rána při zabrždění na zpátečku

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1546
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

A které čepy, na ramenech nebo co jsou na tyčkách řízení? Uložení mám už koupené nové, ale zatím nějak nebyl čas to vyměnit. Co jsem koukal na youtube, tak je s tím docela du...a. Zadní ještě možná ano, ale přední jsou asi na dlouho. Stabilizátor co, takové ty gumové válečky na uložení stabilizátoru?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od milan000 »

U stabíku ty gumový futra jak je v nich na nápravnici uchycen. Koukni na kulové čepy ( spodní ), ještě koukni na zadní sylenbloky ramen - jsou to ty velké puky. Čepy řízení bys poznal že Ti klepe volant při jízdě. Dál mně nic nenapadá. Jedině snad ještě sylenbloky zadní nápravy, ale ty jsou dost opruz dělat

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1546
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Silentbloky na zadní nápravě už jsou docela hin, ale budu měnit celou zadní nápravnici, takže i ty silenty. Ale zvuk jde spíše někde zepředu.
Zadní silenry na ramenech vypadají měněné, docela pěkné. Řízení je klidné, volant nelítá, neháže. Zkusím tedy ty kuláky na ramenech, nebo pak už jedině ty horní uložení tlumičů.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od milan000 »

Potom už jedině ty kuláky, nebo to horní uložení. Nebo pak snad jedině už silenbloky uložení motoru - jeden co je pod filtrem a druhej co je naproti rozvodům. Ty ale vydržej neskutečne dlouho, pokud to tedy nemáš překoňovaný

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1546
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Jako nachipované? Ne, je to asi serie. Ten u rozvodů je dobrý, nedávno byl venku když jsem měnil těsnění pod hlavou a ten pod filtrem nevím, mrknu.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

stabík v gumovém uložení klepe spíš přes hrboly nebo vrže když se tam dají neorigo gumy..

u tebe to bude dělat silnebloky buď na ramenách nebo na zadní nápravě - většinou to dělají zadní silentbloky na předních ramenách nebo ještě můžou klepat třmeny
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1546
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Třmeny to nejsou. Ty chodí po těch čepech natěsno, žádná větší vůle. Zvuk bývá většinou takový zvonivý-kovový, alespoň co vím z dřívějších aut. Tohle je taková tupá rána, jakoby gumovou palicí do něčeho měkkého. Zkusím mrknout na ty horní silenty motoru, tedy alespoň ten pod baterkou, ten jsem ještě nekontroloval a zadní silenty na ramenech. Ale na prnví pohled vypadají že je před mojí koupí někdo měnil. Jsou krásně čisté. No, ale auto mám už skoro 2 roky, tak možná už jsou vymlácené s těch našich luxusních cest. Zatím děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

to chce vzít pačidlem ono pak vidíš jak chodí může vypadát dobře
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

krejča
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 25.07.2011 21:14
Bydliště: Bohutín u Šumperka

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od krejča »

milan000 píše:http://www.speedpro.eu, tam je maj. Stronflex - červenej je tvrdší, žlutý měkčí. Furt jsou ale oba tvrdší než origo z pryže a vydrží Ti mraky kilometrů

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
Kluci když tu řešíte výměnu silentbloků v dog bone za ty strongflexy a powerflexy, jak je to prosím Vás s přenosem vibrací nebo rezonancí do nápravnice a tím pádem i do karosérie. Přece jenom jsou nejspíš tvrdší jako origo. Teď už nevím jestli jsem četl nebo mi to někdo říkal, ale údajně jde pak víc cítit vibrace od motoru. Za odpovědět budu rad. Díky

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od milan000 »

Mám komplet předek, zadek na červených stronflex, podvozek kw inox 1 stočenej o 55mm dole a nestěžuju si.
Samozřejmě lehce se Ti vibrace auta ani tak ne že zvýší, ale spíš zvýrazní.
Mám to na g4 gti. Na druhou stranu to poznáš na geometrii, projíždění zatáček, prudší rozjezdy i brždění, auto je výrazně jistější při ostřejší jízdě a vydrží minimálně 2× tolik co série. A pro Tebe jako řidiče je zábavnější. Mně i v mým věku ( 50+ ), auto vyhovuje když je tužší. Kdyby ne, nemám tam sportovní podvozek a tvrdé silenbloky.
Jinak ty červené jsou proti origu tužší cca o 30%. Ještě jsou žluté, ale to už si myslím že je spíš na okruh, nebo do německa na dobré silnice ( to samé poweflexy )

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

krejča
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 25.07.2011 21:14
Bydliště: Bohutín u Šumperka

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od krejča »

Díky moc za info. Podvozek budu řešit snad někdy na jaře. Teď se mi jedna právě o odcházející dog bone. Už je dost unavený a jdou od něj cítit vibrace. Když mezi motor a nápravnice dám pajzr a odlehcim mu tak je to lepší. Proto přemýšlím že zainvestuji do těch strongflexů.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

pak teprve ty vibrace začnou jak tam dáš polyuretan na vzpěru, tak se to bude přenášet víc zase odezva je hned, že moc motor nehne

ná nápravy powerflex připadně stongflex není špatný (já mám powerflex a je to jak píše milan000 auto je jištější v průjezdu zatáček a nejhorší je hrubý asfalt tam to trochu znát je, že to vibruje - myslím, že by měl být powerflex podobně tvrdy jako červný strongflex už se to tu někde řešilo)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

krejča
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 25.07.2011 21:14
Bydliště: Bohutín u Šumperka

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od krejča »

Díky za rady, ale jak píšeš majreku i jak sem psal výše. Bojím se těch větších vibrací od té vzpěry, pokud bych dal polyuretan. Takže asi nejspíš půjdu do originální vzpěry nebo od lemforderu. :wink: Natrápil jsem se teď dost s vibracemi od homokloubů a nechci to už zažít :D

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1546
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Dnes jsem vyměnil horní uložení předních tlumičů a rány jsou pryč. :)
Sice jsem to měnil naprasáka-nejsou přípravky, ale podařilo se.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

tak pokud zůstali ruce na těle tak je to v pohodě :blush:
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“