vybíjení baterie
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
vybíjení baterie
Zdravím řeším golfa IV 1,9 81kw vybíjí se akumulátor pří měření odběru zamčeného auta 0,03A akumulátor ná zátěžovém testu v pořádku je tam 75Ah zváště při nižší teplotě nejde nastartovat stačí dát na 5 minut na nabiječku a celý den jezdí jenom ten první start u spolujezde nový zámek dveří a bez změny cca po týdnu přestal znovu fungovat a baterka se vybíjela dál už si nevím rady poradí někdo? děkuji
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vybíjení baterie
máš v autě origo centrál?co lampa v kufru?
Naposledy upravil(a) xerxes dne 28.11.2015 20:33, celkem upraveno 1 x.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: vybíjení baterie
nemáš tam neorigo rádio?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
v autě je origo dálka cetrál, měl jsem vyndanou pojistku č.14 což nešlo vnitřní osvětlení dálka centrál vyhřívání a naklápění zrcátek vyhřívání zadního skla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
Ano v autě je i neorigo rádio pioner
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: vybíjení baterie
a jak to rádio máš zapojené? máš vypinované SAFE a K-line nebo to do ních nic nepouští jedná se o pin 3 a 5?
a dělá to od kdy?
jinak těch 30mA je zcela normální odběr po zamčení
a dělá to od kdy?
jinak těch 30mA je zcela normální odběr po zamčení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
myslím že SAFE a K-line tam jsou z iso konektoru mám je popřípadě vypinovat úplně pryč? Není to moje auto jen jsem to řešil a už si stím nevím rady tak hledám aspoň nějakou radu
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: vybíjení baterie
pokud je tam neorigo radio tak ano nejlépe pokud to má redukce tak to zrušit v ní, ale to se muší podívat jestli na tyto piny něco vede.. vetšinou tam bývá výstup pro anténu na pinu diagnostiky a při zapnutém radiu nejde diagnostika a občas blbne i centrál když je to na pinu pro safe i
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
Pin 3 tam není a pin 5 modrý drát na něj je napojený subwoofer pokud jsem tě dobře pochopil
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: vybíjení baterie
zrovna ten černý napájecí konektor moc dobře vidět není..
jako na původní origo kabeláži? to je stály +12V co tam ze subwoferu je napajený?
jako na původní origo kabeláži? to je stály +12V co tam ze subwoferu je napajený?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
stálý +12V je pin č.4 žlutý drát napojený na červený aby rádio drželo pamět a woofer je napojen na modrý drát pin č.5 potom kabeláž do rádia
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: vybíjení baterie
tak je to blbě zapojené..
rádio neorigo se napojuje na pin 4 to je spínané +12V a pin 7 to je stálé +12V a pin 8 to je zem
v případě, že pak nedrží paměť tak se prohodí mezi sebou pin 4 a 7
pin 3 a 5 se nezapojuje!
k subwoferu může být akorát remote, ale to se většinou bere z kabelážé přímo z rádia nebo eventuálně spínané +12v
napájení subwoferu se tahá od baterky +12V a zem co nejkratši na kastli
rádio neorigo se napojuje na pin 4 to je spínané +12V a pin 7 to je stálé +12V a pin 8 to je zem
v případě, že pak nedrží paměť tak se prohodí mezi sebou pin 4 a 7
pin 3 a 5 se nezapojuje!
k subwoferu může být akorát remote, ale to se většinou bere z kabelážé přímo z rádia nebo eventuálně spínané +12v
napájení subwoferu se tahá od baterky +12V a zem co nejkratši na kastli
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
asi jsem to špatně napsal tak popíšu fotku samozřejmě je pin 4 a 7 prohozený aby drželo rádio pamět. zamozřejmě že woofer má + od batery přes pojistku a kostru v kufru
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05.05.2010 16:17
Re: vybíjení baterie
což remote je popsaná jako pin 5