silenbloky motoru
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- BozskejDail
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 12.06.2008 08:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
silenbloky motoru
Ahoj,
Znáte to, klepe se vám palubka, volant a prostě na volnoběh všechno. To je snad to jediný co mě na tom tdi štve. Jinak naprosto perfektní motor, ale to klepání...
Když jsem dal nové silenbloky a doufal jsem že se to zlepší, tak se to naopak zhoršilo! Při stání do kopce nebo z kopce se nenačte cd, a sezení je jako vibrační masáž!
No prostě co s tím?
Dal jsem tam ten samej typ silenbloků co tam byl. Gumové se spoustou dírek. Po trpkém zklamání jsem pátral a objevil jsem od febi nějaké Hydro-cosi silenbloky pod motor a převodovku. Zadarmo to není a tak se ptám, jaké s tím máte zkušenosti? Už žádné vibrace? Je to vůbec možné?
Znáte to, klepe se vám palubka, volant a prostě na volnoběh všechno. To je snad to jediný co mě na tom tdi štve. Jinak naprosto perfektní motor, ale to klepání...
Když jsem dal nové silenbloky a doufal jsem že se to zlepší, tak se to naopak zhoršilo! Při stání do kopce nebo z kopce se nenačte cd, a sezení je jako vibrační masáž!
No prostě co s tím?
Dal jsem tam ten samej typ silenbloků co tam byl. Gumové se spoustou dírek. Po trpkém zklamání jsem pátral a objevil jsem od febi nějaké Hydro-cosi silenbloky pod motor a převodovku. Zadarmo to není a tak se ptám, jaké s tím máte zkušenosti? Už žádné vibrace? Je to vůbec možné?
Passat B5 2.5TDi
-
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 08.08.2011 20:50
- Bydliště: Orlová
Re: silenbloky motoru
Ahoj,měnil jsem všechny lůžka uložení... a mám už konečně svatéj klid.. všechny tři mám od Febi.. ale ty bez té kapaliny.. prostě gumovka
nemám stím žádný problém... všechny uložení co tam byly tak byly ještě původní... a jak sem to rozebíral.. tak se mi to normálně vruce rozpadalo... se divím že to nerozpadlo durch
nemám stím žádný problém... všechny uložení co tam byly tak byly ještě původní... a jak sem to rozebíral.. tak se mi to normálně vruce rozpadalo... se divím že to nerozpadlo durch
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18.12.2011 12:30
Re: silenbloky motoru
Hodne zalezi na zdravym chodu motoru..kolik mas volnobezny otacky?BozskejDail píše:Ahoj,
Znáte to, klepe se vám palubka, volant a prostě na volnoběh všechno. To je snad to jediný co mě na tom tdi štve. Jinak naprosto perfektní motor, ale to klepání...
Když jsem dal nové silenbloky a doufal jsem že se to zlepší, tak se to naopak zhoršilo! Při stání do kopce nebo z kopce se nenačte cd, a sezení je jako vibrační masáž!
No prostě co s tím?
Dal jsem tam ten samej typ silenbloků co tam byl. Gumové se spoustou dírek. Po trpkém zklamání jsem pátral a objevil jsem od febi nějaké Hydro-cosi silenbloky pod motor a převodovku. Zadarmo to není a tak se ptám, jaké s tím máte zkušenosti? Už žádné vibrace? Je to vůbec možné?
- BozskejDail
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 12.06.2008 08:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: silenbloky motoru
Luk!n: To jsem překvapenej, ale rád to slyšim. Taky prý když jsou nové tak je to horší a musí se trochu zaběhnout.. je to tak?
tlakac3: Hele, motor je zdravej, nemá ani 200k najeto.. volnoběžný otáčky bohužel nevím, nemám otáčkoměr, ale zítra to napíchnu na vag a zjistim. Jako řešení by bylo zvednout volnoběžnou dávku, ale když by to vyřešil lepší silneblok..
tlakac3: Hele, motor je zdravej, nemá ani 200k najeto.. volnoběžný otáčky bohužel nevím, nemám otáčkoměr, ale zítra to napíchnu na vag a zjistim. Jako řešení by bylo zvednout volnoběžnou dávku, ale když by to vyřešil lepší silneblok..
