Rána a divné zvuky
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rána a divné zvuky
Pak s ní nehneš
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Jak to? Když mám dotáhnutý setrvačník, tak lamela je stejně trošku volnější. Nebo to tak nemá být? Vše jsem poskládal jak to má být.
Na tom videu co tady předtím dával Šrotty mají lamelu za takovými plíšky a uloženou volně. Ale tady u toho motoru je lamela vsazená tou vystouplou částí s pružinami do toho otvoru v setrvačníku, tak je tam trošku vystředěná i tak ne?
Na tom videu co tady předtím dával Šrotty mají lamelu za takovými plíšky a uloženou volně. Ale tady u toho motoru je lamela vsazená tou vystouplou částí s pružinami do toho otvoru v setrvačníku, tak je tam trošku vystředěná i tak ne?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Sice 1,4ka ale spojka úplně ten samý princip. https://www.youtube.com/watch?v=su2FlW2 ... YW7AbccuYI
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rána a divné zvuky
Máš pravdu. U tohoto druhu spojky se lamela nemusí středit jako třeba u 1,8 nebo 1,9 TDI. Vše se jen sešroubuje. Dával jsi nové šrouby ?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Ty co jsou uvnitř přítlačáku v tom vybrání, 6 šroubá M10x1 jsem dával nové, byly v sadě spojky. Ty asi M6 co je sešroubovaný setrvačník jsem nové nedával, ale koupil jsem lepidlo na šrouby. Tak snad to bude stačit.
Ta lamela ano. Je sama o sobě už trošku vycentrovaná tím jak je vsazena do otvoru v setrvačníku, i když menší vůli má i tak. Řekněme 2-3mm po celém obvodu. To se podle mě už srovná jak dám převodovku.
Ta lamela ano. Je sama o sobě už trošku vycentrovaná tím jak je vsazena do otvoru v setrvačníku, i když menší vůli má i tak. Řekněme 2-3mm po celém obvodu. To se podle mě už srovná jak dám převodovku.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rána a divné zvuky
Přesně tak. Jak ji nasuneš na hřídel převodovky,tak se sama vystředí. Hlavně ta hřídel musí být krásně čistá,lamela po ní musí snadno klouzat.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Ano, vyčistím hřídel. A tu tyčinku mám asi taky namazat, že? V sadě spojky byl i nový ten plechový talířek a drátěná pružina na zajištění. Potom nějaká vazelínka v sáčku. Na tom sáčku je obrázek, že se s tím maže něco u hřídele nebo tak něco, možná na namazání té tyčinky, ne?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rána a divné zvuky
Má se namazat to drážkování hnací hřídele,aby ta lamela po něm pěkně klouzala. Ale ne moc,aby se přebytečné mazivo nedostalo na lamelu.Na tom tvém videu v 10.50 minutě je to vidět.
Tu vysouvací tyčinku taky promaž,vše musí zlehka chodit. Dále namaž styčnou plochu na vysouvací desce-pozice 6,kde se dotýká s tou tyčinkou.
Tu vysouvací tyčinku taky promaž,vše musí zlehka chodit. Dále namaž styčnou plochu na vysouvací desce-pozice 6,kde se dotýká s tou tyčinkou.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Dobře, ten tisícihran na hřídeli jemně namažu i tu tyčinku. Tu plošku na tom plechověm kolečku už asi ne, mám to už poskládané.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rána a divné zvuky
Tu tyčku taky namaž a dobře ať tam chodí jak má
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Ano, dnes odpoledne zkusím nasadit tu převodovku zpátky. To zase bude nadávek.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rána a divné zvuky
Klidně ti pomůžu sice mám po noční....
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Děkuji, odpočívej. Zatím to zkusím sám, třeba se stane zázrak.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1552
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Rána a divné zvuky
Opravdu se stal zázrak a převodovka nasazená. Snad je všechno OK. Zatím jen nahrubo chytnuté na pár šroubů.
Srotty: Vy máte prosím vás dílenskou příručku? Není tam prosím nakreslené, který šroub příjde kam? Myslím ty kolem dokola. Já blbec si to nepoznačil. 10 šroubů a každý jiný.
Ty nejdelší asi M12 nebo M14 kde jde z hlavy M8 jsou na startér. Pak je ten samý ale kratší, ten nevím kde. Některý z horních. Potom jsou nahoře a vzadu klasické M12 nebo M14, každý jinak dlouhý. Hlava na 18 klíč. Dole jsou asi 3 šrouby M10 na 16 klíč.
Srotty: Vy máte prosím vás dílenskou příručku? Není tam prosím nakreslené, který šroub příjde kam? Myslím ty kolem dokola. Já blbec si to nepoznačil. 10 šroubů a každý jiný.
Ty nejdelší asi M12 nebo M14 kde jde z hlavy M8 jsou na startér. Pak je ten samý ale kratší, ten nevím kde. Některý z horních. Potom jsou nahoře a vzadu klasické M12 nebo M14, každý jinak dlouhý. Hlava na 18 klíč. Dole jsou asi 3 šrouby M10 na 16 klíč.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rána a divné zvuky
tady to máš...