Sport. výfuk a katalyzator

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Erna
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02

Sport. výfuk a katalyzator

Příspěvek od Erna »

Zdravim vsechny priznivce golfů,
Potreboval bych poradit mam 1.6 77Kw a nechal jsem si namontovat sportovni vyfuk Ulter Sport, ktery ale nedela nic moc zvuk. V servisu mi poradili, ze mam vyndat katalyzator, ale mam obavy ze se zacne projevovat treba lambda nebo neco jineho. Zajima me tedy zda katalyzator vyndat nebo ponechat pripadne jake mate zkusenosti? Diky za radu.

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport. výfuk a katalyzator

Příspěvek od s4wyer »

Erna píše:Zdravim vsechny priznivce golfů,
Potreboval bych poradit mam 1.6 77Kw a nechal jsem si namontovat sportovni vyfuk Ulter Sport, ktery ale nedela nic moc zvuk. V servisu mi poradili, ze mam vyndat katalyzator, ale mam obavy ze se zacne projevovat treba lambda nebo neco jineho. Zajima me tedy zda katalyzator vyndat nebo ponechat pripadne jake mate zkusenosti? Diky za radu.
výfuk musí mít vůči motoru určitej odpor, když odstraníš kat, tak odpor trochu klesne, takže můžeš počítat se snížením výkonu a zvýší se ti spotřeba....ale zvuk to může mít krásnej :D :D

můj názor :wink:
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
kiblik121
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kiblik121 »

a aky si tam dal ten vyfuk ulter sport?? lebo ja tiez uvazjem o tej znacke ale neviem aky to roby zvuk

Uživatelský avatar
Oník
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2588
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oník »

kiblik121 píše:a aky si tam dal ten vyfuk ulter sport?? lebo ja tiez uvazjem o tej znacke ale neviem aky to roby zvuk
Ultery montuju asi 2,5 roku,když si tam dáš univerzál tak má dobrej zvuk ale originál ulter za nic nestojí protože má udělaný jinak přepážky,ten univerzál je průchodák :wink: já měl tenkrát na benzínu jen zadek uni. a zbytek původní díly a měl se zvuk celkem slušnej 8) a kde ti to říkali v jakým servisu???

Uživatelský avatar
Erna
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Erna »

Nechaval jsem to montovat ve Spei servisu. Mam teda taky univerzalni pouze zadni dil vyfuku. Myslim, ze ale vyndavani katalyzatoru je hloupost..

Uživatelský avatar
Erna
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Erna »

Tak jsem trochu pokrocil. Nechaval jsem ted montovat vyfuk Ulter sport na Peugeota 106 S16, ktery uz nemel katalyzator a zvuk je pouze decentni asi jako u golfa s katalyzatorem. Takze pro ty co chteji poradny sportovni zvuk dopurucuji spis Remus a nebo Laityng. Samozhrejme je to pak na ukor toho, ze po 100 kilometrech budete mit poradne vyhucenou hlavu. :-)

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alesek820 »

ja mam namontovanej asi 2 mesice ulter sport a se zvukem jsem spokojenej. Muzete si poslechnout http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... 0&start=48" target="_blank
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mafox »

Já mám Laityng a taky spokojenost. Jen by mě zajímalo jestli se s tím dá projít emisema v budoucnu.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
Erna
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Erna »

Emisema projdes pokud nemas vykuchany cely vyfukovy potrubi.

Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mafox »

Jen koncák, tak to jsem rád, měl jsem z toho trochu obavy. :)
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
jery
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od jery »

tak já mám špatný zkušenosti,měl jsem koncový díl supersprint,vyndanej kat i středovej díl.
výsledek -rámus jak když startuje malá stihačka
značný pokles výkonu v nízkých otáčkách

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od s4wyer »

jery píše:tak já mám špatný zkušenosti,měl jsem koncový díl supersprint,vyndanej kat i středovej díl.
výsledek -rámus jak když startuje malá stihačka
značný pokles výkonu v nízkých otáčkách
ten pokles výkonu jsi ale mohl čekat :) ...myslím že když někdo dává pryč kat a střed. tlumič, tak mu jde hlavně o ten zvuk :)
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
suchyra
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od suchyra »

s4wyer píše:
jery píše:tak já mám špatný zkušenosti,měl jsem koncový díl supersprint,vyndanej kat i středovej díl.
výsledek -rámus jak když startuje malá stihačka
značný pokles výkonu v nízkých otáčkách
ten pokles výkonu jsi ale mohl čekat :) ...myslím že když někdo dává pryč kat a střed. tlumič, tak mu jde hlavně o ten zvuk :)
jak zde již několikrát bylo zmíněno, vykuchat kat a středák, příp. koncák má význam především u turbomotorů z důvodu co nejlepšího odchodu plynů a tím i určitý nárust výkonu, u atmosferických motorů je to jiná, musí se zohlednit určitý "odpor/protitlak" který musí výfuk mít vůči motoru :wink:

hluk vyndáním středáku/katu se dá dobře utlumit "rezonátorem", např.Dynomax, můžu doporučit, průchoznost stejná jak u trubky ale řev o DOST nižší, až mě to překvapilo, ale já jsem koupil radši ten nejdelší, tuším 785mm :twisted:
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: Sport. výfuk a katalyzator

Příspěvek od g*o*l*f* »

Hoši, vy všichni říkáte, že Ultery nestojí zvukem za nic, ale mně to teda přijde hlučné až až. Mám teď koncový Ulter na 1.6 16V, když nastartuju a je to studené, tak to jen tak trochu brumlá, až se zahřeje, tak brumlá hlasitěji, nevím jak to, ale je to tak akorád. Jel jsem bez koncovýho tlumiče jen do autokelly pro spojku a než jsem dojel dom, tak mě tak rozbolela hlava z toho hluku, takže průchoďák stopro nebrat, je to na blázinec. Jsem s tímhle maximálně spokojen, když lehtám plyn nad 2tis otáček, skoro to není slyšet, ale když chci, krásně se projeví. A někdo tu psal, že pokud chceš pořádnej rámus, tak kup Remus a to je naprostá blbost, Remus měl kamoš na tom stejným motoru a tam je taky zvuk decentní, buď stejný nebo možná ještě o něco decentnější než ten můj Ulter. Jsem prostě MAX spokojen, teď jen aby to vydrželo.

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport. výfuk a katalyzator

Příspěvek od falko1983 »

Zdar tak přidám i já svých pár poznatků.Osobně mám na svém G4 dělaný výfuk od svodů po konec.Dělal jsem si to sám a zvětšoval jsem potrubí o 1cm tedy na 55mm.Výfuk jsem koncipoval s důrazem na ekonomiku provozu a ale také pro decentně sportovní zvuk.Tedy moje koncepce je sportovní katalyzátor Walker rezonátor 350mm dlouhý a koncový tlumič Bosi s TUV.Katalyzátor je u těchto motorů nutný pro zachování protitlaků a také kvůli emisním hodnotám které vyhodnocuje druhá lambdasonda.S výsledkem jsem spokojený v nízkých otáčkách se zvětšil kroutící moment,zvuk při normální jízdě skoro stejný jak s původním výfukem takže po 100km nemáte z toho bolení hlavy ale při razantnější jízdě se projeví.A v neposlední řadě spotřeba zůstala +- zachovaná jako při seriovém potrubý. 8)
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“