Předem se omlouvám pokud se ptám na něco co už tu bylo propíráno určitě stokrát ale prošel jsem hledání a nenašel...
Jde o to že mám v autě origo rádio Beta, ale z fotek je patrný že ho zřejmě někdo vyndal, dal jiný a před prodejem auta vrátil origo (jinak by asi nebyla na kabelu čokoláda a zasilovač antény nebyl uštíplej). A teď mám několik otázek, měřil jsem odběr auta v klidu a zjistil že mi rádio žere baterku a ztrácí se příjem signálu (zřejmě kvůli nezapojenýmu zesilovači antény???). Kam tedy zapojit modrej drát z antény pokud to chci vrátit do původního origo stavu abych zjistil jestli je rádio v tahu a žere nebo to žere protože to je nějak přepojený? A pokud vyměnim origo rádio za jiný, kam mám zapojit ten modrej drát z antény aby fungovalo napájení zesilovače? Díky moc
Rádio po x-té
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Rádio po x-té
Aha, vidíš a problém je na světě. Já sem si říkal, jak může rádio žrat proud.
Tak první věc, co udělej je, že spájíš ty dráty podle barev tak jak to má být a ne tak jak to ten blbec zapojil, protože to je špatně ! Máš tam zapojeny napájení k pinu co se používá pro elektrickou anténu. U golfu je použitej na něco jinyho.
Takže když to dáš, tak jak to má být, tak to bude v pořádku s origo rádiem. U origo rádia vyhoď ten napáječ na anténu, je tam zbytečnej, origo to napájení má v sobě.
Pokud hodláš měnit rádio, tak u většiny rádií je kabeláž mezi rádiem a isokonektorem v autě udělaná tak, že se napájení dá přehodit, kdyby si to nepamatovalo stanice.
Napájení toho zesilovače, ten modrej drát pak zapojíš na kabeláž autorádia k modro bílýmu drátu. Podívej se kam do isokonektrou bílomodrej vede a kdyby šel na pozici s tím červeno zeleným co je v autě, tak ho přendej buď do té pozice kde na straně auta není pin, nebo ho vyndej, protože by to pak taky žralo proud.
Tak první věc, co udělej je, že spájíš ty dráty podle barev tak jak to má být a ne tak jak to ten blbec zapojil, protože to je špatně ! Máš tam zapojeny napájení k pinu co se používá pro elektrickou anténu. U golfu je použitej na něco jinyho.
Takže když to dáš, tak jak to má být, tak to bude v pořádku s origo rádiem. U origo rádia vyhoď ten napáječ na anténu, je tam zbytečnej, origo to napájení má v sobě.
Pokud hodláš měnit rádio, tak u většiny rádií je kabeláž mezi rádiem a isokonektorem v autě udělaná tak, že se napájení dá přehodit, kdyby si to nepamatovalo stanice.
Napájení toho zesilovače, ten modrej drát pak zapojíš na kabeláž autorádia k modro bílýmu drátu. Podívej se kam do isokonektrou bílomodrej vede a kdyby šel na pozici s tím červeno zeleným co je v autě, tak ho přendej buď do té pozice kde na straně auta není pin, nebo ho vyndej, protože by to pak taky žralo proud.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Rádio po x-té
Že mi žere proud rádio už jsem na tvuj popud zjistil dřív
Tedy k tomu přepájení, do černýho konektoru vedou tři tlustý dráty, jeden hnědej (ten vypadá origo zapojenej), bíločervenej (taky origo) a druhej bíločervenej (s čokoládou a pokračující kousíčkem jako modročervenej). Když rozdělám čokoládu, jak poznám jak to bylo zapojený původně když tam mam zapojený dva stejně barevný dráty?
Ale mám každopádně v plánu rádio vyměnit, musim tedy s tim něco dělat? Nebo pak jen připojim to napájení antény na modrobílej jak říkaš?
Tedy k tomu přepájení, do černýho konektoru vedou tři tlustý dráty, jeden hnědej (ten vypadá origo zapojenej), bíločervenej (taky origo) a druhej bíločervenej (s čokoládou a pokračující kousíčkem jako modročervenej). Když rozdělám čokoládu, jak poznám jak to bylo zapojený původně když tam mam zapojený dva stejně barevný dráty?
Ale mám každopádně v plánu rádio vyměnit, musim tedy s tim něco dělat? Nebo pak jen připojim to napájení antény na modrobílej jak říkaš?
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Rádio po x-té
Nevím o tom, že by tam byly dráty se stejnou barvou a pokud jo, tak sou jinak tlusty. Prostě to musíš zapojit tak jak to má být origo, pak bude všechno fungovat jak má. Až budeš dávat novy rádio, tak ten drát od napájecího adaptéru napojíš na modrej drát s bílým pruhem, co vede od rádia.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Rádio po x-té
Tak jsem z toho jelen, podle fotky z leva:
-červenobílý tlustý s čokoládou
-červenobíly tlustý
-hnědý tlustý
-žlutočervený slabý
-šedomodrý slabý
-modrobílý slabý
-šedobílý slabý
oba dva červenobílý tlustý vedou do origo svazku v kaslíku opletenýho takovým tím hadrem, nevypadá to že by jeden z nich byl dodělávanej extra. Hlava mi tam nebere tu čokoládu. Vyfotil byste mi někdo origo zapojení ať vim jak to má být v původním stavu? Díky moc
-červenobílý tlustý s čokoládou
-červenobíly tlustý
-hnědý tlustý
-žlutočervený slabý
-šedomodrý slabý
-modrobílý slabý
-šedobílý slabý
oba dva červenobílý tlustý vedou do origo svazku v kaslíku opletenýho takovým tím hadrem, nevypadá to že by jeden z nich byl dodělávanej extra. Hlava mi tam nebere tu čokoládu. Vyfotil byste mi někdo origo zapojení ať vim jak to má být v původním stavu? Díky moc