Chyba 00668 - Palubní napětí

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

Díl: ASR 20 IE CAN 0001
00668 - palubní napětí - svorka 30
16-10 - signál mimo toleranci - Sporadická

Co to znamena?? Jak to opravim?? Strašně mi blbne elektrika v celem autě, kompletně startuju napodruhe, protože při otočeni kličkem mi to začne bzučet někdě z relatka od pojistkovky (sou dobre kontroloval sem) pak otočim do polohy 2start a nic, všechno je zhasle, cela přistrojovka nic neukazuje jakoby byla vypla, a nic to neděla, až cvaknu třeba do dalkovych tak se to nastartuje, všechno se vynuluje, hned jak naskoči to chcipne, tak ja znova otočim raz a už je to dobre, nastartuju a už jede v pohodě.

Jinak když jedu za jizdy a uděla mi to, tak třeba dotahnu okynka a odstřeli mi to celou elektriku začne pipat, STOP, ABS ASR začne svitit, když znova dotahnu okynka (udělam čimkoliv nějaky odběr proudu) tak mi to cele pohasne - xenony šecko co sviti prostě. vypnu zapnu motor - někdy to děla hned znova, ale někdy po znova nastartovani je klid zase chvili.

Co se to děje chlapi? :mrgreen:
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

Tohle je výpis z VISu

Číslo chyby: 668 palubni napeti - svorka 30
Příčina: napeti na akumulatoru mensi naz 9.5 V,akumulator vadny,regulator nebo alternator vadny,je zapnuto vice elektrickych spotrebicu,rele primeho vstrikovani visi
Možné projevy: spatna funkce navigace nebo vubec zadna Doporučený postup: cist merene hodnoty skupina 001,kontrola akumulatoru prip nabit,kontrola alternatoru a regulatoru dobijeni prip vymena,vypnout vsechny elektricke spotrebice,rele premeho vstrikovani kontrola nebo vymena

Já bych k tomu ještě doplnil kontrolu kabelů od baterky, kontrolu kabelů pod relé boxem, vyčistit a dotáhnout a pak zěmřit baterku a dobíjení. Nabitá baterka má 12,7V a nastartovany auto dobíjí baterku napětím 14.4V, pokud ne, je špatnej alternátor, nebo regulátor napětí na alternátoru.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

Napěti mi z LOGu ukazuje 13.98V - 14.06V když jedu - když se teď divam na graf. Tzn. že je něco s tim dobijenim?? Nebo to je hodnota dostačujici?

Jinak baterku mam novou funglovku minuly měsic - ta je v pohodě. A ještě se chci zeptat - Svorka 30, Svorka 15 - Kde najdu??
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

Napětí co vypisuje VAG nemusí být pravda, vem měřák a změř přímo baterku a pak při nastartovanym motoru. Svorku 30 najdeš pod relé boxem, když sundáš plasty pod volantem.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

12.64V bez nastartovani, 14.35V při nastartovanem a i při zapnutych všech spotřebičich to dobiji.
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

Takže to dobíjí, to je v pořádku, chybu teda hledej dá se říct kdekoliv na cestě od baterky až po pojistkovou skříňku, někde máš zřejmě uvolněnej šroub nebo spoj, možná že je to tam jak sem psal pod rámečkem s relé za plastama pod volantem.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od DworiBak »

ještě z koukni pojistky co jsou na baterii + očistit dosedací plochy,ještě mrkni na kostřící kabel od baterii :wink:

Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

DworiBak píše:ještě z koukni pojistky co jsou na baterii + očistit dosedací plochy,ještě mrkni na kostřící kabel od baterii :wink:
Pojistky uplně nové, kontroloval sem zemnici body pod baterii je jich tam asi 5 nebo kolik a všechny v pořadku, co dál? :D Včera sem to malem už nenastartoval vubec. Moje technika otočit kličkem do polohy start (nereaguje když je to ve stavu kdy to blbne) a cvaknout do dalkovych --> nastartovani vcera vubec nefungoval a proste asi 10minut pokazde co sem otocil klickem ze nastartuju tak displaye bez cisel, vsechno bez elektriky, nereagovalo vubec nic. Jen pořad bzučení od relátek od pojistkovky. Pak najednou sem zase blikl dalkovyma pri startovani a už to chytlo, hned chciplo, a pak už všechno v pořadku, tak jak to ma normalně byt :D Zaludna elektrika :-/
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

Zkontroluj ty svorky pod plastama u řidiče a když na to nepříjdeš, dej to k autoelektrikářovi, jinak na to asi nepříjdeš.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od DworiBak »

Já bych to tip na spínací skřínku,jen tu el. část má asi v sobě tři 30,popřípadě i konektor ke spínače zkouknout jestli není vyhřátej :wink:

Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

Tak problem se startovanim, a kompletně elektrikou nakonec je v tom, že v ukostřovací svorce na baterce vznikal přechodový odpor - výměna svorky tento problem počitam na 100% vyřeši. Takova kravina... :D Ale než na to člověk přijde :roll:
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

To sem ti psal hned na začátku, takže si to kontroloval až na konec :lol: Svorky na baterce dokážou divy.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
FreeMaroStyle
Řidič
Řidič
Příspěvky: 160
Registrován: 16.04.2008 17:19
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od FreeMaroStyle »

Tak ale viš co, prostě zmeřiš na svorce normalni napěti, ale jak už zmeris hned 2mm od svorky primo na dratu, tak už to vidis - ale normalne by me to ani nenapadlo :-D
exVw Corrado 1.8i G60 118kW & exVw Golf IV 1.9TDi 85kW AJM
Vw Polo 6R 1.2 HTP & BMW 1er M-Packet

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Chyba 00668 - Palubní napětí

Příspěvek od Goauld »

Já sem se s tím už setkal a ne jednou, takže vím že kontakty na baterce je potřeba mít v pořádku. Občas se sama baterka tváří, že je dobrá a napětí je v pohodě, ale dokud neuděláš zátěžovy měření, tak na to nepřijdeš, nebo dokud baterku nevyměniš.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“