bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Wenda Amstaf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 16.12.2013 18:05

bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Příspěvek od Wenda Amstaf »

Ahoj.Jsem tu new a potřebuju poradit.Musel jsem jít prudce na brzdu a od tý doby mi něco sem tam zabouchá do řidičovy strany.Celý kolo z vnitřku mám od vazelíny,homokloub mi přijde ok,páč při rejdu atd nic nedělá.Dělá to rambajs hlavně když jedu cca 20-60 pak už nic.Na nerovnosti nic...Ticho..Zkuste někdo poradit co by to mohlo dělat.Díky.

provokater
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 28.01.2013 17:57
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Příspěvek od provokater »

....tak to je manžeta na venkovním kloubu KO...neprodleně vyměnit nebo pujde kloub do péčka...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Wenda Amstaf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 16.12.2013 18:05

Re: bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Příspěvek od Wenda Amstaf »

provokater píše:....tak to je manžeta na venkovním kloubu KO...neprodleně vyměnit nebo pujde kloub do péčka...
díky,zkusim to zítra vyměnit.Podělim se o dojmy :)

Wenda Amstaf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 16.12.2013 18:05

Re: bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Příspěvek od Wenda Amstaf »

Wenda Amstaf píše:
provokater píše:....tak to je manžeta na venkovním kloubu KO...neprodleně vyměnit nebo pujde kloub do péčka...
díky,zkusim to zítra vyměnit.Podělim se o dojmy :)
pořád stejnej problém i po výměně manžety..A zjistil jsem že to dělá jen občas.Ted 2 dny nic a dneska zase...

provokater
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 28.01.2013 17:57
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: bouchání do podvozku. G4 Tdi 81kw

Příspěvek od provokater »

mno....takže kolo od vazelíny je vyřešeny výměnou manžety...vycházejme tedy z prvního příspěvku - bouchání z levé strany po prudkém brždění -zkontrolovat uložení ramene - puk a buřtík - ty puky se hodně trhají a tim zabržděním se mohl utrhnout uplně [dávají se puky z "tétéčka",jsou plný...],ten buřtík bývá spíš jen vymačkanej..pak taky stabik a to jak uložení tak kost a její uchycení do ramene ale toto nemá moc vliv na brždění takže spíš jen informativně..dále pak stav otočáku [spodního čepu těhlice] ale to už by musel být uplně KO,aby bouchal a to by bylo poznat,když se zahýbe kolem no a pak už zbývá horní uložení tlumiče...stav brzd ten,kdo dělal tu manžetu určitě zkontroloval,takže toto bych nechal...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“