TDi - špatně startuje teplé

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak to jo, ve VAG-COMu to totiž dost dobře nejde.

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

A po tomhle doladění to i malinko líp pojede v celém spektru :wink:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Uz jsem na to prisel.

Ta davka se ve vag-comu da nastavit, ale u nejakych aut se to neprojevi. Ve vag-prog (supervag) by to melo jit stopro.

A jinak bych zkusil tohle - odpojit cidlo teploty, pokud to potom startuje dobre, je spatny cerpadlo (nebo to cidlo teploty), pokud to startuje stejne blbe porad tak je to starterem.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tomm píše:Uz jsem na to prisel.

Ta davka se ve vag-comu da nastavit, ale u nejakych aut se to neprojevi. Ve vag-prog (supervag) by to melo jit stopro.
Spíš se to projeví jen u minima aut bych řekl... (vag-com)
Tomm píše: A jinak bych zkusil tohle - odpojit cidlo teploty, pokud to potom startuje dobre, je spatny cerpadlo (nebo to cidlo teploty), pokud to startuje stejne blbe porad tak je to starterem.
S tím špatným čerpadlem to není až tak pravda. A odpojit čidlo teploty natrvalo není řešení - motor žhaví při každém startu na max. a není funkční výhřev chladící kapaliny.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Ale ja to nepsal jako reseni (odpojit cidlo teploty). Psal jsem to jen jako diagnostiku kde je chyba.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

jo mozno mate pravdu ze sa to da aj bez REPASU startera ale aj tak je to docasne riesenie,ked uz to zle startuje su nielen vybehane puzdra na tom starteri ale aj UHLIKY po par tisic kilometroch aj tak volakde zostane vyset na ceste lebo mu auto ani nepretoci.

V takomto pripade je prvorade mat v 100% stave starter potom sa moze ist dalej,a skusat ine veci s VAGOM ale ako kto mysli je to nanom.

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Tak je to tim, odpojim cidlo teploty a chyta na tuknuti.

Takze starter? Ale toci dobre rekl bych, asi to budu resit relatkem a odporem pri startovani.

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dnes Octavia 66kW se 120tkm (1. majitel) za tepla starty 2-3 sec - to nemá startér ještě nárok na repasi. A ne vždy nový startér pomohl.

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

tak ja som mal najazdene 103 tisic a ked som vyndal starter bol uplne kaput loziska mali volu + - 0,5 cm na kazdu stranu ,planetarna prevodovka sa topila v rozpustenej vazeline ,vsade hunus a uhliky uz skreli z posledneho. to nezalezi kolko ma auto nabehane ale kolko kto startuje ja ked nenatocim 50krat za den tak ani raz.skor by som hladal v sposobe pouzivania nie nabehanych kilometrov.

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

To samozřejmě taky, ale tohle není vyložene auto z města.

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Já si taky nemyslím, že to souvisí se startérem. Takže navrhujete řešit to opravdu tím odporem do série k čidlu teploty při startování?
Kam to mám napojit? Je někde svorkovnice kam by se to dalo dát, nebo tom mám dát přímo k motoru, vytáhnout drát od startéru a od čidla? Nebo rovnou vede někam obojí? Díky moc.
GIV TDi 66KW ALH
Z lásky ke Koncernu!

Uživatelský avatar
Ladis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Mám stejný problém se starty pokud je motor teplý - tyhle TDi jsou asi náchylná na teplotní čidlo. Četl jsem diskuzi na Dieselpower -diskuze a věřím že je závada na čidle. Startérem to není. Ten točí kdykoliv docela svižně. Potřeboval bych vyměnit čidlo kdo by mi mohl čidlo vyměnit? Kdo zná někoho šikovného odborníka ?????Poraďte mi

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Ladis píše:Mám stejný problém se starty pokud je motor teplý - tyhle TDi jsou asi náchylná na teplotní čidlo. Četl jsem diskuzi na Dieselpower -diskuze a věřím že je závada na čidle. Startérem to není. Ten točí kdykoliv docela svižně. Potřeboval bych vyměnit čidlo kdo by mi mohl čidlo vyměnit? Kdo zná někoho šikovného odborníka ?????Poraďte mi
skus menej citat a viac sa ponor do reality :lol:

Uživatelský avatar
Ladis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

rada je universální a hlavně poradí a pomůže. Díky moc

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

čidlem to přece není, to je jasné...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“