebovanost - me hazela pomerne dost a po jeji vymene je klid takze tak
S hazejici remenici muze souviset taky jeji opotrebovanost - me hazela pomerne dost a po jeji vymene je klid takze tak
PurpleVariant mk3 2.9l VR6 syncro 140kW - Race car
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 27.08.2015 19:02
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
hmm, tak prej řemenici neměnili a prej o tom ani neslyšeli. V pondělí s tím jdu do druhýho servisu kde věděj o co jde...
mimochodem mě tak napadá, z jakýho materiálu je udělaná ta klikovka a řemenice? protože jenom doufám aby bylo omletý jenom to kolo a ne klika
mimochodem mě tak napadá, z jakýho materiálu je udělaná ta klikovka a řemenice? protože jenom doufám aby bylo omletý jenom to kolo a ne klika
Golf 3 1.9 TDI 1Z 1995
- shrekPce
- Profík
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 25.10.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice - Brno
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Vetsinou to bohuzel odnese klika...je to pomerne mekkej matros...
PurpleVariant mk3 2.9l VR6 syncro 140kW - Race car
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
- hks23
- VWsenior
- Příspěvky: 2476
- Registrován: 02.10.2010 20:34
- Bydliště: Litomyšl
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
ja natürlich
Golf III Cabrio 1.8 55kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw
- cipisek
- Jezdec
- Příspěvky: 383
- Registrován: 26.09.2009 20:17
- Bydliště: Rakovník
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Chlapí dovolim si to tu trochu oživit
1.9 tdi AFN po částečné GO
Nevím jesi to s tim má co dočinění ale když už se to po dlouhý době podařilo natočit tak když to pak zdechnu zas to dlouho startuje a když ho necham do druhýho dne tak skoro ani nenatočím,jde hezky,neškube ale ty starty šílenost
Ozubené kolečko mám sice nový i s rozvodama ale všim sem si právě tý vyběhlý kliky,trošku to v tom chodilo,vycházelo mi to cca asi o půl zubu takže byl i problém dohnat vůbec nastavení rozvodu
Nic méně ještě k těm startům,nafta mi v místěch co je vidět v hadici nepadá,čerpadlo bylo 2 měsíce na sucho ale zavřený,vstřiky jsou odzkoušený a prej funkční (jeden na 90%) a když na volnoběh přeskočim 3200rpm tak v tom zarachtá a okamžitě zdechne,pak startuje jakoby neměl tlaky,nechám ho 5 min odpočinout a zase po chvilce chytne už v pohodě,celkem zvláštní mohlo by to s tim mít něco společnýho nebo mam prostě načatý čerpadlo??
předvsřik se zatim nedělal
1.9 tdi AFN po částečné GO
Nevím jesi to s tim má co dočinění ale když už se to po dlouhý době podařilo natočit tak když to pak zdechnu zas to dlouho startuje a když ho necham do druhýho dne tak skoro ani nenatočím,jde hezky,neškube ale ty starty šílenost
Ozubené kolečko mám sice nový i s rozvodama ale všim sem si právě tý vyběhlý kliky,trošku to v tom chodilo,vycházelo mi to cca asi o půl zubu takže byl i problém dohnat vůbec nastavení rozvodu
Nic méně ještě k těm startům,nafta mi v místěch co je vidět v hadici nepadá,čerpadlo bylo 2 měsíce na sucho ale zavřený,vstřiky jsou odzkoušený a prej funkční (jeden na 90%) a když na volnoběh přeskočim 3200rpm tak v tom zarachtá a okamžitě zdechne,pak startuje jakoby neměl tlaky,nechám ho 5 min odpočinout a zase po chvilce chytne už v pohodě,celkem zvláštní mohlo by to s tim mít něco společnýho nebo mam prostě načatý čerpadlo??
předvsřik se zatim nedělal
MkII Yellow Edition..
- shrekPce
- Profík
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 25.10.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice - Brno
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Pokud delas rozvody, tak serizeni predvstriku je nutnost! A pokud byla nacata klika, mel si to resit. Samotna vymena kolecka nepomuze a bude se to zhorsovat.
