Prosim o radu o zaklepani pertlu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prosim o radu o zaklepani pertlu
Zdravim klubaci potreboval bych poradit,mam na G4 GTI alu 18" s gumama 225/40 ET35 a chtel bych ho snizit ale zjistil jsem ze by mi to drelo o lem o ten pertl. Nemate nekdo stim zkusenost? Jeden klempir mi rikal kdyz to zaklepe tak blatnik ztrati tuhost a praskne lak(stim se pocita) ale hlavne ze se narusi ten pozink,tak bych byl strasne rad za kazdou radu moc by mi to pomohlo mam to ted na serii GTI podvozku.
Golf IV bez turba? Nikdy!
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
tak jeslti to snížíš na 8x18 et 35 tak ti to zaleze dovnitř a dřít to nebude... = nebude problém..
problém bude možná v tom že to s ET 35 nedostaneš na tluimič..budeš muset dát podložku a dostaneš se na ET 25 a pak už ti to možná bude štrejchat...
normálně bych to zaklepal, přes svařovací drát... nechal opískovat, znova žárově nazinkovat plnič..lak..a no problema...
problém bude možná v tom že to s ET 35 nedostaneš na tluimič..budeš muset dát podložku a dostaneš se na ET 25 a pak už ti to možná bude štrejchat...
normálně bych to zaklepal, přes svařovací drát... nechal opískovat, znova žárově nazinkovat plnič..lak..a no problema...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
A na kolik to taky vyjde? a navic chci dat podvozek s pevnym snizenim 40/40vtuni píše:tak jeslti to snížíš na 8x18 et 35 tak ti to zaleze dovnitř a dřít to nebude... = nebude problém..
problém bude možná v tom že to s ET 35 nedostaneš na tluimič..budeš muset dát podložku a dostaneš se na ET 25 a pak už ti to možná bude štrejchat...
normálně bych to zaklepal, přes svařovací drát... nechal opískovat, znova žárově nazinkovat plnič..lak..a no problema...
Golf IV bez turba? Nikdy!
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
Já bych to spíš vzal vytahovačkou. Pokud je to origo lak, tak by to mohl vydržet, pokud praskne, tak většinou na hraně. Já osobně to zapertluju, dutinu vyplním bitumenovým tmelem a máznu tím i vnitřní stranu až po hranu. Dělal jsem takhle už několik aut, která jezdila i v zimě a pohoda. Samo se to nesmí zapertlovat moc, to pak popraská určitě. No a taky to chce trpělivost a horkovzdušnou pistoli s nastavitelnou teplotou - jeden lem jsem dělal klidně i hodinu, nebo dvě, ale výsledek stál za to. Je zbytečný do toho mlátit a pak lakovat, když to jde i jinak.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
tak záleží kdo ti to bude dělat...
zaklepání dejme tomu litr /ks
pískování 500/ks
zinek litr/ks
..........5000,-
lak...cca 2500/ks
takže tak + - 10 tis...
podle mě ale na snížení 40 ti to štrejchat nebude ..rozhodně ne při ET 35 .... takže záleží co máš za podvozek..jak tlustá bude pístnice... jeslti budeš potřebovat podložky nebo ne..
phoenix nemylsím si že 10 let starej lak neurveš..a nepopraská... tohle jde u novějších aut.. podle mě u 10let staré G-IV to vždycky už praskne... pokud to nebudeš tahat o 1-2mm
zaklepání dejme tomu litr /ks
pískování 500/ks
zinek litr/ks
..........5000,-
lak...cca 2500/ks
takže tak + - 10 tis...
podle mě ale na snížení 40 ti to štrejchat nebude ..rozhodně ne při ET 35 .... takže záleží co máš za podvozek..jak tlustá bude pístnice... jeslti budeš potřebovat podložky nebo ne..
phoenix nemylsím si že 10 let starej lak neurveš..a nepopraská... tohle jde u novějších aut.. podle mě u 10let staré G-IV to vždycky už praskne... pokud to nebudeš tahat o 1-2mm
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
No prave me jde oto aby to bylo v pohode a pak to nehnilo byla by skoda.. Na kolik by to tak vyslo?Phoenix píše:Já bych to spíš vzal vytahovačkou. Pokud je to origo lak, tak by to mohl vydržet, pokud praskne, tak většinou na hraně. Já osobně to zapertluju, dutinu vyplním bitumenovým tmelem a máznu tím i vnitřní stranu až po hranu. Dělal jsem takhle už několik aut, která jezdila i v zimě a pohoda. Samo se to nesmí zapertlovat moc, to pak popraská určitě. No a taky to chce trpělivost a horkovzdušnou pistoli s nastavitelnou teplotou - jeden lem jsem dělal klidně i hodinu, nebo dvě, ale výsledek stál za to. Je zbytečný do toho mlátit a pak lakovat, když to jde i jinak.
