12V v motorove casti pri otoceni klicku

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

Zdravim.potreboval bych poradit z kama mam nejjednoduseji vzit 12v v motorove casti,ktere se spusti pri otoceni klicku,ne pri startu.diky za info :) potrebuji privest proud k motorkum co ovladaji svetla,ale original tam jde jenom pri zapnuti svetel
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
Razol
Člen klubu
Příspěvky: 246
Registrován: 18.07.2009 21:17
Bydliště: Břeclav

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Razol »

k motorkum ve svetlech? bud blbe chapu problem ale sak tam napajeni na motorky prece dotazene mas ne?
Naposledy upravil(a) Razol dne 11.01.2013 21:41, celkem upraveno 1 x.
car 1)Audi A4 Avant 2003 1.9Tdi-PD 96kw,6q,Engine code AVF

car2)VW Golf IV 2001 1.9Tdi-PD 85kw,6q,Engine code AJM




TopTopic http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=257704

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

ano k motorkum naklapeni svetel.potrebuju k nim dostat stavu kdyz jsou vyple svetla nebo spis po celou dobu co bude klicek otoceny,tak at jsou zaplne nebo vyple svetla,tak at tam jde stava
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
Razol
Člen klubu
Příspěvky: 246
Registrován: 18.07.2009 21:17
Bydliště: Břeclav

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Razol »

aha jako obejit vypinac svetel aby si ho nemusel zapinat a mohl naklapet svetla jo?
car 1)Audi A4 Avant 2003 1.9Tdi-PD 96kw,6q,Engine code AVF

car2)VW Golf IV 2001 1.9Tdi-PD 85kw,6q,Engine code AJM




TopTopic http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=257704

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

jj presne.porad premyslim z kama vzit tech 12v at to netaham slozite z interieru
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od VWMysak »

To vem na férovku z baterky. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (ho*no tomu rozumim)
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od majrek001 »

a k čemu je dobré tam mít šťávu v motorkách dříve než zapnou světla.. motorky se nemají naklápět pokud nejsou zaplé světla.. ale tak bych to napojil z vypínače z pinu č.6. (denní svícení) do ovladače naklápění a zároveň tam nechal ze světly.. pak by ti šlo naklápět pokud máš zaplý klíč/nastartovaná a i když zapneš světla
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Razol
Člen klubu
Příspěvky: 246
Registrován: 18.07.2009 21:17
Bydliště: Břeclav

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Razol »

:D baterka vypinac do inerieru a pojistku
car 1)Audi A4 Avant 2003 1.9Tdi-PD 96kw,6q,Engine code AVF

car2)VW Golf IV 2001 1.9Tdi-PD 85kw,6q,Engine code AJM




TopTopic http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=257704

Uživatelský avatar
Razol
Člen klubu
Příspěvky: 246
Registrován: 18.07.2009 21:17
Bydliště: Břeclav

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Razol »

taky by me zajimalo k cemu to je dobry
car 1)Audi A4 Avant 2003 1.9Tdi-PD 96kw,6q,Engine code AVF

car2)VW Golf IV 2001 1.9Tdi-PD 85kw,6q,Engine code AJM




TopTopic http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=257704

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od majrek001 »

to je trochu prasárna na tvrdo (pokud vím dobře tak ty světla se právě naklápí podle napětí co tam přivedeš takže když tam bude pořád plno tak asi regulovat to nepůjde).. to by mělo stačit přivést od vypínače světel k tomu regulátoru ne?
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 11.01.2013 22:07, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Razol
Člen klubu
Příspěvky: 246
Registrován: 18.07.2009 21:17
Bydliště: Břeclav

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Razol »

jako me to pripada cele jako prasarna :D
car 1)Audi A4 Avant 2003 1.9Tdi-PD 96kw,6q,Engine code AVF

car2)VW Golf IV 2001 1.9Tdi-PD 85kw,6q,Engine code AJM




TopTopic http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=257704

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

ano je to prasarna,pokud to nema vyznam.ono tohle tema melo asi byt spojene s imitaci automatickeho naklapeni,ale otazkou bylo jenom o to kde vzit ty volty.jedna se me o to,ze kdyz se vypnou svetla,tak chci at se nastavi na nejnizsi pozici a to tim,ze mam rezistorem omezene volty na rizeni motorku,ale to stejne nejede,protoze do motorku pri vypnutych svetlech nejde ani volt,takze tam muzu privadet co chci,ale ani se nehnou.neplette si 12 voltu pro ziveni motorku a volty pro rizeni jaky sklon si nastavuju.potom az se zapnou svetla mam pripojene rele,ktere muj dodelany okruh odpoji a pojede vse v originalnim stavu svetla se nastavi na hodnotu nastavenou potenciometrem.jenom potrebuju at se ty svetla hybou a u originalu to jde jenom kdyz jsou zaple.
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od majrek001 »

tak co od alternátoru vzít napětí (máš to po startu) a nějakým přepínacím relé to přepneš při zapnutí světel na normální režim
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

no ono tam tech 12v pujde porad stejnych,takze to prepinat nemusim.prepinat budu volty,ktere davaji pokyn motorku at se hybe a ty beru zase z jinama a to uz si upravuju u potenciometru.aspon doufam,ze to mam promyslene spravne.ze by byl dobry napad to tahat primo z altiku?
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: 12V v motorove casti pri otoceni klicku

Příspěvek od Munez »

majrek001 píše:tak co od alternátoru vzít napětí (máš to po startu) a nějakým přepínacím relé to přepneš při zapnutí světel na normální režim
jakym zpusobem si chtel vzit to napeti z altiku?momentalne mam v planu to ciste napojit na baterii pres pojistu a jeste tam dam rele,ktere okruh sepne kdyz zacne valit altik,aby me to nevybilo baterku
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“