Ručička otáčkoměru občas nefunkční

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Ručička otáčkoměru občas nefunkční

Příspěvek od deckard »

Zdar chlapi,v poslední době,se mi při jízdě,ať už při přidávání plynu,nebo i když jsem jen stál na křižovatce,stalo to,že ručička otáčkoměru,zůstala nehnutě na nule a nehnula se třeba po celou dobu jízdy,nebo až tehdy,když sem na to hooodně šlapal.Ale teď třeba v posledních 14 dnech,jsem to zase moc nepozoroval.Auto 1.8T GTI motor AGU.Nevíte kde je chybka?Díky.

Uživatelský avatar
Pasul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Ručička otáčkoměru občas nefunkční

Příspěvek od Pasul »

To bude chtít komplet testík budíků přes VAG a hned se uvidí jestli budíky makají. Ale může to být také někde po cestě. Špatný kontakt někde po cestě. Bude to chtít se na to pořádně kouknout.
Diagnostika VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, Editace Km, PIN IMMO, Klíče, Klubáci nápich zadara, kontakt na SZ, http://www.autopujcovna-pk.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Pitrs2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2010 21:08
Bydliště: Praha & Třinec
Kontaktovat uživatele:

Re: Ručička otáčkoměru občas nefunkční

Příspěvek od Pitrs2 »

Me se tohle stavalo na TDi, kdyz byl spatej kontakt na CAN Bus. Nesviti ti u toho jeste olej a ABS? Pokud ano, tak zkus zkontrolovat svorkovnici pod steracema (v tom krytu je jich asi 5, koukni na bilou a mely by tam byt dva oranzovy kabliky - CAN BUS). Muzes mit zoxidovany kontakty. V tom pripade obrousil lehce malym pilnickem, prostrikat kontaktolem a melo by to zas byt v pohode. Aspon tohle zabralo u me.
Obrázek
Úpravy podsvícení přístrojů. Více informací najdete ZDE

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“