Golf IV bez turba? Nikdy!
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
No chtel bych JOM s pevnym snizenim 40/40 asi takvtuni píše:tak záleží kdo ti to bude dělat...
zaklepání dejme tomu litr /ks
pískování 500/ks
zinek litr/ks
..........5000,-
lak...cca 2500/ks
takže tak + - 10 tis...
podle mě ale na snížení 40 ti to štrejchat nebude ..rozhodně ne při ET 35 .... takže záleží co máš za podvozek..jak tlustá bude pístnice... jeslti budeš potřebovat podložky nebo ne..
phoenix nemylsím si že 10 let starej lak neurveš..a nepopraská... tohle jde u novějších aut.. podle mě u 10let staré G-IV to vždycky už praskne... pokud to nebudeš tahat o 1-2mm
Golf IV bez turba? Nikdy!
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 10.05.2009 12:14
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
nemluv o kolech nebo tě tu zlinčujouali-gti píše:No chtel bych JOM s pevnym snizenim 40/40 asi takvtuni píše:tak záleží kdo ti to bude dělat...
zaklepání dejme tomu litr /ks
pískování 500/ks
zinek litr/ks
..........5000,-
lak...cca 2500/ks
takže tak + - 10 tis...
podle mě ale na snížení 40 ti to štrejchat nebude ..rozhodně ne při ET 35 .... takže záleží co máš za podvozek..jak tlustá bude pístnice... jeslti budeš potřebovat podložky nebo ne..
phoenix nemylsím si že 10 let starej lak neurveš..a nepopraská... tohle jde u novějších aut.. podle mě u 10let staré G-IV to vždycky už praskne... pokud to nebudeš tahat o 1-2mm
mk3 GTI 20Jahre mit BBS
Corrado 16V mit 3tlg. Borbet A
A4B6 1.9tdi
Corrado 16V mit 3tlg. Borbet A
A4B6 1.9tdi
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
Vytahovačku má dneska už kdekdo, záleží taky komu to svěříš. Vytahovačka se dá i půjčit, nebo koupit, stojí kolem trojky. Chce to mít cit, pěkně pomalounku válcovat a přitom ohřávat lak ve zlomu, aby změkl. Proti korozi se tam právě dává ten bitumen, je to vlastně asfalt, kterej je mastnej a tím odpuzuje vodu. Proto se dává i na podvozky aut. Když vezmeme, že to budeš dělat sám a vytahovačku budeš kupovat, tak počítej 3t + cca 200-250kaček za bitumen, případně ještě náklady na horkovzdušku. Pokud ti to bude dělat někdo jinej, počítej, že si vezme +/- pětikilo za hodinu práce....ali-gti píše:No prave me jde oto aby to bylo v pohode a pak to nehnilo byla by skoda.. Na kolik by to tak vyslo?Phoenix píše:Já bych to spíš vzal vytahovačkou. Pokud je to origo lak, tak by to mohl vydržet, pokud praskne, tak většinou na hraně. Já osobně to zapertluju, dutinu vyplním bitumenovým tmelem a máznu tím i vnitřní stranu až po hranu. Dělal jsem takhle už několik aut, která jezdila i v zimě a pohoda. Samo se to nesmí zapertlovat moc, to pak popraská určitě. No a taky to chce trpělivost a horkovzdušnou pistoli s nastavitelnou teplotou - jeden lem jsem dělal klidně i hodinu, nebo dvě, ale výsledek stál za to. Je zbytečný do toho mlátit a pak lakovat, když to jde i jinak.
vtuni: Věř že se mi to povedlo na mojí trojce, pravda, občas to někde povolilo, ale vždycky z vnitřní strany, což zakryl ten bitumen - auto bylo v době pertlování 12let staré (pravda, permanentně garážované). A ke konci jezdilo i zimu. Ale jak jsem psal, má na to vliv i nový lak, sluníčko, stáří, atd., to je pravda, o tom není pochyb....
