žhaveni-problem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

Jj presne to jsem myslel ale nejsem si jisty ze by tu nahradni hodnotu co si prevezme z dalsiho cidla propsal do vagu do bloku merenych hodnot. Ja jsem vaga pujcil kamaradovi ale mohl by jsi na to juknout kuny ty jak to ukazuje hodnoty pri odpojeni jednotlivych cidel teploty.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

Nepropsal, teplota paliva se ukazuje zvlášť.

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Tak oprava, bohužel s tebou Bastarde nemohu souhlasit viz screeny co jsem udělal :) Dále jsem zjistil, že když dojde k poruše na G72 (čidlo nasávaného vzduchu) tak ŘJ si nastaví hodnotu cca 20°C pro funkci výhřevu vody.
Přílohy
s cidly.jpg
bez cidla.jpg
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

Diky Kuny ja se nejak v posledni dobe nemuzu dostat z casovych duvodu pod kapotu ale alespon to mame do budoucna objasneny. A aby jsme to shrnuli... Tedy pokud odpojim cidlo teploty chladici kapaliny tak bere jako nahradni hodnotu z cidla teploty nafty, ktere je v nastavovaci mnozstvi a i tuto hodnotu mohu vycist na diagnostice v kolonce pro hodnotu cidla teploty chlazeni. Avsak jednotka vypise zavadu do pameti zavad a dale pousti predzhaveni v plne delce.
A taky uz vim proc jsem blbnul s tou minusovou teplotou. Ta se zobrazuje pri odpojeni nebo spatnem zapojeni cidla teploty na MFA. Jo uz z tech aut taky pekne blbnu. ;)
Naposledy upravil(a) mecsoun dne 05.12.2012 23:16, celkem upraveno 1 x.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Za málo, ještě upřesnění. Při poruše/odpojení čidla teploty chladící kapaliny platí, že pro dobu předžhavování se použije maximální hodnota doby ale vyhřívání chladicí kapaliny je přerušeno.
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

Kuny1991 píše:tak ŘJ si nastaví hodnotu cca 20°C pro funkci výhřevu vody.
A tady tu informaci jsi vyhrabal kde? :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Chytrá kniha Bosch-Elektronické vstřikování vznětových motorů EDC 1.3.3 :) Tady prosím :good:
Přílohy
20 stupnu.jpg
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

No to sem měl vědět, že takovej dokument se dá stáhnout a ušetřil bych si tunu bádání :laugh:

Takže ale tím, že ti skočí teplota vzduchu na 20°C, kvůli poruše, tak příhřev určitě nepůjde :D

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Tak stahuj, je to na ulož.to a je to parádní věc. :) Jinak s tím příhřevem máš samozřejmě pravdu, že nepůjde kvůli tomu, že si ŘJ bude myslet, že je teplej vzduch. Špatně jsme se asi pochopili, protože jsem to myslel stejně :mrgreen:
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
Ronnyy
Člen klubu
Příspěvky: 121
Registrován: 15.06.2011 23:10
Bydliště: Chomutov/Jirkov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Ronnyy »

A kde se přesně najde pojistka pro žhavení u pojistkové skřínky pod palubkou? Celou pojistkovku jsem vytáhl, otáčel všelijak, koukal všude možně za pojistkovkou, ale pojistku jsem nenašel. A prej by tam mělo být ještě jedno podlouhlé relé pro řízedí žhavení dle rad jednoho mechanika, ale to jsem taky nenašel. Mě přijde, jako by mi tam toho dost chybělo. Nemůže být to relé pod oknem i pro startování(4 žhaviče v hlavé)? Vloni v zimě to startovalo a letos ne. To pod oknem je utavené, takže si zítra jedu pro jiné. Původně to auto bylo 1.9TD 55KW, ale předchozí majitel to předělal na 1.9TDi 66KW. Nemůže být rozdíl ve žhavení?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

TD má takové jakoby zdvojené relé což se nazývá i řídící jednotka žhavení. To co máš pod oknem je předpokládám jednotka předehřevu (pár témat před tímhle se o tom baví). Pojistka na žhavení je nad samotnou pojistkovkou/reléovkou přicvaklá zhora na ní. Pokud tam není tak tam bude někde mezi těma kabelama zaštrachaná, protože mohla vypadnout ta svorkovnice z uchycení. Těžko říct co tam původní majitel napáchal za alotrie
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Ronnyy
Člen klubu
Příspěvky: 121
Registrován: 15.06.2011 23:10
Bydliště: Chomutov/Jirkov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Ronnyy »

A alespoň nějaký obrázek toho, co bych měl hledat, bo jsem do toho už koukal 3x jak husa do flašky a nenašel jsem nic. Třeba to tam někde je, ale je tam kabelů jak v temelíně a plandavejch konektorů, co ani zapojený nejsou tak prostě nevím.

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Taky jsem to na TD nenašel, obrázek by se hodil, a předchozí majitel mě tam alotrie udělal. :laugh:
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Uživatelský avatar
Ronnyy
Člen klubu
Příspěvky: 121
Registrován: 15.06.2011 23:10
Bydliště: Chomutov/Jirkov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Ronnyy »

ale já nemám TD ale TDi 66KW takže ani nevim co tam za elektroinstalaci vlastně mám. Co jsem tak vypozoroval, tak na zbavení mi cvaka v pojistkovce déle č.103 a má i 2 velké parky, ale po pojistce se slehla zem.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Mělo by to být v té jednotce pro řízení žhavení..

Jednotka je samozřejmě na přepážce a je v ní velká plechová pojistka..

Opraveno .. :blush:

Omluva za mystifikaci...
Přílohy
.
.
Naposledy upravil(a) 11mAjA11 dne 08.12.2012 15:28, celkem upraveno 3 x.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“