turbo K03 výměna za K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

Jaktože ne? Na HPP je origo od KKK.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Jo,ale na HPP za 28000. A ten set stojí 28000 se svodama,sací hadicí,BOV a je to origo KKK a ještě to je velké turbo jak prase oproti 001 :D

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od R@ZOR »

Jinak tady jsou fotky toho cinskyho sneka bez vystupu a vystupu na chlazeni vodou.
P1110918.JPG
P1110917.JPG
1028124091_2.jpg
1028124091_2.jpg (44.34 KiB) Zobrazeno 6498 x
1028124091.jpg
1028124091_1.jpg
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

Masakr! :mrgreen:

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Co znamenají tyhle rozměry?

K03_____________kompresor: 36/50mm_______turbina: 40/45mm
K03s____________kompresor: 38/51mm_______turbina: 40/45mm
K04 001_________kompresor: 38/51mm_______turbina: 42/46mm
Frankenturbo____kompresor: 41/51(54)mm____turbina: 50/42mm

a když mám turbo K04 001 s kompresorem 45mm? Chápu správně,že 001 je stejná jako K03S co májí motory 132kw akorát to má větší turbínku ve výfuku? Pokud ano tak není lepší nechat překopat to K03 turbo na K04 001? Když to je jen rozdíl ve vrtulích?

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

Pajk85 píše:fakieVW: jsem Ti neodepsal k té bohatosti.. Mám D-DOT (taková chytrá krabička, která se napojí na budíky), kterej mi na maxidot zobrazí několik hodnot. Bohatost tam je, ale jak moc je to přesný nevím. Každopádně teď to bohatý je, žere to a střílí do výfuku. Ale může za to sériový čip. Ten čip je fakt důležitý, nechat toho šneka jen tak by byl hřích. :)
A dle čeho jsi uvážil to,že to je bohaté??Máš wideband spojenou nějak s tim D-Dotem??Nebo podle čeho? 8O

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

fakieVW píše:Co znamenají tyhle rozměry?

K03_____________kompresor: 36/50mm_______turbina: 40/45mm
K03s____________kompresor: 38/51mm_______turbina: 40/45mm
K04 001_________kompresor: 38/51mm_______turbina: 42/46mm
Frankenturbo____kompresor: 41/51(54)mm____turbina: 50/42mm

a když mám turbo K04 001 s kompresorem 45mm? Chápu správně,že 001 je stejná jako K03S co májí motory 132kw akorát to má větší turbínku ve výfuku? Pokud ano tak není lepší nechat překopat to K03 turbo na K04 001? Když to je jen rozdíl ve vrtulích?
K03s a K04-001 je takto "tabulkově" téměř nerozdílná,ale mohu z vlastní zkušenosti říci,že rozdíl pak za jízdy je veliký...hlavně co se týče vyšších otáček...

Měl jsem na 1,8T před několika lety K04-001,poté šla do světa.Koupil si jí kluk do 1,8T AUQ,měl tam změřeno na origo K03s 197PS(chip,vyfuk bez katu,cooler).
Dal tam K04-001,vstriky 380cc,svody ATP a nechal udělat chip a má změřeno nyní 264PS.

A co se týče Frankenturbo....mám na to svůj názor,je to podle mě čína jako každá jiná.Pokud někdo sledujete VW Vortex o 1,8T,tak cca před rokem a půl to byl trend...každý kupoval Frankenturbo,protože to měla být údajně super kvalita za super peníze....a nyní?Troufnu si říct,že téměř všichni přechází na KKK,nebo ball bearing Garretty.
A jako příklad z ČR uvedu známého,který má 1,8T AUQ ve Fabii.Loni měl s K03s,výfukem apod změřeno 193PS....letos dal Frankena s vidinou vyššího výkonu a auto má po této úpravě asi tak 150PS....takže opravdu vydařená investice.Já osobně bych nad tím Frankenem nepřemýšlel,pokud chce někdo výkon,tak buď KKK K04,nebo GT28-30...ale to už je o jiných penězích a úpravách...

