žhaveni-problem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
misiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 30.06.2009 19:28

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od misiak »

vsetko som skontroloval a funguje. Ale po zahriati motora sa motor vypne a neda sa nastartovat az ked trosku vychladne. na diagnostike vypisuje ze sa nevie spojit s riadiacou jednotkou... auto je chipnute. moze byt riadiaca jednotka k.o?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

To je zvlastni zavada. Problem je tedy v napajeni jednotky nebo samotne jednotce. Jestli ti jak pises kdyz to chcipne po zapnuti klicku neproblikne zhaveni a nejde se spojit s jednotkou tak hledej v tom co jsem psal prve. Dej tam na zkousku jinou jednotku. Klidne z 1Z, AHU nebo AFN... Je to jen na pokus. At vyloucis primo jednotku. Jinak za studena no problem? i ta diagnostika slape..? Muze byt v jednotce studenak ale divil bych se ze by to melo spojitost s teplotou motoru. Jak to odzkousis a s jinou jednotkou to bude ok tak bud opravit tu jednotku nebo koupit jinou. Dela to od te doby co se delala uprava (chip)?
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

misiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 30.06.2009 19:28

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od misiak »

robi mi to zhruba posledny mesiac. auto som uz kupil cipnute a byvaly majitel nemal taky problem. za studena to ide v pohode aj diagnostika. mali sme rozobratu aj jednotku ci nahodou nieje nieco odpalene popripade nafuknute kondenzatory ale na pohlad je vsetko v poriadku. skusim zohnat jednotku a uvidime. prehladal som cele ceske aj slovenske forum a u nikoho som sa s takymto problemom nestretol. este ma napadol imobilizer, ale to by auto zhaslo hned po nastartovani. zapojim druhu jednotku a dam vediet. ak by vas este nieco napadlo co by to mohlo byt, alebo uz niekto takyto problem riesil sem s tym. :wink:

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

A to relé 109 je určitě funkční? Včetně kontaktů v pojistkovce?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

No zalezi jen na tvych moznostech jestli je pro tebe snazsi zkusit rele nebo jednotku. Immem to urcite neni to je jasny. Problem je tam jak jsem psal uz predtim. Jen jsem chtel upresnit tu diagnostiku a to kdy byla delana ta uprava jednotky. Sice to neni bezna zavada ale nebojim se toho ze by jsme ji tu nevyresili. Cekej to ze budes potrebovat diagnostiku pri vymene jednotky aby jsi prizpusobil immo.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

misiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 30.06.2009 19:28

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od misiak »

rele 109 je naisto funkcne odskusane aj v inom aute. kontakty v poistkovej skrinke su tiez o.k to sa kontrolovalo. bol som sa este povozit a fungovalo to asi 40 km. auto uz bolo pekne zohriate. odstavil som a po hodine som nastartoval a zdochlo po 2 minutach. o dalsich 5 minut som nastartoval a doviezol sa domov cca 15km. paranormal activity :lol:
este som sa docital sice to robilo na nejakych mazdach ale uplne rovnaky problem. tiez diagnostika nic neukazala a robil to snimac otacok klukoveho hriadela alebo regulator tlaku paliva... existuje taka moznost alebo je to blud?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

Určitě nehledej problémy tam kde zjevně nejsou. Podhuštěnýma gumama to také nebude :pleasantry: Opravdu se zaměř na věci co jsem psal předtím a prostě to odzkoušej.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
nulacz
Člen klubu
Příspěvky: 381
Registrován: 06.11.2009 19:24
Bydliště: Znojmo

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od nulacz »

jakou teplotu má ukazovat vag při odpojeném čidlu? - mě ukazuje stejně jako při zapojeném - po ránu přijdu k autu a vag hodí cifru 74 stupňů. ( a tet jedna neověřená informace udajně čidlo z 1Z není totéž jako z AHU co vy na to? )

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

Nikdy jsem nad temi cidly nelaboroval. Ani bych se nedivil ze mam na aute cidlo z benzina kdyz mi tehda odeslo a cidlo ukazuje a auto startuje. Jestli ti ukazuje i pti odpojenym vidle takovouhle teplotu tak budes mit nekde proslehly kabely. Kolik ukazuje pri odpojenym cudle si uz nepamatuju. Je to snad -50 nebo -25. To fakt uz nevim ale je to minusova hodnota.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

Mně při odpojeným čidle ukazuje VAG 12,4°C :mrgreen:

Uživatelský avatar
nulacz
Člen klubu
Příspěvky: 381
Registrován: 06.11.2009 19:24
Bydliště: Znojmo

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od nulacz »

tak dejme tomu že budou prohvízdlé kabely , to by ale ukazovalo stále stejnou teplotu ne? ale u mě se ta teplota zvyšuje při nastartovaném motoru.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

A máš správné čidlo? Jako typ? Já mám v AFN žluté :smoke:

Uživatelský avatar
nulacz
Člen klubu
Příspěvky: 381
Registrován: 06.11.2009 19:24
Bydliště: Znojmo

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od nulacz »

klucí tak vyřešeno bylo to hvízdlé přímo v konektoru.

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

Jestli bude chvilka tak zitra nebo pozitri kouknu na diagnostice kolik mi to hazi teplotu s odpojenym cidlem teploty motoru. Rekl bych ale ze si bere nahradni hodnotu o teplote z cidla nasavaneho vzduchu nebo cidla teploty nafty. Ale urcite by tu nahradni hodnotu neukazal ve vagu v teplote motoru. Odzkousim jeste odpojeni cidla teploty nasavaneho vzduhu
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Při poruše na G62 (čidlo teploty chladící kapaliny) si ŘJ bere náhradní hodnotu z čidla teploty paliva :)
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“