2,0 FSI klepaní

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Tak vyzvednuto :) je na BWA i AXX ;)
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
Creams
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 15.10.2008 11:48
Bydliště: Ostrava

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od Creams »

TO si děláš srandu :-D ?! No co už nadělám - koupil jsem vše origo z VW :) a měním co jde :)
AUDI TTQ MKI

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Tak díly pro odstranění klepani a rachtani objednány, v příštím tydnu to udělám.
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od swenak »

Budeš měnit i rozvody?
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Rozvody mají jen 30k jen jsem neměnil ten napínak.
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od swenak »

ptám se proto, že se údaně doporučuje udělat i rozvody, jelikož se budou sundavat a údajně nové nasazení může změnit pnutí na jednotlivé části...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Tady se rozvody nesundavaji, je to z druhé strany motoru.
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od swenak »

Já vím, kde to je, problém je, že řetěz nesundáš, pokud vím, bez toho, aby neodstranil alespoň jednu vačkovou hřídel. Ale to jsem se jen dověděl od Garnyho, nejsem mechanik :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Aha, tak to nevím, teprve budu nejaky postup hledat.
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od swenak »

Tak pak dej vědět. Já to teď koukal a ono jde o to, že se sundává vodní pumpa. No a to se zase nedoporučuje dělat "jen tak", protože vlastně sundáš řemen, pumpu a když to nasadíš, tak se můžou změnit tlaky pro napnutí, jinak bude prostě rozvod jako celek fungovat a to by mohlo vadit. Proto se při nějakém zásahu do rozvodů doporučuje udělat vždy vše (třeba, když se mění rozvody, udělat i pumpu, ač je OK, protože údajně docela často pak praskne). No a s řetězem je to tak, že ho dle všeho nejde sundat, protože je hřídel do něj "vložena" ozobeným kolem. Proto se musí alespoň jedna uvolnit. Ale jak říkám, jen čtu a poslouchám, nedělal jsem to a ani bych to sám nedělal :-)

Jinak tomasgti to už má za sebou.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

honzaGTI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 23.04.2009 19:34
Bydliště: Prostějov

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od honzaGTI »

Zdravím výměna řetězu s napínákem hrůza. Je potřeba aretační přípravek na vačky. A povolení hydraulického kola na vačce je peklo. Drží to tam jako prase.

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Prosim o radu a pomoc ty co uz to měnili, nebo to mají nactene. Na bočním boku vacek je takova "hridel" se třemi kroužky, která se společně s drzakem zasouva do zadni vacky, cislo dílu vila je 06f103530h, problém je, ze ten jeden kroužek je praskly. Řešil tohle někdo? Nebo jaky je postup nasazeni vika, aby se to přes ty kroužky zasunulo? Díky za info, příkladam foto vika. Samotne kroužky jsem nesehnal.
http://img24.imageshack.us/img24/4821/imagehja.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
majk73
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 09.04.2013 17:07
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od majk73 »

Zdravím pánové, mám taky Golfa V GTI (motor BWA, necelých 94 000 km) a poslouchám v motoru asi tohle chrastění, o kterém tu píšete. Rozvody jsem měnil nedávno, doufal jsem, že se to vyřeší tím. Chrastí to pořád a zdá se mi, že se to zhoršuje. Plánuju tedy na příští týden doporučenou opravu. Nechám to na servis, sám bych se v tom bál hrabat.

Stačí tedy objednat tyhle díly? Nerad bych za týden zjistil, že mi něco chybí a budou se v tom muset šťárat znovu.
rozvodovy retez vackoveho hridele 06D109229B (880,-)
napinak retezu 06F109217A (1760,-)
sroub N10196303 (7,-)

Díky
Tématická trička a doplňky pro fanoušky aut najdeš na http://www.clbr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od snb-rider »

Tak jestli to je takové "naftové" klepání, tak je to ono. Pokud je to takové spíš jakoby zrychlené "tikání", tak to je v pořádku, to je palivová pumpa.
Jestli to ale budeš dělat, tak by se měla měnit vodní pumpa, protože rozvody musí ven a nedoporučuje se dvakrát napínat vodní pumpu. Pak hrozí, že ti při sundavání časování ventilů praskne onen kroužek jako mě. To se to pak prodraží.
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
majk73
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 09.04.2013 17:07
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 FSI klepaní

Příspěvek od majk73 »

Rozvody i vodní pumpu tam mám novou, tak 3-4 tisíce km, udělal bych to předtím kdybych o tom věděl...
Tématická trička a doplňky pro fanoušky aut najdeš na http://www.clbr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“