2,0 FSI klepaní
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
- Creams
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 15.10.2008 11:48
- Bydliště: Ostrava
Re: 2,0 FSI klepaní
TO si děláš srandu ?! No co už nadělám - koupil jsem vše origo z VW a měním co jde
AUDI TTQ MKI
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Tak díly pro odstranění klepani a rachtani objednány, v příštím tydnu to udělám.
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Rozvody mají jen 30k jen jsem neměnil ten napínak.
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 FSI klepaní
ptám se proto, že se údaně doporučuje udělat i rozvody, jelikož se budou sundavat a údajně nové nasazení může změnit pnutí na jednotlivé části...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Tady se rozvody nesundavaji, je to z druhé strany motoru.
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 FSI klepaní
Já vím, kde to je, problém je, že řetěz nesundáš, pokud vím, bez toho, aby neodstranil alespoň jednu vačkovou hřídel. Ale to jsem se jen dověděl od Garnyho, nejsem mechanik
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Aha, tak to nevím, teprve budu nejaky postup hledat.
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 FSI klepaní
Tak pak dej vědět. Já to teď koukal a ono jde o to, že se sundává vodní pumpa. No a to se zase nedoporučuje dělat "jen tak", protože vlastně sundáš řemen, pumpu a když to nasadíš, tak se můžou změnit tlaky pro napnutí, jinak bude prostě rozvod jako celek fungovat a to by mohlo vadit. Proto se při nějakém zásahu do rozvodů doporučuje udělat vždy vše (třeba, když se mění rozvody, udělat i pumpu, ač je OK, protože údajně docela často pak praskne). No a s řetězem je to tak, že ho dle všeho nejde sundat, protože je hřídel do něj "vložena" ozobeným kolem. Proto se musí alespoň jedna uvolnit. Ale jak říkám, jen čtu a poslouchám, nedělal jsem to a ani bych to sám nedělal
Jinak tomasgti to už má za sebou.
Jinak tomasgti to už má za sebou.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23.04.2009 19:34
- Bydliště: Prostějov
Re: 2,0 FSI klepaní
Zdravím výměna řetězu s napínákem hrůza. Je potřeba aretační přípravek na vačky. A povolení hydraulického kola na vačce je peklo. Drží to tam jako prase.
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Prosim o radu a pomoc ty co uz to měnili, nebo to mají nactene. Na bočním boku vacek je takova "hridel" se třemi kroužky, která se společně s drzakem zasouva do zadni vacky, cislo dílu vila je 06f103530h, problém je, ze ten jeden kroužek je praskly. Řešil tohle někdo? Nebo jaky je postup nasazeni vika, aby se to přes ty kroužky zasunulo? Díky za info, příkladam foto vika. Samotne kroužky jsem nesehnal.
http://img24.imageshack.us/img24/4821/imagehja.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img24.imageshack.us/img24/4821/imagehja.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- majk73
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.04.2013 17:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 FSI klepaní
Zdravím pánové, mám taky Golfa V GTI (motor BWA, necelých 94 000 km) a poslouchám v motoru asi tohle chrastění, o kterém tu píšete. Rozvody jsem měnil nedávno, doufal jsem, že se to vyřeší tím. Chrastí to pořád a zdá se mi, že se to zhoršuje. Plánuju tedy na příští týden doporučenou opravu. Nechám to na servis, sám bych se v tom bál hrabat.
Stačí tedy objednat tyhle díly? Nerad bych za týden zjistil, že mi něco chybí a budou se v tom muset šťárat znovu.
rozvodovy retez vackoveho hridele 06D109229B (880,-)
napinak retezu 06F109217A (1760,-)
sroub N10196303 (7,-)
Díky
Stačí tedy objednat tyhle díly? Nerad bych za týden zjistil, že mi něco chybí a budou se v tom muset šťárat znovu.
rozvodovy retez vackoveho hridele 06D109229B (880,-)
napinak retezu 06F109217A (1760,-)
sroub N10196303 (7,-)
Díky
Tématická trička a doplňky pro fanoušky aut najdeš na http://www.clbr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- snb-rider
- Pilot
- Příspěvky: 846
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso
Re: 2,0 FSI klepaní
Tak jestli to je takové "naftové" klepání, tak je to ono. Pokud je to takové spíš jakoby zrychlené "tikání", tak to je v pořádku, to je palivová pumpa.
Jestli to ale budeš dělat, tak by se měla měnit vodní pumpa, protože rozvody musí ven a nedoporučuje se dvakrát napínat vodní pumpu. Pak hrozí, že ti při sundavání časování ventilů praskne onen kroužek jako mě. To se to pak prodraží.
Jestli to ale budeš dělat, tak by se měla měnit vodní pumpa, protože rozvody musí ven a nedoporučuje se dvakrát napínat vodní pumpu. Pak hrozí, že ti při sundavání časování ventilů praskne onen kroužek jako mě. To se to pak prodraží.
Vorsprung durch Technik - Audi S3
- majk73
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.04.2013 17:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 FSI klepaní
Rozvody i vodní pumpu tam mám novou, tak 3-4 tisíce km, udělal bych to předtím kdybych o tom věděl...
Tématická trička a doplňky pro fanoušky aut najdeš na http://www.clbr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;