Špatné studené starty

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Jethro »

jasný :wink:

Sarim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 19.05.2008 21:59

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Sarim »

Jethro píše:tam totiž jde o startovací otáčky...pokud totiž starter (baterka) není schopna vytvořit určité potřebné otáčky (tuším 240ot) tak čerpadlo ani naftu ke startu nedá...takže jsou tři možnosti...repase starteru,pořádná baterie a nebo úprava softu u chiptunera,kde změní startovací mapu...samozřejmostí je podotahovat všechny kostřící body,kabely u starteru a na baterce a očistit očka a kolíky na baterii...
Spise by starter mel tocit min. 300ot/min dle knihy Jak Na to GIV, ale nejakejch 260 by asi melo stacit, chtel bych si to zmerit, melo by to byt normalne na CANu ve zprave motor01 a nebo to bude asi i v diagnostice, ale nevim co nejlepe odpojit aby mi auto nenaskocilo a aby pak co to zase zapojim normalne naskocilo a nemel jsem nejake problemy ze to bude nejaky prechlastany nebo zavzdusneny...

nejake rele na palivove cerpadlo? Nebo hlavni pojistku na zhavici svicky co je nad baterkou nebo co lepsiho? Elektriku k zhavicim svickam?
Golf IV, 1.9TDi, 85kW

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Jethro »

třeba hallův snímač na klikovce...akorát pak bude zapsaná chyba v řj..protože když odstavíš relé 109,tak ti nepoběží diagnostika,kterou chceš měřit ty otáčky - jestli jsem tě dobře pochopil

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od favoV6 »

tak sem ro probiral osoben se 3 mechosema a jeden rikal,ze asi vstrikovace druhej,ze na vstriky nesahat pokud nepribiva olej a treti rikal at prvni vyndam palivac vyleju naftu a jesteli je cerna okamzite udelat gumicky a taky mi asi prolina vracecka z tandemu ta je uplne cela mastna az k cidlu teploty a to prej delat bordel muze taky. nicmene kluci pri studenem prvnim startu vyleti na 2 sekundy bilej dym z vyfuku coz jsou spatny vstrikovace ze?
ma cenu to cistit vifem? ja teda nechtel delat to ze napojim hadici do flasky s vifem a pustim to. ja bych nechal v nadrzi 7-10 l nafty a dal tam flasku. sice by to chtelo tak flasek:D,ale kdo to ma kupovat. porpavde neverim ani nahodou,ze se neco zmeni,ale kdyz to vseci delaji,tak proc ne. vymena za trysky co nejsou zavodni stoji kolik? na CR sem sehnal v polsku firady tusim 600 kus nevim jak je drahy PDcko

Sarim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 19.05.2008 21:59

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Sarim »

Jethro píše:třeba hallův snímač na klikovce...akorát pak bude zapsaná chyba v řj..protože když odstavíš relé 109,tak ti nepoběží diagnostika,kterou chceš měřit ty otáčky - jestli jsem tě dobře pochopil

Jj, presne potrebuji aby jinak vse fungovalo, jen aby to nenaskocilo nebyl by nejaky obrazek kde to cidlo je? Nebo nejak blize nasmerovat? Diky
Golf IV, 1.9TDi, 85kW

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Woko_O »

V přední části motoru, kousek od spoje převodovky a motoru.. Tam by někde měl být.. nebo zkrátka nekde v oblasti konce klikového hřídele spíš směrem k do převodovky..

Uživatelský avatar
Ladislav 66
Řidič
Řidič
Příspěvky: 196
Registrován: 19.02.2010 08:33
Bydliště: Podbořany

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Ladislav 66 »

takže další postřeh studených startů..už se musím jenom smát- :laugh: Mám ohlé ojnice vypadají jako banány.. :158: takže až se to dá dohromady tak napíšu..(snad to někdy pojede)
Takže hotovo auto startuje zase jak fík Proběhla výměna ojnic už nekouří nevibruje a jede to zase jak střelený :yahoo: Škoda, že borci z autorizovaného servisu VW byli na toto krátký. Maník z autoserv. MATRIX přišel poslechl..a hned stanovil diagnózu no valil jsem 8O. Tímto díky :potlesk:
Přílohy
Fotografie0489.jpg
Naposledy upravil(a) Ladislav 66 dne 13.12.2013 09:56, celkem upraveno 2 x.

Java23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.11.2013 11:44

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Java23 »

Ahoj, taky mám problém ze studeným startem. Baterka nová, startér, žhaviče, alternátor (dobíjí v pohodě). V léťe je to ještě docela v cajku, ale příjdou teploty kolem 0°c a níž a už to nechce naskočit vůbec. Nechám to nažhavit aspoň 2x ,ale nic. pootočím klíčkem, slyším jak nasaje naftu , ale když chci nastartovat, tak slyším jen cvaknutí a nic. Napadlo mě, jestli není někde skrat v káblu, nebo kontakt, ale nevím, už jsem zkusil snad všechno. Jsem bezradný :sorry: , děkuji za každou radu :roll: . VW golf 4, 1.9 TDI, PD 81 KW.

