Vybíjení baterie

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Vybíjení baterie

Příspěvek od patrabus »

Ahoj klubáci, mám problém s vybíjením baterie. Za 4 roky, co auto mám(1.4, 2000), už 3 baterie(Varta, Škoda Economy, nyní original VAG dil). Měl jsem to u elektrikáře, který mi řekl, že dle měření je vše OK, jak dobijeni - alternátor, tak klidový režim(bere jen alarm neco malo). Mikrospinace jsem nechával opravovat 4 roky zpět, na otevření jednotlivých dveří lampičky reaguji, stejne tak svetylka v prednich dveřích, svetylko v kufru taky ok. Na diagnostice 0 závad... Už fakt nevím, čím to může být. Naposledy jsem najel nejakych 20km, po rychlostce 130km/h a nyni po 5 dnech stani baterie opet vybita, svitilo i esp, abs a rucka + počítač hlásil zavadu na brzdach, po napichnuti na jiné auto chytlo hned. Radio original gamma + 6 cd menic.
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Vybíjení baterie

Příspěvek od Goauld »

Zkus vyndat pojistku od alarmu a vyzkoušet to bez něho. Pokud měření v klidovym stavu nic neodhalilo, tak není možny aby to baterku vyžralo za 5 dní. Mě alarm baterku vybije cca za 3 týdny stání. V zimě možná už za cca 14 dní.
To by se ti tam muselo něco samo zapínat.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybíjení baterie

Příspěvek od patrabus »

Jinak je to ten "klasickej" alarm, bez hlídání vnitřního prostoru.