Ztrácí se chladící kapalina.

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Ztrácí se chladící kapalina.

Příspěvek od Freeman »

Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Ztrácí se chladící kapalina.

Příspěvek od travel242fx »

Freeman píše:Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.
ked odsrobujes ten uzaver je v ten vyrovnavacej nadrzke tlak?

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Re: Ztrácí se chladící kapalina.

Příspěvek od Freeman »

travel242fx píše:
Freeman píše:Už asi 14 dní mám problémy s chladící kapalinou, vždycky po nějakých 100km jízdy mi začne auto hlásit STOP, kontrola chladící kapaliny, servisní manuál. A v nádobce je opravdu hodně pod minimem, ale jakmile odšroubuji uzávěr, tak se hladina tak o 2 cm zvedne, takže stačí dolít tak 1-2dc a zas mám na 60 - 100km klid. Teplota motoru je ok, těsně pod 90st. Na to asi těžká rada, že? Prostě hledat, kde to sákne. Motor mám 1,9TDI PD 74kW.
ked odsrobujes ten uzaver je v ten vyrovnavacej nadrzke tlak?
Je, a právě tím, jak ten tlak odpustím, tak ta voda doslova vybublá nahoru a stoupne hladina asi o 2cm.

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

aha tak tesnenie pod hlavou by malo byt good. Tak sa zval pod auto a pozri ci to to netecie niekde z chladica alebo hadice.

to ze ti stupne hladina o 2cm ked otvoris nadrzku pri zohriatom motore je v poriadku

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

pokud to nenajdeš tak na to existuje tlakovač mám ho udělanej prostě se to vohřeje nasadíš místo uzávěru a natlakuješ to cca1.4až 1,6
ale to je dost vody na tyKM hledat hledat mužeš tam mít taky vysokej tlak a pak ti to leze přes přetlakáč ven

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

2 Freeman: ono to může být i to zasraný čidlo v té nádobce a ty pak leješ a leješ a ono ti to tlakem utíká a utíká...když vypneš a zapneš motor po té STOP hlášce,napíše to znovu nebo nee? :wink:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

Filip píše:2 Freeman: ono to může být i to zasraný čidlo v té nádobce a ty pak leješ a leješ a ono ti to tlakem utíká a utíká...když vypneš a zapneš motor po té STOP hlášce,napíše to znovu nebo nee? :wink:
Napíše, protože vody tam je opravdu vždy hodně pod minimem, čidlo bude ok. Dnes jsem to dal do servisu, tak uvidíme...

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

někde ti kape voda z hadice, bude už steřelá.

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

jediný co ti udělatj že ti to natlakujou pokud maj čím a to sis mohl udělat doma za darmo :wink:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

Tak už to mám opravený, teklo to kolem čidla teploty chladící kapaliny. Byla tam povytažená taková zajišťovací plastová příchytka. A nestálo mě to nic, chlápek co vozí auta a já od něho toho Golfika mám mi řekl, ať to beru jako reklamaci :-)

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

tak vidíš a máš to zadarmo :lol:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

Tak jsem se radoval předčasně, problém přetrvává, ale chová se to trochu jinak. Po asi 200km se znovu ozvala hláška STOP, kontrola chladící kapaliny atd... Motor ještě nebyl zahřátý, byl asi na 60st. Zvednul jsem kapotu, mrknu do nádobky a hladina skoro nebyla vidět, tak začnu opatrně povolovat uzávěr a najednou gejzír vody a hle, v nádobce je zase max??? Jo, a hadice od chladiče byla tvrdá jak šutr, že by to měl na svědomí vadný přetlakový ventyl ve víčku???

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

to zjistíš jen když ho vyměníš nebo když si ho necháš natlakovat ale aby jsi neměl jinej problém co jsem psal nahoře

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

Freeman píše:Tak jsem se radoval předčasně, problém přetrvává, ale chová se to trochu jinak. Po asi 200km se znovu ozvala hláška STOP, kontrola chladící kapaliny atd... Motor ještě nebyl zahřátý, byl asi na 60st. Zvednul jsem kapotu, mrknu do nádobky a hladina skoro nebyla vidět, tak začnu opatrně povolovat uzávěr a najednou gejzír vody a hle, v nádobce je zase max??? Jo, a hadice od chladiče byla tvrdá jak šutr, že by to měl na svědomí vadný přetlakový ventyl ve víčku???
heh to měl kamoš na meganu 19td(on ho jen opravoval)
dal to do serisu dělali mu rozvody čerpadlo a nenalíli mu tam nemrznoučku v zimě to prodavali v bazaru a prdnul jím blok tak to dali kněmu, vyměnil blok a když nastartoval tak mu stvrdly hadice, tak sundal hlavu že bude prdla nic nenašli otlakovalya v phoo dal totam a přesne se mu stratila voda jak se to ohralo tak vyměnil víčko na nadobce a byl od toho pokoj :wink:

Uživatelský avatar
Freeman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královehradecký kraj

Příspěvek od Freeman »

KADEL píše:to zjistíš jen když ho vyměníš nebo když si ho necháš natlakovat ale aby jsi neměl jinej problém co jsem psal nahoře
Co myslíš tím jinej problém? Psal jsi mi, že bych tam mohl mít vysokej tlak a přetlakáčem to pak leze ven. Ale to snad taky souvisí s tím víčkem, ne? A kde tam je ještě jakej přetlakáč kromě víčka?

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“