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

A co si myslíš o te K4 001 z číny co mají na HPP např.? Jde mi o to,že to mám do auta co jezdí 2- 3000 za rok tak jak to vydíš s živostností? Já myslím,že to vyjde lepe než origo i kdybych to měl nechat pak repasnout což je cca 10000.

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

Luke kdo mu ten soft dělal? Mi bylo řečeno BHmotorem 245PS. Ale mám AGU, takže možná kvůli tomu, co já vím.

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

Pajk85 píše:Luke kdo mu ten soft dělal? Mi bylo řečeno BHmotorem 245PS. Ale mám AGU, takže možná kvůli tomu, co já vím.
Soft jsme vytáhli pouze z mého auta,dělali mi ho v NDR - WOW Tuning.Dělají hlavně 1,8T a VR6.
Je možné,že ti řekl 245PS,protože oni vseobecně neradí ladí AGU apod...mají raději "novější 1,8T s inteligentnější elektronikou",protože to jde snadněji a dokonaleji doladit.
fakieVW píše:A co si myslíš o te K4 001 z číny co mají na HPP např.? Jde mi o to,že to mám do auta co jezdí 2- 3000 za rok tak jak to vydíš s živostností? Já myslím,že to vyjde lepe než origo i kdybych to měl nechat pak repasnout což je cca 10000.
Netroufnu si říct,nemám osobní zkušenost s životností těchto "exotů".Ale asi 5 let zpět zkoušel známej dát na AGUčko T3/T4 made in China.Dopadlo to tak,že auto sice tak nějak jelo,průbeh to mělo nesmyslnej,chvilku to fungovalo,chvilku ne,ale to byla i vina elektroniky,po nějakých 1000km začalo turbo "žrát" olej a po cca 2000km měli ložiska nepřípustnou vůli,takže se to muselo dát ven,než aby se rozletělo na motoru a vlítlo to do sání...
Já osobně,než se pouštět do podobných experimentů s výrobky z Chiny bych si raději koupil brzdy,kola,nebo něco podobného....protože to stejně vždycky dopadlo tak,že to dotyčný vyměnil po čase zpět za originál,nebo za Garretta apod...ale je to věc názoru,já nemám rád pokusy.Ale jsou jistě tací,kteří mají rádi dobrodružství.... :wink:

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

No jako ono si nevybereš. Mě se škodíkovo GT28 taky vysralo.. Chtěl jsem opravu, jenomže v ČR se nikdo nenašel. Tak jsem se rozhodl k dobrodružství a koupil Čínu za 6tku abych aspoň jezdil. :D

WOW je good, měl jsem od nich soft na to právě zmíněné GT28. Bohužel jsem jezdil jen dva dny. Ještě předtím mi odletěla škrtící klapka na výfukové části, oprava 1000. Týpek se na to mrkl celkově a řekl mi, že výfukový lopatky jsou totál KO, že by ho do auta ani už nedával, měl pravdu... trvalo to 2dny. :mrgreen:

Přikládám foto lopatek, jsou zajímavý. :rofl:
Přílohy
Bezejmenný.jpg

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

No jak to tady čtu tak origo i čina nemá moc velký rozdíl v životnosti :lol: No asi si ještě počkám jak to celé dopadne s PAJK 85 a uvidim. Zatím pořeším spojku atd a pak uvidim. Jaký má pruměr vstupu K04001 orpoti K03? Pasuje na to sací hadice z K03?

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

Ano pasuje, je to stejný. :)

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Ono vlastně ono ty turba jsou jsou stejné akorát mají jiné střeva pokud to dobře chápu že?

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

K03 z AGU bylo menší, aspoň mi to teda tak přišlo, je to celkem dávno, co jsem ho naposledy viděl. K03s jsem nedržel v ruce.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“