Ztrácí se chladící kapalina.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Ztrácí se chladící kapalina.
Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Ztrácí se chladící kapalina.
ked odsrobujes ten uzaver je v ten vyrovnavacej nadrzke tlak?Freeman píše:Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Re: Ztrácí se chladící kapalina.
Je, a právě tím, jak ten tlak odpustím, tak ta voda doslova vybublá nahoru a stoupne hladina asi o 2cm.travel242fx píše:ked odsrobujes ten uzaver je v ten vyrovnavacej nadrzke tlak?Freeman píše:Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.
- travel242fx
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Napíše, protože vody tam je opravdu vždy hodně pod minimem, čidlo bude ok. Dnes jsem to dal do servisu, tak uvidíme...Filip píše:2 Freeman: ono to může být i to zasraný čidlo v té nádobce a ty pak leješ a leješ a ono ti to tlakem utíká a utíká...když vypneš a zapneš motor po té STOP hlášce,napíše to znovu nebo nee?
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Tak jsem se radoval předčasně, problém přetrvává, ale chová se to trochu jinak. Po asi 200km se znovu ozvala hláška STOP, kontrola chladící kapaliny atd... Motor ještě nebyl zahřátý, byl asi na 60st. Zvednul jsem kapotu, mrknu do nádobky a hladina skoro nebyla vidět, tak začnu opatrně povolovat uzávěr a najednou gejzír vody a hle, v nádobce je zase max??? Jo, a hadice od chladiče byla tvrdá jak šutr, že by to měl na svědomí vadný přetlakový ventyl ve víčku???
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
heh to měl kamoš na meganu 19td(on ho jen opravoval)Freeman píše:Tak jsem se radoval předčasně, problém přetrvává, ale chová se to trochu jinak. Po asi 200km se znovu ozvala hláška STOP, kontrola chladící kapaliny atd... Motor ještě nebyl zahřátý, byl asi na 60st. Zvednul jsem kapotu, mrknu do nádobky a hladina skoro nebyla vidět, tak začnu opatrně povolovat uzávěr a najednou gejzír vody a hle, v nádobce je zase max??? Jo, a hadice od chladiče byla tvrdá jak šutr, že by to měl na svědomí vadný přetlakový ventyl ve víčku???
dal to do serisu dělali mu rozvody čerpadlo a nenalíli mu tam nemrznoučku v zimě to prodavali v bazaru a prdnul jím blok tak to dali kněmu, vyměnil blok a když nastartoval tak mu stvrdly hadice, tak sundal hlavu že bude prdla nic nenašli otlakovalya v phoo dal totam a přesne se mu stratila voda jak se to ohralo tak vyměnil víčko na nadobce a byl od toho pokoj
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
Co myslíš tím jinej problém? Psal jsi mi, že bych tam mohl mít vysokej tlak a přetlakáčem to pak leze ven. Ale to snad taky souvisí s tím víčkem, ne? A kde tam je ještě jakej přetlakáč kromě víčka?KADEL píše:to zjistíš jen když ho vyměníš nebo když si ho necháš natlakovat ale aby jsi neměl jinej problém co jsem psal nahoře