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
Tak ja nevim tak myslis zeby to mohlo zalezt kdyz je to o tech 40mm?Phoenix píše:Vytahovačku má dneska už kdekdo, záleží taky komu to svěříš. Vytahovačka se dá i půjčit, nebo koupit, stojí kolem trojky. Chce to mít cit, pěkně pomalounku válcovat a přitom ohřávat lak ve zlomu, aby změkl. Proti korozi se tam právě dává ten bitumen, je to vlastně asfalt, kterej je mastnej a tím odpuzuje vodu. Proto se dává i na podvozky aut. Když vezmeme, že to budeš dělat sám a vytahovačku budeš kupovat, tak počítej 3t + cca 200-250kaček za bitumen, případně ještě náklady na horkovzdušku. Pokud ti to bude dělat někdo jinej, počítej, že si vezme +/- pětikilo za hodinu práce....ali-gti píše: No prave me jde oto aby to bylo v pohode a pak to nehnilo byla by skoda.. Na kolik by to tak vyslo?
vtuni: Věř že se mi to povedlo na mojí trojce, pravda, občas to někde povolilo, ale vždycky z vnitřní strany, což zakryl ten bitumen - auto bylo v době pertlování 12let staré (pravda, permanentně garážované). A ke konci jezdilo i zimu. Ale jak jsem psal, má na to vliv i nový lak, sluníčko, stáří, atd., to je pravda, o tom není pochyb....
Golf IV bez turba? Nikdy!
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
já se nehádám jen jsem od přírody skeptik a počítám s tím nejhorším..a pak můžu být jen mile překvapen
tohle se prostě nedá říct... do 6mm to jde..od sedmi to popraská...atd..
je to kus od kusu... takže já to prostě beru automaticky že to rupne...
měljsem to tak -50 se stejnejma kolama na stejné gumě.. a štrejchalo mi to tak 1-2mm jen na straně řidiče při ET25
tohle se prostě nedá říct... do 6mm to jde..od sedmi to popraská...atd..
je to kus od kusu... takže já to prostě beru automaticky že to rupne...
měljsem to tak -50 se stejnejma kolama na stejné gumě.. a štrejchalo mi to tak 1-2mm jen na straně řidiče při ET25
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
Dobre dobre nuze by to pri ET35 melo byt v pohode ale kdyz na to koukam tak to vypada prave jako by to melo dritvtuni píše:já se nehádám jen jsem od přírody skeptik a počítám s tím nejhorším..a pak můžu být jen mile překvapen
tohle se prostě nedá říct... do 6mm to jde..od sedmi to popraská...atd..
je to kus od kusu... takže já to prostě beru automaticky že to rupne...
měljsem to tak -50 se stejnejma kolama na stejné gumě.. a štrejchalo mi to tak 1-2mm jen na straně řidiče při ET25
Golf IV bez turba? Nikdy!
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
40mm snížení? Já bych řekl, že si to bude v zatáčkách chytat o lem. Já mám snížení větší, kola 7,5x18 ET38 s podložkama 15mm (tedy ET23) a mám zapertlováno...
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- ali-gti
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 09.03.2010 21:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
Ja stim prave nemam zkusenost tak se ptam zkusenejsichPhoenix píše:40mm snížení? Já bych řekl, že si to bude v zatáčkách chytat o lem. Já mám snížení větší, kola 7,5x18 ET38 s podložkama 15mm (tedy ET23) a mám zapertlováno...
Golf IV bez turba? Nikdy!
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Prosim o radu o zaklepani pertlu
tak v zatáčkách ti to bude chytat vždycky i když budeš mít kola 6,5" s gumama 185
prostě to kolo je v blatníku nakřivo a musel by jsi mít blatníky jak tramvaj aby jsi tam vytočil kolo do plnýho rejdu a pořád bylo schovaný v blatníku
musíš to brát tak jak moc ti to v zatáčce nakloní.. a jak moc přitom budeš mít vytočený kola...atd..
prostě je to vyšší dívčí... kus od kusu= moc složitý..
kola, penu, podvozek...všechny tyhle rozměry hrajou roli..u pneu navíc výrobce..při stejným rozměru je každá pneu jiná... u některýho podvozku ti ET 35 dovilí to stočit... u jinýho ne....
prostě to kolo je v blatníku nakřivo a musel by jsi mít blatníky jak tramvaj aby jsi tam vytočil kolo do plnýho rejdu a pořád bylo schovaný v blatníku
musíš to brát tak jak moc ti to v zatáčce nakloní.. a jak moc přitom budeš mít vytočený kola...atd..
prostě je to vyšší dívčí... kus od kusu= moc složitý..
kola, penu, podvozek...všechny tyhle rozměry hrajou roli..u pneu navíc výrobce..při stejným rozměru je každá pneu jiná... u některýho podvozku ti ET 35 dovilí to stočit... u jinýho ne....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO