Sportovní podvozek - stavitelný, pevný Golf/Bora

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od jurod »

Tak to jsi tam dal pořádnou pneu :D
Hoď tam podložku, ale jen tolik, aby to nedřelo... :mrgreen:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kokotass
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 430
Registrován: 18.03.2011 13:49
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od kokotass »

Podlozka neprojde... Mám to přesně... :-D

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Michalyx »

Hugino píše:zdravim mam otazku....ked vyberem zo stelovaku progresivnu pruzinu zmenia sa jazdne vlastnosti auta? a da sa vobec vybrat zo hora bez toho aby musel ist cely tlmic von??? dakujem....;)
par stran dozadu sme to riesili vplyv by to nemalo mat ziadny je tam asi iba nato ked vyvesis kolesa na zdvihaku aby bola velka pruzina navazdnana a nespriecila sa a zasadala do usadenia ked to polozis znova na kolesa..

Uživatelský avatar
Hugino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.07.2010 13:18
Bydliště: Slovensko

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Hugino »

presiel som 15 stran dozadu a nic

Uživatelský avatar
kokotass
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 430
Registrován: 18.03.2011 13:49
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od kokotass »

než to pujde do laku tak to asi decentně vytáhnu :-)

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Michalyx »

Hugino píše:presiel som 15 stran dozadu a nic
daval som sem foto mojho HRka a este dalsich 2 pretoze ja ju mam dole a ostatne ju mali hore a sa riesilo k comu vobec je
"helper má byt dole.. a dorovnávat kmity té hlavní pružiny na tlumiči... defacto jeho jediná fuknce je aby se při vyvěšení kola hlavní pružina nevzpříčila a dosedal po zatížen tak jak má.. "

Uživatelský avatar
Hugino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.07.2010 13:18
Bydliště: Slovensko

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Hugino »

mozes tie fotky dat sem este raz prosim? budem mudrejsi :wink:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od jurod »

Hugino na tomhle vlákně strana 52.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Hugino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.07.2010 13:18
Bydliště: Slovensko

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Hugino »

diky moc asi som to prehliadol....

este mam otazku vyberem malu pruzinku bez toho aby musel ist cely tlmic von? ked uvolnim len horne ulozenie pojde to?

Uživatelský avatar
vwdejv
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.01.2010 13:57
Bydliště: Karlovarsky kraj

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od vwdejv »

Čus klubaci chtel bych si koupit štelovak na IV 1.6 SR jestli byste byli ochotni mi pomoc z vyběrem do 10 000 . Jsou dobre značky : vmaxx,streetline,raceland,supersport.
diky :good:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od jurod »

To si radši tisícovku připlať a kup si ověřenou značku AP Sportfahrwerke od zviratka...
http://www.vwmaniac-club.cz/Blue/?1088, ... %FD-golf-4" onclick="window.open(this.href);return false;
Osobně ten podvozek mám a jsem nad míru spokojený...

Pokud ale hledáš něco levnější, tak třeba JOM, nebo FK automotive...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Cpt._Hunter
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3968
Registrován: 11.10.2008 18:22
Bydliště: Ostrava

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Cpt._Hunter »

Takový dotaz: jaký je rozdíl mezi jednoplášťovým a dvouplášťovým stavitelným podvozkem (H&R)?

Logicky by člověk řekl, že jednoplášťový bude levnější ale paradoxně je to naopak... :D
díky...
!!! Podstatou všeho je nafta !!!
My silver-gray TDI a tak trošku .:R http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=108998" onclick="window.open(this.href);return false;

Detailing-Obchod.cz - autokosmetika Autoglym, Dodo Juice a vůně California Scents

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od jurod »

"Zahřívání tlumiče pérování při velké zátěži je největší problém snižující jak efektivitu tlumení rázů tak životnost jednotlivých součástí konstrukce tlumiče. Konvenční dvouplášťové tlumiče pérování při velkém zatížení neodvádí dostatečně teplo na povrch vnějšího pláště a dochází tak k jejich přehřívání. Toto řeší právě jednoplášťová konstrukce, která umožňuje daleko lépe odvod tepla a zamezuje tak případnému selhání funkce tlumiče pérování.
Jednoplášťová konstrukce používá pro oddělení kapalinové a plynové složky plovoucí píst. Dusík je zde už pod vysokým tlakem( 25 až 30 barů jednoplášťový a 2,5 až 8 barů dvouplášťový) a i při extrémním pohybu pístnice znemožňuje zpěnění olejové náplně. Díky tomu zůstává charakteristika pérování stále stejná i při dosažení dramaticky vysokých teplot."

Takže konstrukce jednoplášťová je lepší v tom, že plyn, který obsahuje je pod větším tlakem, tlumič bude i tvrdší, lépe odvádí teplo a zabraňuje více efektivně zpěnění kapalinové náplně ------ tím má i vyšší účinnost...
Více info zde:
http://www.auto-profi-team.cz/article.php?artid=670" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Cpt._Hunter
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3968
Registrován: 11.10.2008 18:22
Bydliště: Ostrava

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Cpt._Hunter »

Super, díky za vysvětlení :wink:
!!! Podstatou všeho je nafta !!!
My silver-gray TDI a tak trošku .:R http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=108998" onclick="window.open(this.href);return false;

Detailing-Obchod.cz - autokosmetika Autoglym, Dodo Juice a vůně California Scents

Uživatelský avatar
Bazy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 28.04.2011 15:34

Re: Sportovni podvozek Golf IV

Příspěvek od Bazy »

zdravim,

mám vybraný podvozek od H&R a mezi dvou a jednoplastovým je rozdíl cca 200e. mam vzít raději jednoplastový jak z tveho komentaře vyplívá nebo mi bude stačit dvoupláštový

díky Bazy
šKODa oCTAVIa 2.0 TDi 125 kw RS combi

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“