rozdíl 1,8T motorů
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
rozdíl 1,8T motorů
hledám veškeré info o tom v čem se liší motory typu
AGU/AQA/ARZ/AUM ... tj 1,8T 110kW
AUQ/AWP ........... tj.1,8T 132kW
BAM/APX/AMU....... tj.1,8T 164kW
zatím co víme:
- SOFTWARE
- TRYSKY
- TURBO+SVODY
- IC - verze 164kW má dva
spíše bych potřeboval vědět co unitř motoru, protože zdvih, a všechny takové ostatní technické věci co jsem našel jsou totožné..diky za každé info co vyzistíte..a ja to budu postupně přídávat sem do prvního příspěvku....do souhrnu...
AGU/AQA/ARZ/AUM ... tj 1,8T 110kW
AUQ/AWP ........... tj.1,8T 132kW
BAM/APX/AMU....... tj.1,8T 164kW
zatím co víme:
- SOFTWARE
- TRYSKY
- TURBO+SVODY
- IC - verze 164kW má dva
spíše bych potřeboval vědět co unitř motoru, protože zdvih, a všechny takové ostatní technické věci co jsem našel jsou totožné..diky za každé info co vyzistíte..a ja to budu postupně přídávat sem do prvního příspěvku....do souhrnu...
Naposledy upravil(a) vtuni dne 28.01.2008 18:33, celkem upraveno 1 x.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
Věta víme ICDr.Diesel píše:165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
Spíš jde o jádro
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
Tu tam dopsal ty pakobear píše:Věta víme ICDr.Diesel píše:165kW ma 2IC, pod kazdym svetlem jeden.
Spíš jde o jádro
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
Dr.Diesel píše:Tu tam dopsal ty pakobear píše: Věta víme IC
Spíš jde o jádro
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: rozdíl 1,8T motorů
Co hlava ta je taky jiná Jedna s hydraulickým dopínákem druhá s hydraulickým přenastavovačem sací vačky(variabilní časování)
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
ETKA mě to přijde stejný nešlo mi to nahrát sem tak jsem to nahrál na http://ukazto.com/?id=2386263&klic=hCfwttWa&overall=1
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: rozdíl 1,8T motorů
Ježiš co si to tam hledal
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
Kdybych to věděl tak bych ti to řeklDworiBak píše:Ježiš co si to tam hledal
Řekl bych že jsem se snažil porovnat čísla dílů
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: rozdíl 1,8T motorů
podle ETKY..z toho co jsem viděl by měla být pro 132 a 164 stejná...DworiBak píše:Co hlava ta je taky jiná Jedna s hydraulickým dopínákem druhá s hydraulickým přenastavovačem sací vačky(variabilní časování)
(píšou tam že je pro motry AUQ (tj.132) i BAM (164)
takže jinou má možná jen 110...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
rozdil je ve spouste veci...napr v jednotce,sání-vetsi a lestene,kovane pisty,jina cidla,jine turbo,jine mazani,vetsi ventily a tvrdsi pruziny,jina vacka, jine vstriky+mnoho dalsiho
Kazdopadne tohle je rozdil ze 132kw na 165kw...ze 110kw na 132kw je snad jen nastaveni R.J. a vstriky...ale nejsem si jistej...
Kazdopadne tohle je rozdil ze 132kw na 165kw...ze 110kw na 132kw je snad jen nastaveni R.J. a vstriky...ale nejsem si jistej...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: rozdíl 1,8T motorů
a jsme v háji že medvěde
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl 1,8T motorů
V háji ne!!! V pr*elivtuni píše:a jsme v háji že medvěde
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08.02.2008 09:52
Re: rozdíl 1,8T motorů
Takže těch rozdílů by pár bylo: 164 kW motor má jinou hlavu,ta má dochlazování a je z jiných materiálů a to i ventily a pružiny,dále má sání otočené o 180 stupňů kvůli dvěma IC,má mít údajně zesílený blok,má jiné(kované) písty,zesílené ojnice,jiné svody,turbo KKK K04-23,jiný výfuk,2 katy,jiný vstřiky a jinou váhu vzduchu,pumpu sekundárního přívodu vzduchu a hromadu hadiček a podtlaků navíc. To by snad mohlo být vše