Passat B5 2.5TDi
-
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 08.08.2011 20:50
- Bydliště: Orlová
Re: silenbloky motoru
BozskejDail: no myslím si že se usadit trožku musí ... ale já jsem byl tak rád jak se to vyměnilo protože jsem si připadal jak na koňu ... to se zdálo že ten motor propadne dolů no něco strašného....
cca rok a půl je tam mám jo a v pohodě .. jediný problém byl protože jsou šroubované do nápravnice dvouma šrouby M8 no a ty hlavičky jsem měl uplně kulatý, ale autogen to bravůrně vyřešil... nové,zlatavé šroubečky M8 a v pohodě ...
takže za Febi
cca rok a půl je tam mám jo a v pohodě .. jediný problém byl protože jsou šroubované do nápravnice dvouma šrouby M8 no a ty hlavičky jsem měl uplně kulatý, ale autogen to bravůrně vyřešil... nové,zlatavé šroubečky M8 a v pohodě ...
takže za Febi
- Kuny1991
- VWagenista
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17.10.2009 21:48
- Bydliště: Kynšperk nad VWohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: silenbloky motoru
TDi bez otáčkoměru? Tak to valím bulvy teda Já mám teda nový silentbloky motoru a vevnitř to sice cítit je oproti třeba GIV nebo Octávce, ale není to nic výraznýho nebo rušivýho. Jestli ti až tolik vibruje tak vážně mrkni na volnoběžný otáčky motoru, měly by být 903ot./min
Naposledy upravil(a) Kuny1991 dne 30.01.2014 16:04, celkem upraveno 1 x.
- BozskejDail
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 12.06.2008 08:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: silenbloky motoru
Luk!n : mám je tam už 14dní a myslím že se trošku zlepšuje, taky je zima a guma je ztvrdlá, a řeším to, protože teď jsem je měnil ve dvojce a na jaře budu měnit v cabriu, a to drnčet prostě nesmí.
Kuny1991: Mám tdi ve dvojce a budíky originál, kde jsou místo otáčkoměru hodiny. tak proto
Kuny1991: Mám tdi ve dvojce a budíky originál, kde jsou místo otáčkoměru hodiny. tak proto
Passat B5 2.5TDi
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: silenbloky motoru
No tak to je třeba kuwa napsat hned že TDi máš v GII..
Woe tady řešíte ptákoviny a nakonec z toho vypadne že to TDi je v boudě, kde původně být nemá..
To je naprosto normální jev že se dvojka klepe jak startka, mám to tak taky , ne že by se to klepalo tak že by mi to trhalo volant, ale ten projev na volnoběh je prostě a jednoduše oproti GIII hrubší..
G III má totiž jiný typ předního silentbloku než II, takže to je podstatný rozdíl, řešení by bylo použít přední příčku B4 TDi nebo Toledo/Ibiza TDi mělo by to být lepší..
Woe tady řešíte ptákoviny a nakonec z toho vypadne že to TDi je v boudě, kde původně být nemá..
To je naprosto normální jev že se dvojka klepe jak startka, mám to tak taky , ne že by se to klepalo tak že by mi to trhalo volant, ale ten projev na volnoběh je prostě a jednoduše oproti GIII hrubší..
G III má totiž jiný typ předního silentbloku než II, takže to je podstatný rozdíl, řešení by bylo použít přední příčku B4 TDi nebo Toledo/Ibiza TDi mělo by to být lepší..
-
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 08.08.2011 20:50
- Bydliště: Orlová
Re: silenbloky motoru
aha tak to jsem nevěděl že na G II ... já měl vzato že na trojce...
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18.12.2011 12:30
Re: silenbloky motoru
joo ve dvojce,tak to je jiny hrkadlo a vsechno se da vyresit,jak pise maja..jinak to urcite zlepsis tou davkou,zalezi kolik tam bude a otacky maji byt 903ot./min
- BozskejDail
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 12.06.2008 08:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: silenbloky motoru
Tak nepsal jsem to protože si myslím, že to není podstatný. Přendal jsem to totiž z toleda, komplet všechno. Nápravnici i přední příčku. Všechny silenbloky jsou takové na jakých to sjelo z linky a ty samé jako má trojka. Zvolil jsem tohle řešení abych se právě vyhnul těm vibracím a před výměnou to bylo v pohodě, až na to že prostě motor lítal jak nudle v bandě. ALE neklapalo to vevnitř.11mAjA11 píše:No tak to je třeba kuwa napsat hned že TDi máš v GII..
Takže když by si někdo tenkrát v 95roce šel koupit nové toledo 1.9 a sednul by do auta, určitě by nic neklepalo . Takže jsem tam určitě dal blbý gumy . Nějaký tvrdý šmejdy. Takže když tam nikdo nedal ty olejový od febi, na jaře je dám do cabria a napíšu referenci.
(Teď teprve končím v práci, takže vag až zítra.)
Passat B5 2.5TDi
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: silenbloky motoru
Dvojka se uvnitř klepe z podstaty, palubka je slabo uložená a za ty roky se to prostě vyklepe a nepomůže ji ani přitáhnou, jedině vyndat ven a vytlumit, já mám silentblok na příčce z GII TD olejáč, zadní origo a na převodovce z G III a třepe se to docela dost, hlavně studené ale není to nic na co se nedá zvyknout v rámci positu z jízdy, jasně jak se mi rozhazoval předvstřik tak to byla katastrofa, otáčky taky dělají hodně + ta dávka paliva..
