Jaký má být odběr proudu v klidu?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Maraa
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.05.2009 12:38
- Bydliště: Brno
Jaký má být odběr proudu v klidu?
Ahoj , chtěl bych se zeptat,jaká má hodnota odběru proudu u auta v klidu?
Vysvětlím:
Po 2 denní odstávce auta jsem nenastartoval, baterka totálně vybitá (bylo +8°C, nic o čem vím, jsem nenechal zapnuté)
Nastartoval jsem přes kabely, baterka se jízdou dobila. Pak mi baterku změřili a prý
je v pořádku (napětí Ok, start. proud 70%, má 2 roky).
Během měření se mu zdálo, že napětí klesá dost rychle a že budu mít někde zvýšený odběr...
Pak mi druhý změřil odběr proudu v kliduů- 0,09A...
Může tento odběr způsobit vybití baterky? Jaká ta hodnota má být?
V čem by mohl být problém?
díky moc...
Jeden mi tvrdí, že mi to způsobil ten zvýšený odběr v klidu a baterka je dobrá, druhý, že to bylo baterkou...
Vysvětlím:
Po 2 denní odstávce auta jsem nenastartoval, baterka totálně vybitá (bylo +8°C, nic o čem vím, jsem nenechal zapnuté)
Nastartoval jsem přes kabely, baterka se jízdou dobila. Pak mi baterku změřili a prý
je v pořádku (napětí Ok, start. proud 70%, má 2 roky).
Během měření se mu zdálo, že napětí klesá dost rychle a že budu mít někde zvýšený odběr...
Pak mi druhý změřil odběr proudu v kliduů- 0,09A...
Může tento odběr způsobit vybití baterky? Jaká ta hodnota má být?
V čem by mohl být problém?
díky moc...
Jeden mi tvrdí, že mi to způsobil ten zvýšený odběr v klidu a baterka je dobrá, druhý, že to bylo baterkou...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
v klidu kolem 50mA nemáš tam třeba nový radio nebo tak něco?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Maraa
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.05.2009 12:38
- Bydliště: Brno
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
Ahoj,
Autorádio mám původní, s elektrikou jsem poslední dobou nic nedělal.
Jenom jsem měnil žhavící svíčky.
Nezdá se mi, že těch 0,09A by to dokázalo vybít baterku za 2 dny bez provozu...
Baterka se dobíjí při jízdě dobře.
Autorádio mám původní, s elektrikou jsem poslední dobou nic nedělal.
Jenom jsem měnil žhavící svíčky.
Nezdá se mi, že těch 0,09A by to dokázalo vybít baterku za 2 dny bez provozu...
Baterka se dobíjí při jízdě dobře.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
a kolik to dobijí? a při startu má baterka jaké napětí?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Maraa
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.05.2009 12:38
- Bydliště: Brno
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
Baterka v záteži 10V, po nabití 12,8V.
Myslím, že to bude něco jinýho, ale netuším co.
I když je ten odběr zvýšený (0,09A), tak ta baterka je 74Ah a měla by 2 dny vydržet bez problémů.
Prostě jednou za čas to v zimě nenastartuje...
Myslím, že to bude něco jinýho, ale netuším co.
I když je ten odběr zvýšený (0,09A), tak ta baterka je 74Ah a měla by 2 dny vydržet bez problémů.
Prostě jednou za čas to v zimě nenastartuje...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
jestli má ta baterka 10V při startu tak už má nejlepší léta za sebou. tak si zkus od někoho půjčit kloudnou baterku.. nebo ji zkusit nabít nabiječkou, ale 10V je málo. a kolik to dává nastartovaný?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Twinkey
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.09.2013 19:55
- Bydliště: Provodov-Šonov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
Po nastartování by měla mít kolem 14 měřeno na baterce, pokud má míň (12,5-13) tak nedobíjí jak má. Těch tvých 0,09 A je 9 mA a to nemůže vytřískat baterku za dva dny. Když to spočítáš tak je to cca 200mA za den za dva 400 ma čili 0,4 A a když má baterka 70 je blbost aby se tím vybila. Čili buď jste to měřili když to zrovna nebralo a nebo je to v něčem jiném (startér, kostra od baterky atd.) Zaměřil bych se na čistotu kontaktů na baterce, na startéru atd. Často auto vytluče i světýlko v kufru třeba.
Golf III Variant 1.9 TDI
Transporter T4 2.4D
Alhambra 1.9 TDI 85kw 2004
Multivan 2.5 TDI 75kW
Transporter T4 2.4D
Alhambra 1.9 TDI 85kw 2004
Multivan 2.5 TDI 75kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
0,09A = 90mA
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Twinkey
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.09.2013 19:55
- Bydliště: Provodov-Šonov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
Aha sorry, překoukl jsem se o nulu:D tak v tom případě je to dost, začal bych vytahováním pojistek a místo nich píchnout ampermetr. Omlouvám se -> silvestr:D
Golf III Variant 1.9 TDI
Transporter T4 2.4D
Alhambra 1.9 TDI 85kw 2004
Multivan 2.5 TDI 75kW
Transporter T4 2.4D
Alhambra 1.9 TDI 85kw 2004
Multivan 2.5 TDI 75kW
- Maraa
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.05.2009 12:38
- Bydliště: Brno
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
Ahoj,
Sorry, napsal jsem to blbě...
Nabitá baterka měla 12,8V, cca 74% start. proud -v klidu
baterka měřená v zátěži- 10V a držela.
Napětí při startování už nevím.
Asi zkusím oboje-
příští týden si půjčím jinou baterku a potom zkusím změřit ten zvýšenej odběr (to mi dělal známej,
nemám multimetr).
Sorry, napsal jsem to blbě...
Nabitá baterka měla 12,8V, cca 74% start. proud -v klidu
baterka měřená v zátěži- 10V a držela.
Napětí při startování už nevím.
Asi zkusím oboje-
příští týden si půjčím jinou baterku a potom zkusím změřit ten zvýšenej odběr (to mi dělal známej,
nemám multimetr).
-
- Profík
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 17.05.2009 18:53
Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
baterka by ani v zatezi nemela klesnout tak nizko.je to opravdu jeji smrt.pri poklesu napeti az k 10,5v se baterie obvykle znici anebo minimalne nenavratne poskodi
kamos mel neco podobneho a baterka byla znicena,byla to bosch a vydrzela jenom 2,5 roku a chovala se podobne.
kdyz se dobila na nabijecce,tak ukazovala 12,3,prvni start ok a ujel 20 km a auto stalo celou smenu,ale uz potom nenastartoval.pres draty se nastartovalo a jelo se domu a uz potom zase nenastartoval a baterie ukazovala pod 11v.dobila se znovu a zmerilo se co baterie udela po startu kdyz se vypne motor a uz se na 12v nedostala.v prodejne baterii vyzkouseli na zatezi a varila,takze byla spatna
kamos mel neco podobneho a baterka byla znicena,byla to bosch a vydrzela jenom 2,5 roku a chovala se podobne.
kdyz se dobila na nabijecce,tak ukazovala 12,3,prvni start ok a ujel 20 km a auto stalo celou smenu,ale uz potom nenastartoval.pres draty se nastartovalo a jelo se domu a uz potom zase nenastartoval a baterie ukazovala pod 11v.dobila se znovu a zmerilo se co baterie udela po startu kdyz se vypne motor a uz se na 12v nedostala.v prodejne baterii vyzkouseli na zatezi a varila,takze byla spatna
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006