Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Hoď mi foto osazení tvého tišťáku do SZ a změř mi napětí:
IC2 vývod VO-3
IC1 pin 12,13 při zkratlé S1/3,4
pin14,9
IC2 vývod VO-3
IC1 pin 12,13 při zkratlé S1/3,4
pin14,9
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
IC1 ti funguje od 3 do 15V.Ten LM je tam pro větší stabilitu v případě zatížení a kolísání napájecího zdroje.Tedy je tam "nějaký" stabilizovaný napájení.LQ nemá na zapojení vliv.Je to jen signalizace že je relé seplé.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
zejtra to blejsknu a pošlu
- 00Inferno00
- Jezdec
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28.08.2010 18:49
- Bydliště: Dolní BenešoVW
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
nebylo by špatné zveřejnit fungující schéma, ubastlil bych si to už sám
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Hledat na netu, přemýšlet a zkoušet na vlastní pěst to nééé... Pěkně mi naservírujte hotovou věc
- 00Inferno00
- Jezdec
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28.08.2010 18:49
- Bydliště: Dolní BenešoVW
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Než to zkoušet na vlastním autě, radši kdyby to vyzkoušel někdo jíný
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Co na tom ? Když si najdeš na netu schéma a uděláš si sám co by se mělo posrat na autě ? Max to nebude fungovat kvuli imobilizéru.00Inferno00 píše:Než to zkoušet na vlastním autě, radši kdyby to vyzkoušel někdo jíný
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Změřil jsem poslal jsem i foto v SZ (už to bude nějakej pátek )duduh píše:Hoď mi foto osazení tvého tišťáku do SZ a změř mi napětí:
IC2 vývod VO-3
IC1 pin 12,13 při zkratlé S1/3,4
pin14,9
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Dle schématka v zapojení oscilátoru jde C1 vývodem + na 2~ IO4541.Dle tvého obrázku vidím v zapojení C1 vývod - na 2~ IO4541.
Na R1 je na obrázku nečitelný 3tí proužek.Je to opravdu 9.1K? R2 je M91.
A proč by neměl fungovat imobilizér?Je načtený a motor běží.Tedy relé doběhu dává napětí pro svorku X.
Na R1 je na obrázku nečitelný 3tí proužek.Je to opravdu 9.1K? R2 je M91.
A proč by neměl fungovat imobilizér?Je načtený a motor běží.Tedy relé doběhu dává napětí pro svorku X.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Fakt že jo C1 otočenej, potupa R1 sedí
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Tak jsem to předělal a relé už občas cvakne (sepne a drží) když chvíli přepínám ten trojitej vypínač. Ale k rozepnutí relé už nedojde . . .
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Časovací relé ti:
sepne
rozepne
sepne/rozepne v časové periodě
V tvém zapojení ti časovací relé jen sepne.Tedy samo se nerozepne.ČR tedy rozepne teprve při jeho resetu = odpojením napájení,zkratnutím pinu RES...
sepne
rozepne
sepne/rozepne v časové periodě
V tvém zapojení ti časovací relé jen sepne.Tedy samo se nerozepne.ČR tedy rozepne teprve při jeho resetu = odpojením napájení,zkratnutím pinu RES...
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Takže když tam dám přepínací relé, tak by teda mohlo obvod po určitý době rozpínat . . .duduh píše:Časovací relé ti:
sepne
rozepne
sepne/rozepne v časové periodě
V tvém zapojení ti časovací relé jen sepne.Tedy samo se nerozepne.ČR tedy rozepne teprve při jeho resetu = odpojením napájení,zkratnutím pinu RES...
Ale podle mě samo nesepne, to musim chvíli přepínat "trojitej" přepínač než se relé sepne.
Ještě teda zkusím to zapojit a počkat 10 minut jestli se relé samo sepne bez přepínání sem tam . . .
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Až budu mít čas zkusim novej návrh udělat a dám vědět jak to maká