Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Petrolkid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 26.07.2016 09:03

Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od Petrolkid »

Zdar a sílu všem zdejším odborníkům přes budíky :D


Koupil jsem si dědka, čtverka ročník 99 motor 1.6 AKL(Podle "neomylné" Caroliny přesný datum výroby 5/99). Bylo to jako nový kupovaný v ČR, takže mě ani nepřekvapila totálně seškubaná výbava(Krom neorigo "uni" el. oken který tam později někdo naprasil díky čemuž jsem přišel o možnost 2din rádia). Čert vem zrcátka na beďárky, kličkotronik vzadu nebo nelakovaný lišty. Co mě ale neskutečně sralo byly budíky. Za A jim nefungoval gong takže jsem si ustavičně nechával zaplý světla(A nejde doteďka pořádně bo to zatáh mikrospínač v zámku a jsem línej to rozebrat a vyměnit) a za B palubák měla i moje stará Fileta a tady chyběl. Po načtení zdejších fór od lidí, co už to řešili, jsem se dal do práce. Budíky byly v autě neCAN 919 takže jsem ty původní 861 D MOTOMETRY nahradil MFA derivátem z Bory(Číslo si nepamatuju každopádně jsou o rok starší než celý auto) a dotahal si kabely od spotřeby a ovládání na páčce, na čidlo teploty jsem se vyprd to e tam dá až se bude dodělávat klimačka. Nakódoval, spároval, kilometráž upravil aby seděla se starýma a tady y to celý končilo.....jenže..

Já jsem hrozná hračička a první kontakt s DOT budíkama mě učaroval. Ani ne tak MAxidot kterej si myslím je pro mě vcelku zbytečnej(Mám origo rádio ale jenom Gammu) jako spíš Polo...umí dojezd navíc Immo3 budíky jsou daleko lepší na hraní(Podsvícený ručičky atd). A vypadá to líp. Jenže neCAN maxidot stojí nesmysl, polodot je jenom CAN a já mám ohledně svýho auta pochybnosti co má a nemá protože se údajně CAN-NECAN lámal právě v době kdy moje auto vyrobili. Podle čísel jednotek mám nejspíš CAN ABS jednotku(Podle toho čísla co na mě vypliv VAG je to tam i napsaný), airbagovou jednotku jsem na netu podle čísla nedokázal rozlišit, to samý motorovka. Komfortku tam mám tu starou která se načítá jako jednotka centrálního zamykání pod adresou 46 mi to nenajde nic.

Takže moje otázka zní?

1) Nemůže bejt moje auto čistě teoreticky mezityp? Jako že jim zbyly díly a tak to nakombinovali? Původní budíky byly vyrobený dva měsíce před autem. Dělám v automotivu takže vím že k tomu dochází že se občas musej sdělat zásoby. Myslíte že by mi třeba dealer tuhle informaci dokázal vydrápnout z výrobní databáze?

2)CAN podle toho co jsem koukal na zelenej konektor na budíkách až k nim dotažený nejspíš nemám. Piny 19-20 vypadaly volný ovšem mohl jsem se překouknout :D nezná někdo kdyžtak barvu káblu?


Kdyžtak sem později hodím čísla jednotek vyčtený z VAG.


Díky moc všem za rady :))

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od majrek001 »

máš neCAN - budíky 919

CAN jsou 920
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Petrolkid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 26.07.2016 09:03

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od Petrolkid »

Jasný já vím :) a právě ty 920 tam chci dát jenže mi jde o to jestli se třeba nemohlo stát že jim na CAN auto zbyly neCAN budíky tak je tam flákli, a jinak má auto všechny podstatný jednotky CAN...jen natahat dráty a to je pořád lepší než kvůli tomu kupovat nový jednotky. Uměj vůbec CAN jednotky komunikovat i po staru?



Prej na CAN NECAN existuje i nějakej bazmek ale nikde jsem ho nemohl sehnat. NAvíc někdo tu psal že to nejni 100%.
majrek001 píše:máš neCAN - budíky 919

CAN jsou 920

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od majrek001 »

budeš muset sehnat CAN motorovku a dát CAN budíky a dotáhnout CANy mezi nimi
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Petrolkid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 26.07.2016 09:03

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od Petrolkid »

Tohle jsou čísla jednotek dle VAG v autě

06A906019AK Motorovka
1j0907379 G ABS
1j0909603AN Pytlíky
Comfortka 1C0962258J

Uživatelský avatar
Wíťa
Člen klubu
Příspěvky: 2688
Registrován: 27.10.2008 05:15
Bydliště: Havl. Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od Wíťa »

Motorovku máš necan
Bagy máš necan ale ta se měnit nemusí jde normálně udělat ze kontrolka i bagy u can budíku a necan jednotky fungují jak mají
NA PRODEJ díly golf iv http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... 6#p2381636" onclick="window.open(this.href);return false;
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=260712" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Budíkařina to je dřina (Change budíků na starým verku)

Příspěvek od vtuni »

Pánové pánové.... Cožpak tu není již dost vláken na budíky ve kterém by se dalo pokračovat? .. No ještě vás tu tedy nechám chvilku vykecat a pak to zamknu a sloučím s existujícím vláknem
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“