Nižší napětí u dálkových světel
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27.12.2011 00:27
Nižší napětí u dálkových světel
Zdar, mám Golfa III, ale se IVkovejma světlama Hella 2xH7. Při dálkových světlech mi svítí klopený a dálkový současně, ale jsou trochu ztlumený, svítěj pořádně až když zmáčnu světelnej klakson. Konkrétně : na baterce 14,5V. Klopený světla 12,9V. A na dálkový 10,7V pro dálkový a 10,3V pro klopený. Ten úbytek skoro 2V taky není nic moc (já bych tam dal tlustší dráty ), s tím se případně můžu poprat, ale nevím kde hledat ty odpory na kterejch vzniká ten úbytek. Já bych je zmenšil aspoň na polovic. Zkoušel jsem se dívat za pojistkovku, ale tam je taková spoušť drátů . Vono se u toho auta dost blbě hledá, je tam dodělanej alarm, imobilizer, hands free, přídavný naftový topení....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27.12.2011 00:27
Re: Nižší napětí u dálkových světel
Tak jsem šel po drátech. Rozebral a zase spojil ten velkej konektor na čele a taky jsem zahejbal konektorem u přepínače klopených a dálkových světel. No a už je to lepší . Na klopený 13,75V a při dálkovejch je na obou světlech 12,3-12,4V . To už docela jde . Ale stejně bych rád věděl, kde jsou ty srážecí odpory .
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nižší napětí u dálkových světel
dost pochybuji, že tam bude nějaký předřadný odpor.. to bude spíš někde nějaký přechoďák nebo slabý dráty..
měl by si to řešit spíš v sekci GIII tady ti asi málo kdo poradí když to s GIV nemá nic společného
měl by si to řešit spíš v sekci GIII tady ti asi málo kdo poradí když to s GIV nemá nic společného
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27.12.2011 00:27
Re: Nižší napětí u dálkových světel
Dal jsem to sem, protože tam mám světla ze čtyřka Golfa . Svítí u Golfů IV při dálkových taky klopený? Pokud ano, pak tedy pro funkci "lightup" je právě tady použito tohle řešení . Nejsem jím nadšen a proto bych chtěl ten rozdíl snížit . Zjistil jsem, že na kontaktech světelnýho kalksonu je nahoře plný napětí a o kontakt níž je napětí snížené. Jsou dvě možnosti : buď je odpor přímo v tomhle přepínači (což se mi moc nezdá), nebo je "někde" a přitažení páčky se tenhle předřadnej odpor zkratuje .
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nižší napětí u dálkových světel
to sice svítí, ale myslel jsem to spíš že elektrika v obou autech je trochu jiná liga..
a to tam máš nějak propojený tím plechem jak jsou relátka ne nebo jak se to u GIII dělá?
a to tam máš nějak propojený tím plechem jak jsou relátka ne nebo jak se to u GIII dělá?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27.12.2011 00:27
Re: Nižší napětí u dálkových světel
Nějakej plíšek je zastrčenej místo relátka, ale podle pozice (10) je to asi přední mlhovky (taky dodělávaný) na extra vypínač. Jinak tam relátka na světla tam nejsou . S těmahle světlama jsem to už koupil, takže netuším, jak to je připojený. No abych se vrátil k problému. Jestliže svítí obě světla a světelnou houkačkou je lze rozsvítit ještě o něco víc, musí ten rozdíl na něčem vznikat . Podle mě je to nejjednodušší řešení pomocí odporu . Že by tam byl nějaký elektronický obvod pochybuju .