Chce si s tím trochu pohrát ale nic moc bych od toho nečekal teda že to bude jak v Toledu nebo v autě kam ten motor patřil..
Chce si na to zvyknout ale to že se extrém klepe palubka a volant to je už moc..
Chce si s tím trochu pohrát ale nic moc bych od toho nečekal teda že to bude jak v Toledu nebo v autě kam ten motor patřil..
Chce si na to zvyknout ale to že se extrém klepe palubka a volant to je už moc..
- lubos1947
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 23.12.2014 17:34
- Bydliště: Vysočina
Re: silenbloky motoru
Ahoj měl jsem stejný problém. Když jsem koupil asi před 7 roky vento TD tak vše v pohodě. Ale po půl roce se začal motor klepat-třást ( chod motoru pravidelný) prostě na volnoběch jsem mohl na přístrojovce uhnětat máslo. Otáčky byly okolo 930 při přidání otáček to přestalo postupně jsem seřizoval otáčky čím dál víc a nakonec se to klepalo i při 1500 otáčkách. Zkoušel jsem všechno možné -měnil silentbloky -několikrát, měl jsem venku i setrvák, trysky na seřízení a jiné a ani mechanici nevěděli co s tím. dokonce jsem mluvil se dvěma majitelma venta a ti též měli ten samý problém.
Jak říkám dva roky jsem se s tím trápil a nepřišel jsem na to. Dnes už vento nemám ale zajímalo by mně co s tím bylo. Víte to někdo? Děkuji za jakoukoliv odpověd
Jak říkám dva roky jsem se s tím trápil a nepřišel jsem na to. Dnes už vento nemám ale zajímalo by mně co s tím bylo. Víte to někdo? Děkuji za jakoukoliv odpověd
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12.01.2010 14:28
Re: silenbloky motoru
Zdravím, taky mě trápí něco podobného, vento 1Z. Vyměnil jsem přední silentblok a bylo to ještě horší, pak i ten hydro-gum silentblok před spolujezdcem a při té příležitosti znovu povolil ten přední, zahejbal motorem aby se usadil a znovu dotáhnul. Bylo to o něco lepší (při chcípnutí už motor nemá tendenci vyskočit z auta), ale na volnoběh to pořád docela klepe s palubkou a hlavně z volanten. Už mi zbývá jen ten malej silentblok u převodovky, ale nějak už nevěřim že by to pomohlo
Otáčky na volnoběh mám dle VAGu 860, ale nepřijde mi že by to bylo málo. Těď jsem kontroloval předvstřik a když jsem spustil TDI graf, tak si VAG sám přidal na těch 903 a vibrace se vůbec nezměnily.
Jinak předvstřik se motal lehce nad modrou (tuším od 53 do 58) a vstřiky dle vagu maj rozdíly +- 0,1 až 0,2 a jeden má 0,4, což by mělo bejt si myslím OK
Auto jinak jede, startuje teplý/studený OK
Myslíte že by stálo za to vyměnit i ty čtyři malý silenty co drží příčku ke kastly, pomohlo vám to někdy někomu?
Otáčky na volnoběh mám dle VAGu 860, ale nepřijde mi že by to bylo málo. Těď jsem kontroloval předvstřik a když jsem spustil TDI graf, tak si VAG sám přidal na těch 903 a vibrace se vůbec nezměnily.
Jinak předvstřik se motal lehce nad modrou (tuším od 53 do 58) a vstřiky dle vagu maj rozdíly +- 0,1 až 0,2 a jeden má 0,4, což by mělo bejt si myslím OK
Auto jinak jede, startuje teplý/studený OK
Myslíte že by stálo za to vyměnit i ty čtyři malý silenty co drží příčku ke kastly, pomohlo vám to někdy někomu?
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: silenbloky motoru
Nedávno jsem dával při výměně motoru na seatu všechny silentbloky i 4 na příčce, nový a nic moc se nezměnilo, vibrace stále, jen trochu jiné. S autem se ale poté srazila srna, pěkná pecka to byla a vibrace se úplně změnily a hlavně zmenšily. Takže problém vidím v tuhosti a určité rozklepanosti karoserie za ta léta vibrování diesela.
U škody 1203 jsem kdysi nesnesitelné vibrace karoserie po havárii ze vzteku a beznaděje "vyřešil" pořádným kladivem a bušením do podlahy a boků karoserie. Vibrace se o mnoho zmenšily.
U škody 1203 jsem kdysi nesnesitelné vibrace karoserie po havárii ze vzteku a beznaděje "vyřešil" pořádným kladivem a bušením do podlahy a boků karoserie. Vibrace se o mnoho zmenšily.