TDi - špatně startuje teplé
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Uz jsem na to prisel.
Ta davka se ve vag-comu da nastavit, ale u nejakych aut se to neprojevi. Ve vag-prog (supervag) by to melo jit stopro.
A jinak bych zkusil tohle - odpojit cidlo teploty, pokud to potom startuje dobre, je spatny cerpadlo (nebo to cidlo teploty), pokud to startuje stejne blbe porad tak je to starterem.
Ta davka se ve vag-comu da nastavit, ale u nejakych aut se to neprojevi. Ve vag-prog (supervag) by to melo jit stopro.
A jinak bych zkusil tohle - odpojit cidlo teploty, pokud to potom startuje dobre, je spatny cerpadlo (nebo to cidlo teploty), pokud to startuje stejne blbe porad tak je to starterem.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Spíš se to projeví jen u minima aut bych řekl... (vag-com)Tomm píše:Uz jsem na to prisel.
Ta davka se ve vag-comu da nastavit, ale u nejakych aut se to neprojevi. Ve vag-prog (supervag) by to melo jit stopro.
S tím špatným čerpadlem to není až tak pravda. A odpojit čidlo teploty natrvalo není řešení - motor žhaví při každém startu na max. a není funkční výhřev chladící kapaliny.Tomm píše: A jinak bych zkusil tohle - odpojit cidlo teploty, pokud to potom startuje dobre, je spatny cerpadlo (nebo to cidlo teploty), pokud to startuje stejne blbe porad tak je to starterem.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
jo mozno mate pravdu ze sa to da aj bez REPASU startera ale aj tak je to docasne riesenie,ked uz to zle startuje su nielen vybehane puzdra na tom starteri ale aj UHLIKY po par tisic kilometroch aj tak volakde zostane vyset na ceste lebo mu auto ani nepretoci.
V takomto pripade je prvorade mat v 100% stave starter potom sa moze ist dalej,a skusat ine veci s VAGOM ale ako kto mysli je to nanom.
V takomto pripade je prvorade mat v 100% stave starter potom sa moze ist dalej,a skusat ine veci s VAGOM ale ako kto mysli je to nanom.
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
tak ja som mal najazdene 103 tisic a ked som vyndal starter bol uplne kaput loziska mali volu + - 0,5 cm na kazdu stranu ,planetarna prevodovka sa topila v rozpustenej vazeline ,vsade hunus a uhliky uz skreli z posledneho. to nezalezi kolko ma auto nabehane ale kolko kto startuje ja ked nenatocim 50krat za den tak ani raz.skor by som hladal v sposobe pouzivania nie nabehanych kilometrov.
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- Sias
- Jezdec
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Já si taky nemyslím, že to souvisí se startérem. Takže navrhujete řešit to opravdu tím odporem do série k čidlu teploty při startování?
Kam to mám napojit? Je někde svorkovnice kam by se to dalo dát, nebo tom mám dát přímo k motoru, vytáhnout drát od startéru a od čidla? Nebo rovnou vede někam obojí? Díky moc.
Kam to mám napojit? Je někde svorkovnice kam by se to dalo dát, nebo tom mám dát přímo k motoru, vytáhnout drát od startéru a od čidla? Nebo rovnou vede někam obojí? Díky moc.
GIV TDi 66KW ALH
Z lásky ke Koncernu!
Z lásky ke Koncernu!
- Ladis
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Mám stejný problém se starty pokud je motor teplý - tyhle TDi jsou asi náchylná na teplotní čidlo. Četl jsem diskuzi na Dieselpower -diskuze a věřím že je závada na čidle. Startérem to není. Ten točí kdykoliv docela svižně. Potřeboval bych vyměnit čidlo kdo by mi mohl čidlo vyměnit? Kdo zná někoho šikovného odborníka ?????Poraďte mi
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
skus menej citat a viac sa ponor do realityLadis píše:Mám stejný problém se starty pokud je motor teplý - tyhle TDi jsou asi náchylná na teplotní čidlo. Četl jsem diskuzi na Dieselpower -diskuze a věřím že je závada na čidle. Startérem to není. Ten točí kdykoliv docela svižně. Potřeboval bych vyměnit čidlo kdo by mi mohl čidlo vyměnit? Kdo zná někoho šikovného odborníka ?????Poraďte mi
- Ladis
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele: