Golf syncro diff
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.12.2012 20:56
- Bydliště: Lbc
Golf syncro diff
Zdravím pánové. Mám dotaz jestli někdo u syncra řešil uzávěrku nebo somasvorný dif a jakým způsobem? Dají se někde sehnat převodové poměry diferenciálů? Děkuju za odpovědi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.12.2012 20:56
- Bydliště: Lbc
Re: Golf syncro diff
Nikdo neví
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf syncro diff
Zavařit na 100%
Takto to máme na driftkchár e36.
Takto to máme na driftkchár e36.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.12.2012 20:56
- Bydliště: Lbc
Re: Golf syncro diff
Já svarosvor dělat nechci, je to škoda ho likvidovat zbytečně. Na bimmera se vude válej diffy, sám mám doma dva zavařený.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.02.2017 09:39
Re: Golf syncro diff
Zdrávím všechny co mi mohou pomoci.
Vlastním už pár let jako bývalý odpůrce Golfů, Golf 4x4 1,9Tdi rv. 1996 zdědil jsem ho. Je skvělej. Vychytal jsem téměř všechno, až na jedinou věc.
Zadní difer. simeringy. Pravej zadní jsem dal na poprvé bez potíží. LZ jsem udělal 2x a vždycky se při montáži přehrnul, po třetí jsem to rozdělal ještě trochu víc a pak se ho povedlo nasadit ale musel jsem povolit centrální šroub či matku (je to 3 roky už přesně nevim) co to stahuje, čemuž jsem se chtěl vyhnout protože moment dotažení jsem nedokázal zjistit, či jestli je pod tím bortící trubka jsem z Etky nepochopil a popis opravy tam nejní protože to je moc staré. V té době to ještě měli asi v WV na mikrofiši a manuálu na papíru. Tyhle věci ale ve značkových servisech po 10 letech vyhodili, protože starce stejně neopravujou.
Po 2 letech už zas vlhne ale malinko vem to čert.
Nejvíc mi to teče teť vpředu. Kde u všech ostatních vozidel, je dotažení centrální matky na předepsaný moment velmi důležité, plus zřejmně by tam i podle nákresu měla být rozpěrná bortící trubka.
Dofám, že někdo z Vás dokázal můj nedostatek informací překonat.
Díky
Vlastním už pár let jako bývalý odpůrce Golfů, Golf 4x4 1,9Tdi rv. 1996 zdědil jsem ho. Je skvělej. Vychytal jsem téměř všechno, až na jedinou věc.
Zadní difer. simeringy. Pravej zadní jsem dal na poprvé bez potíží. LZ jsem udělal 2x a vždycky se při montáži přehrnul, po třetí jsem to rozdělal ještě trochu víc a pak se ho povedlo nasadit ale musel jsem povolit centrální šroub či matku (je to 3 roky už přesně nevim) co to stahuje, čemuž jsem se chtěl vyhnout protože moment dotažení jsem nedokázal zjistit, či jestli je pod tím bortící trubka jsem z Etky nepochopil a popis opravy tam nejní protože to je moc staré. V té době to ještě měli asi v WV na mikrofiši a manuálu na papíru. Tyhle věci ale ve značkových servisech po 10 letech vyhodili, protože starce stejně neopravujou.
Po 2 letech už zas vlhne ale malinko vem to čert.
Nejvíc mi to teče teť vpředu. Kde u všech ostatních vozidel, je dotažení centrální matky na předepsaný moment velmi důležité, plus zřejmně by tam i podle nákresu měla být rozpěrná bortící trubka.
Dofám, že někdo z Vás dokázal můj nedostatek informací překonat.
Díky