2.0 TFSI - startovani (starter)

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Po delší době, jiné GTI a stejný problém, dokonce už jsem pár krát nenastartoval na první otočení klíčku. Kolega s RSkem říkal, že taky to startování nic moc. Opravdu divné.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Kaliber
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 23.10.2011 15:47

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od Kaliber »

U mňa to isté, také nepresvedčivé štarty ... :?
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Nevíte, jak to je se zpětnym ventilem u paliva? Dle mého je to prostě tím, že padá palivo.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od tomasgti »

taky přidávám poznatek, ráno při startování zahlcení a nenaskočení motoru, druhý pokus v pořádku. U bývalého gti to samé, jednou to nastartovalo dokonce a začalo celé auto vibrovat asi 30s.
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Jestli to nebude svíčkama, nemáš nějaké chladnější? ;-) Jinak starší GTI mi taky pár krát vibrovalo, až jsem se leknul, že motor vyskočí ven, ale myslím, že to tehdy bylo proto, že jsem měl pořadně sněhu na autě a motor nemohl dýchat :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Kaliber
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 23.10.2011 15:47

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od Kaliber »

No páni, tak ja teraz naštartujem moje GTI-cko a úplne iný, hrubý zvuk z výfuku ako keby prskala voda (na olej to nevyzerá) celý motor vibruje aj auto a na palubovké vyhodil ikontrolku výfukového potrubia ... :(

Stretli ste sa s niecim podobným?
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Že by niečo s výfukom?;) No, kukni tesnosť výfuku, lambdy.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Tyler.GTI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 15.03.2013 08:54

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od Tyler.GTI »

ty starty mam stejne ... nejiste za studena ... zrejme dalsi vrozeny neduh axx motoru ... :-)

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

BWA a BYD taky :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od majrek001 »

swenak: prosím tě vyřešil jsi nějak ty nejisté studené starty (jednou je to na drc a jiny zase tak 5s točí) - mám BWA v b6 - vyměnil jsem svíčky (zapalovací cívky jsou měněny na sovolávačku, palivový filtr, vzduchový filtr z BYD, dále jsou nové rozvody, očistil jsem kostry a plusy, ale starty se zlepšili jen minimálně?

nechám ještě změřit baterku na zátěžáku (je tam starší) a už začínám zvažovat, že zrepasuji startér nebo jestli čerpadlo v nádrži (už jsem dělal párkrát základní nastavení čerpadla, ale změna žádná dává lehce přes 5 Barů
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Já to ani moc neřešil, hlavně, že chytne, to mám mnohemmvětší problémy, které stojí za řešení, ale tohle je prostě feature:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od majrek001 »

co už jsem vypozoroval tak když zapneš klíč a hned začneš startovat tak to chytne na drc a čím déle počkáš tím hůře to startuje, ale chytne to vždycky.. Zkusím ještě přes startovací kabely někdy připojit

a podávácí čerpadlo tomu tedy nepomohlo?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od swenak »

Je to dávno, ale nemyslím. Prostě ty starty jsou někdy nanic, ale nastartujeme, tak...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od majrek001 »

jasný díky, tak se s tím taky smířím snad :blush:
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)

Příspěvek od Peťas »

Já jsme neměl vyloženě problémy se stratem, ale nebylo to úplně "na drc", prostě se trochu převalil než chytnul. Taky to vypadalo, jak by to nebylo hned na všechny válce, ale to byla taky sotva tak jedna sekunda.

V motoru jsem taky míval chybu "001089 - EVAP Emission Control Sys". Objevovala se pořád, i když jsme vyměnil i nějaký ten ventil od nádobky aktivního uhlí. Potom jsem někde narazil na info, že tu chybu někdo vyřešil výměnou nádobky s aktivním uhlím. Ty cca 4000,- za novou jsem, jenom tak, nebyl ochotný dát. Potom jsem ale narazil na nádobku za Aliexpressu (cca 600,-), tak jsem ji objednal. Od té doby se chyba neobjevila.

Ale hlavně to od té doby chytá opravdu na ten drc a hned běží hladce :good: Po výměně to sice asi tři dny chytalo hůř než s tou původní nádržkou, ale asi to nejspíš souviselo s tím, že v nádobce nebyly zachycené ještě žádné výpary z nádrže a do motoru šel jenom čistý vzduch. Od té doby už je opravdu klid. :smoke:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“