Uživatelský avatar
vencapunto
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 24.08.2009 18:31
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od vencapunto »

Tak 81kw nebo PD? Ale asi PD,když slyšiš čerpalo. Pokud baterka neroztočí starér tak buď je špatná nebo málo nabitá,nebo zoxidovaná kostra a podobně
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

Java23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.11.2013 11:44

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Java23 »

[quote="vencapunto"]Tak 81kw nebo PD? Ale asi PD,když slyšiš čerpalo. Pokud baterka neroztočí starér tak buď je špatná nebo málo nabitá,nebo zoxidovaná kostra a podobně[/quo

Sory, je to PD... Problém je vyřešen po roce. Kabel co šel ze starteru do baterky byl steřelý, byl jak hadr ... tím pádem to ani pořádně nedobíjelo a nedávalo tolik potřebné energie na start. Vyfotím a dám to tady, kdyby měl někdo podobný problém :)

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od favoV6 »

ty nase koncerovny auta nejak trpy na ty kabely. znama chyba signal svorky DF nebo jak je ta chyba proad me trapi- prej to je nejaky kabel mezi altikem a starterem,ale signalovy pro Rj a me normalne ukazuje kolik dobiji,ale ta chyba se opakuje. altik doboji 14,2-14,44 jak se mu chce nekdy 14,36 dalsi start 14,23 atd ruzne nevim jestli ten regulator je spatny hodnota neskace,ale pokazde je jina. baterku mi neco vystavuje . proste ja ji nabiju ma 12,6 V a druhy den ma 12,1 a na te hodnote zustava trvale. nekde sme cetl,ze muze byt v altiku nejaka soucastka co trvale odebira proud muze byt pravda?

Java23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.11.2013 11:44

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Java23 »

favoV6 píše:ty nase koncerovny auta nejak trpy na ty kabely. znama chyba signal svorky DF nebo jak je ta chyba proad me trapi- prej to je nejaky kabel mezi altikem a starterem,ale signalovy pro Rj a me normalne ukazuje kolik dobiji,ale ta chyba se opakuje. altik doboji 14,2-14,44 jak se mu chce nekdy 14,36 dalsi start 14,23 atd ruzne nevim jestli ten regulator je spatny hodnota neskace,ale pokazde je jina. baterku mi neco vystavuje . proste ja ji nabiju ma 12,6 V a druhy den ma 12,1 a na te hodnote zustava trvale. nekde sme cetl,ze muze byt v altiku nejaka soucastka co trvale odebira proud muze byt pravda?
Spíš si myslím, jestli nemáš podobný problém jako já. Špatně zapojený kabel nebo skrat na kostře. Částečně mi žral proud i subwoofer co jsem měl v kufru. Je třeba vyzkoušet :wink: ..,. možná máš i špatnou baterku ...

Uživatelský avatar
saliven
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.04.2013 20:35

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od saliven »

rok zpátky jsem mel podobný problém a měl jsem zoxidovaný kontakt na napájecím kabelu u napájecího relé .a hodnoty mi to ukazovalo stejný.

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od Zemi77 »

Zdravim nafťáky

Již delší dobu se potýkám s problémem na TDI 81Kw AHF. Trápí mě první (ranní starty) a tedy hlavně ted v zimě studené starty.Už si nevím rady.Na autě je nový pal. filtr,zpětný ventil,(měl jsem podezdření na padání nafty, auto i v létě celkem dlouho točí),žhaviče nové, baterka nová, dále vyměněno čidlo teploty.Jako poslední věc mě napadá nastavení předvstřiku.Zkoušel jsem an to koukat přes VAG.Ten mi ale stále píše že motor není dostatečně ohřátý a TDi graf mi to nevykreslí :? Nic jiného mě už nenapadá.Říkal jsem si tlaky, ale auto má potom tah jako blázen, motor jak je ohřátej a běží je naprosto v pořádku.

Pořídil jsem video aby jste Vy, zkušenější mohly posoudit .Budu rád za veškeré postřehy a rady.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=4p88CUuj ... 4-overview" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vencapunto
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 24.08.2009 18:31
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné studené starty

Příspěvek od vencapunto »

Zkus poránu odpojit čidlo teploty a po nažhavení nastartovat,přesně takový starty jsem taky řešil u AGRka,vše vyměněno jako ty a pořád hrůza,po odpojení čidla chytá na drc :D
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“