Výměna vstřikovačů

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
till
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 05.05.2010 12:53
Bydliště: tož su z moravy

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od till »

No do prd.. to je pěkný teda.. jak to nakóduju zpátky ? je někde postup ?

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od Goauld »

Načteš řj. motoru, klikneš na tlačítko kódování, zadáš novou hodnotu, klikneš na testovat a pak na uložit.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
till
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 05.05.2010 12:53
Bydliště: tož su z moravy

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od till »

Tak nakódováno, pojedu to projet ale bohužel tam mám vstřiky původní takže nezkusím jestli to pomohlo.. nicméně dávku už to ukazuje dobrou, nastavil jsem si 3mg a chybu už to nehází. Zatím díky moc za pomoc.

Uživatelský avatar
till
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 05.05.2010 12:53
Bydliště: tož su z moravy

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od till »

Motor je jako vyměněný, táhne odspoda jede příjemně a troufnu si říct že výkon se zvedl jak když tam byly ty vstřiky z ASV, i palivo klesá znatelně méně..
před tím byl chod takový dunivý hlavně při rozjezdech a jelo to jako SDI.. přisuzoval jsem to tomu že motor má novější emisní normu a není tak "otevřený"..
každopádně díky moc za rady, někdy tam zkusím strčit ty ASV vstřiky a napíšu dojmy..

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od Goauld »

Kódování je sviňa :lol: jak to není správně, dělá to hroznej bordel.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
till
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 05.05.2010 12:53
Bydliště: tož su z moravy

Re: Výměna vstřikovačů

Příspěvek od till »

Ahoj, včera jsem nakonec vyměnil ty vstřiky za 81kw viz předešlé příspěvky a zase to dělá.. jakmile dojíždím a podřazuji a nechám padat otáčky, vyřadím tak to škube.. pomůže až to vytočím naprázdno nad 2500otáček.. čím to může být že si motor nerozumí s těmi vstřiky ? Na druhou stranu to nepřineslo nějaký výkon navíc, čekal jsem že to pojede výrazně lépe, ale ono nic.. podotýkám že vstřiky jsou opravdu z ASV i podle čísel vyražených na špičkách, to jsem studoval když jsem je vzal.. není tam někde v jednotce nějaké nastavení vstřiků na ty 81čkové ? Je mi divné že se ten výkon nezvedl a mrzí mě to..
nakonec to vypadá tak že tam vrátím ty vstřiky a už do toho vrtat nikdy nebudu :(
ps. pro ty co nechtějí číst zpátky, což chápu.. vyměnil jsem vstřiky na motoru ALH za vstřiky z motoru ASV, vstřiky jsem před tím nechal zkontrolovat u známého, jsou v pořádku, nastavení předvstřiku 55, volnoběžná dávka 3,2mg

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“