To, ze auto pri velkejch tockach chcipne je znamka rozhozenyho predvstriku mimo limit.
Moc byh s tim nejezdil.
To, ze auto pri velkejch tockach chcipne je znamka rozhozenyho predvstriku mimo limit.
Moc byh s tim nejezdil.
PurpleVariant mk3 2.9l VR6 syncro 140kW - Race car
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
- cipisek
- Jezdec
- Příspěvky: 383
- Registrován: 26.09.2009 20:17
- Bydliště: Rakovník
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Zatím s tim nejezdim ,ještě to neni celý doskládaný,zítra to pojedu jen projet jesi vše ostatní funguje jak má a pak dořešim jen tohle a ta klika mě teda stejně nemine,díkes
MkII Yellow Edition..
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Teď jsem zrovna ožvejkanou kliku řešil na AHU. Bylo vidět, že už to někdo dělal přede mnou, ale nesrovnal kliku, dal tam noname kolečko a zřejmě i původní šroub sice to drželo, ale kdoví jak dlouho... koupil jsem šroub i kolečko originál VW, srovnal kliku frézou (za frézu patří dík uživateli splouchy ), teď už to bude na furt snad Přikládám foto
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Tak to má být.
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Ahojte vsichni... mam prosbu. Na mojem ventu 1.9td jsou ted uplne na h***o prvni studeny starty... kdykoliv jindy cajk, jenom kdyz to pres noc stoji venku tak rano treba 5x startuju... filtr + ten ventilek udelany, prepadovy hadicky nove, predvstrik nastaveny, starter cajk... dnes borec zkousel kolecko na klice - udelat si dve carky, vzal pistolu na vzduch s 35 Nm, prdnul to na kolecko a rysky zustaly stejne jak byly... zhavice a vstriky jsou taky v poho, ty se kontrolovaly... staci, kdyz se to kolecko vyzkouselo tagle? btw kdyz mi nastavoval predvstrik, tak rikal, ze kdyby bylo to kolecko v hajzlu, tak se bude predvstrik menit... je to pravda?
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Předvstřik se samozřejmě měnit bude, ale jak to na TD reálně poznáš??
To že to "utahoval" pneumatickým utahovákem, ještě nutně nemusí znamenat že to kolo není vymleté..
Stejně tak jako že žhaviče se kontrolovaly..jako jak kontrolovaly ? že byly venku z hlavy a někdo je připojil na baterku natvrdo nebo jak?
To že to "utahoval" pneumatickým utahovákem, ještě nutně nemusí znamenat že to kolo není vymleté..
Stejně tak jako že žhaviče se kontrolovaly..jako jak kontrolovaly ? že byly venku z hlavy a někdo je připojil na baterku natvrdo nebo jak?
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
jj byly venku... dnes jsem dostal info, ze 2 zhavice zdechly (ze dne na den), tagze se budou kupovat nove, tak uvidime, co to udela se studenyma startama... typek tvrdil, ze nastavil predsvstrik, nastartoval, zdechl, nechal vychladnout, zkontroloval ho a predvstrik byl nastaveny tak, jak ho nechal... vzhledem k tomu, ze oproti benzinum se v dieselech moc neorientuju, tak jsem mu veril
ja si myslel, ze to, ze ho utahne vzduchem, nic neznamena... musim zkusit sundat rozvody, sundat kolecko a podivat se...
ja doufam, ze se to zhavikama vyresi tedka... pokud ne, tak posledni moznost je kolecko
ja si myslel, ze to, ze ho utahne vzduchem, nic neznamena... musim zkusit sundat rozvody, sundat kolecko a podivat se...
ja doufam, ze se to zhavikama vyresi tedka... pokud ne, tak posledni moznost je kolecko
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Ještě to ovlivňuje kondice baterky a startéru..jen tak mimochodem...
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
to je mi jasny... baterka nova v lednu 72A a starter komplet delany taky v lednu - nejaky jouda do toho auta prede mnou dal starter z pola sdi, typek co mi ted resi ty starty mi rika, ze je mozne, ze je ten starter slaby na tdcko a ze by to chtelo zkusit se starterem normalne z 1.9td... mohlo by to i tim byt?
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd