Golf IV 1,8i 92 kW
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.02.2008 14:27
Golf IV 1,8i 92 kW
Nemůžete mi někdo říct něco o tom motoru? Jaký je a jakou má spotřebu atd.??????
- webside
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TečoVWice, Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
tak moje spotřeba:
průměr po městě je 8,3l na 100km s klimou
průměr mimo město 6,4l na 100km s klimou
průměr za posledních 2500km (přes zimu) 7,5l na 100km bez klimy
Rozvody jsem měnil při 150.000tis
Jinak jsem s motorem moc spokojený, jen občas mě drtí ta spotřeba, která se při krátké vzálenosti do 10km postudenu může vyšplhat na takových 10l na 100km, ale to zas tak často není. Solidní zrychlení, příjemné rozložení převodových stupňů ... na 5ku můžu jet od 50km/h až po 220km/h Tento motor je podle mě ideální pro todle auto o hmotnosti skoro 1400kg (1.6ka se mi zdá moc líná ...), ale je fakt, že to Turbo by se šiklo
Možná si všimneš, že motor je zvenku postudenu malinko hlučnější, ale to je dané elektronickým sitičem, který je zaplý tak 3-5minut, dokud se nezahřeje na určitou teplotu (přitom výšené otáčky na cca1100, pak spadnou na obvyklých cca800)
Papká Natural 95ku, jinač někdy mu dopřávám V-Power.
Klidně se ptej, co tě napadne, poradím cokoliv, žiju tím ...
průměr po městě je 8,3l na 100km s klimou
průměr mimo město 6,4l na 100km s klimou
průměr za posledních 2500km (přes zimu) 7,5l na 100km bez klimy
Rozvody jsem měnil při 150.000tis
Jinak jsem s motorem moc spokojený, jen občas mě drtí ta spotřeba, která se při krátké vzálenosti do 10km postudenu může vyšplhat na takových 10l na 100km, ale to zas tak často není. Solidní zrychlení, příjemné rozložení převodových stupňů ... na 5ku můžu jet od 50km/h až po 220km/h Tento motor je podle mě ideální pro todle auto o hmotnosti skoro 1400kg (1.6ka se mi zdá moc líná ...), ale je fakt, že to Turbo by se šiklo
Možná si všimneš, že motor je zvenku postudenu malinko hlučnější, ale to je dané elektronickým sitičem, který je zaplý tak 3-5minut, dokud se nezahřeje na určitou teplotu (přitom výšené otáčky na cca1100, pak spadnou na obvyklých cca800)
Papká Natural 95ku, jinač někdy mu dopřávám V-Power.
Klidně se ptej, co tě napadne, poradím cokoliv, žiju tím ...
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
No tak k tomuto motoru se tady už několikrát něco psalo a proto nemůžu souhlasit s předešlým tvrzením,že auto jede až 220 km/h a spotřeba ve městě je pod deset litrů.Protože dle oficiálních technických tabulek,má tento motor spotřebu ve městě dobrých 11 litrů a amximálku má 210 km/h.(1.8 Turbo 110 kW má 216 km/h)Pokud se bavíme o neupraveném motoru.Mimochodem tyto motory (92kW) se po dvou letech stahovaly z výroby pro poruchovost a vysokou spotřebu.Prodávm jak jsem koupil,takže mě prosím neberte že rejpu nebo že dělám chytrýho....Mimochodem,s turbem se užije větší zábava...
- chev
- Člen klubu
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třemošnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
Maximálku má 201, abych tě upravil....NA tachometru záleží jak proměřuje, ale blíží se to k těm 220ti, jinak moje maximálka po rovince dálnice 205 dle GPS... A ve městě se s tim dá bez klimatizace zajet pod deset v pohodě....Mimo město 7,5 a na dálku 6,5....deckard píše:No tak k tomuto motoru se tady už několikrát něco psalo a proto nemůžu souhlasit s předešlým tvrzením,že auto jede až 220 km/h a spotřeba ve městě je pod deset litrů.Protože dle oficiálních technických tabulek,má tento motor spotřebu ve městě dobrých 11 litrů a amximálku má 210 km/h.(1.8 Turbo 110 kW má 216 km/h)Pokud se bavíme o neupraveném motoru.Mimochodem tyto motory (92kW) se po dvou letech stahovaly z výroby pro poruchovost a vysokou spotřebu.Prodávm jak jsem koupil,takže mě prosím neberte že rejpu nebo že dělám chytrýho....Mimochodem,s turbem se užije větší zábava...
Golf IV 1,8 20V Highline
- VW-Tim
- Jezdec
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.09.2007 17:25
- Bydliště: MS kraj
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
Ja bych se vseobecne benzinum 1.8 a 2.0 vyhnul, spatnej pomer spotreba vykon, snad jen nizsi porizovaci cena je plus. S turbem je to naopak podle mě nejlepsi motorizace co se do toho davala.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
Máš pravdu,jen jsem se přepsal s tou maximálkou.Jen jsem konstatoval to,co je napsané v technických tabulkách,k těmto motorům.Je jasný,že se dá jezdit za míň když jsi opatrnej,to jo.Já taky jezdím po městě v klídku za těch 7-8 litrů.Jinak na co si dát pozor u tohoto motoru?To těžko říct,poradil by ti určitě někdo,kdo tento motor má.Jeden známej z práce,měl tento motor v Octavii a po půl roce se toho zbavil.ta spotřeba mu vadila...tak hodně štěstí při tom výběru.
- VW-Tim
- Jezdec
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.09.2007 17:25
- Bydliště: MS kraj
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
já osobně bych se přiklonil v benzinové verzi k 1.8T(turbo)
ale neměl jsem ješte tento motor odzkoušet
jen jsem se tak zeptal
ale neměl jsem ješte tento motor odzkoušet
jen jsem se tak zeptal
wagen cult cars
- webside
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TečoVWice, Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
220km/h jsem jel v Brně po dálnici z kopca a ta spotřeba je fakt odpozorovaná a reálnádeckard píše:No tak k tomuto motoru se tady už několikrát něco psalo a proto nemůžu souhlasit s předešlým tvrzením,že auto jede až 220 km/h a spotřeba ve městě je pod deset litrů.Protože dle oficiálních technických tabulek,má tento motor spotřebu ve městě dobrých 11 litrů a amximálku má 210 km/h.(1.8 Turbo 110 kW má 216 km/h)Pokud se bavíme o neupraveném motoru.Mimochodem tyto motory (92kW) se po dvou letech stahovaly z výroby pro poruchovost a vysokou spotřebu.Prodávm jak jsem koupil,takže mě prosím neberte že rejpu nebo že dělám chytrýho....Mimochodem,s turbem se užije větší zábava...
- webside
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TečoVWice, Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
jináč osobně bych byl samozřejmě taky vděčnější za Trubo, ale mám co mám a já jsem se svým kouskem spokojený, zatím žádná závada za ten rok, co ho mám! fakt ani mrťka! (nepočítám-li výměnu rozvoďáku, oleje a ložisek na předních kolečkách) je to jak se vším, kvalita je dána kus od kusu!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17.03.2008 15:52
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
sice každá liška chválí svuj ocas ale myslim že 1.8 (92kw) neni zas tak špatný motor. Jo když nato šlapeš jedeto i žere to ale třeba jak píšou že s 1.8T maj spotřebu stejnou nebo menší tak tomu bych moc nevěřil a i kdyby tak turbo je zase starost navíc. Ty motory nejsou vybaveny Blow of ventil (mužete si ho dokoupit). A kolik turbo vydrží 150-180 tis ? A pak je to investice za 15 tis.....ale at každý koupí co mu vyhovuje
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
Myslím si že můžu být objektivní protože moje bývalé auto bylo 1.8 20V a můžu říct že s 1.8T co mám teď je to nesrovnatelné ! Spotřeba stejná ne li lepší a jízdní vlastnosti mohokrát lepší u 1.8T!reiben píše:sice každá liška chválí svuj ocas ale myslim že 1.8 (92kw) neni zas tak špatný motor. Jo když nato šlapeš jedeto i žere to ale třeba jak píšou že s 1.8T maj spotřebu stejnou nebo menší tak tomu bych moc nevěřil a i kdyby tak turbo je zase starost navíc. Ty motory nejsou vybaveny Blow of ventil (mužete si ho dokoupit). A kolik turbo vydrží 150-180 tis ? A pak je to investice za 15 tis.....ale at každý koupí co mu vyhovuje
Ideální bude když se sveze v 1.8 20V a 1.8T !
PS: neříkám že 1.8 20V je špatnej motor , byl jsem s ním naprosto spokojen, ale 1.8T je lepší, toď můj názor !
- webside
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TečoVWice, Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
tak každý, kdo jezdil s autem, co mělo v sobě jakékoli turbo si jej nad slunce jasně musí pochvalovat
Jinak 1.8 je nesrovnatelná co do pružnosti s 1.6. Mám možnost jezdit nastřídačku v 1.8 a 1.6 když mám jet v 1.6, tak se mi ježí chlupy aj na prdeli Ne že by v 1.6 bylo špatné svezení, ale je to fakt o hodně línější ... musiš to točit do otáček ...
Jinak 1.8 je nesrovnatelná co do pružnosti s 1.6. Mám možnost jezdit nastřídačku v 1.8 a 1.6 když mám jet v 1.6, tak se mi ježí chlupy aj na prdeli Ne že by v 1.6 bylo špatné svezení, ale je to fakt o hodně línější ... musiš to točit do otáček ...
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
Utěch atmosfér je třeba víc hlídat otáčky při předjíždění, moje V5 sic jede a neškubá ani při 900ot. ale dokud tam nemáš tak 3000tis tak je to líný jak lundra.webside píše:tak každý, kdo jezdil s autem, co mělo v sobě jakékoli turbo si jej nad slunce jasně musí pochvalovat
Jinak 1.8 je nesrovnatelná co do pružnosti s 1.6. Mám možnost jezdit nastřídačku v 1.8 a 1.6 když mám jet v 1.6, tak se mi ježí chlupy aj na prdeli Ne že by v 1.6 bylo špatné svezení, ale je to fakt o hodně línější ... musiš to točit do otáček ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17.03.2008 15:52
Re: Golf IV 1,8i 92 kW
já jsem neřikal o 1.8T že jede hůř jak 1.8i, já jsem jenom chtěl říct že turbo je starost navíc a pak když máš měnit turbo.... při stejný spotřebě...