2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Vegi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2015 18:59

2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od Vegi »

Zdravím
Prosím o radu golf 5 GTi 147kw ztráta výkonu nad 180km/h maximálka cca 210 pod 180 auto táhne pěkně nad jako by se dusilo
Po několika servisech, diagnostikách měření za jízdy ( 180 nezkoušel ) kde nikdo nedokázal říc kde je problém mě bylo doporučeno zkusit chip pokud néni chyba v sof. tak sem ho nechal nachipovat auto parádně zvýšilo výkon ale u 180 stejný problém akorát po chipu je ten propad výkonu vetší .... ale do 180 táhne parádně :)

zkoušel jsem i váhu kterou někdo vyhrabal v servise po zjištění vadna otáčky poskakovali jako mouchy na plotně při jízdě žádný rozdíl takže z toho težko usuzovat
pak byl měněný Elektromagnetický decelerační ventil rok zpět cca byl překontrolován a je o.k

podle googlu ventil,váha, turbo dalši rady uvítám

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od yessmen »

Zajeď si k někomu kdo tomu rozumí a umí to pořádně nalogovat. Bez toho ti tady nikdo na dálku nepomůže, problém nevyvěští.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od tomasgti »

Kdyz jedes 180 tak v jakych otackach to dela? Zkus v tech samych otackach zrychlovat a pohrat si treba i na dvojku, trojku atd. Je divne ze by to delalo jen v rychlosti 180 a vyse, ze by ridici jednotka dala pokyn skrtit vykon pri prekroceni rychlosti. Mechanicka zavada by se podle me mela projevit v urcitych otackach na jakykoliv rychl. stupen, ale nevim mozna to omezuje vykon zrovna v tehle rychlosti z nejakeho duvodu (obvykle ten duvod prameni z nedostatecneho chlazeni, coz v teto rychlosti asi nebude). :) takze fakt divny...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od swenak »

Myslím, že jede na 6tku a pokud se mu to dusí, tedy opravdu pocit, že se auto najednou jakoby přibrzdí, tak díra v actuátoru :-) Ale chce to nalogovat, požadavek tlaku turba vs skutečný, k tomu klapku, aby bylo vidět, jestli se třeba sama nezavírá, ač pedál je pořád naplno. V těch servisech počítam logovali chyby, ne jízdu, resp. bůh ví co a jak logovali.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Vegi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2015 18:59

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od Vegi »

zdravím tak dnes narychlo před prací proběhlo měření turba ve 180km z cca 1700 na 1100 takže turbo tam opravdu přestane tlačit pod 180 zas pohoda pak bylo zajímavé ze po 15km a 2-3km kdy sem to točil při měření byla teplota motoru 70cca na 90 nešla

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od Bauch85 »

Na nejakym audi foru psali ze by to mohli delat lambdy (o2 sensors)...

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od swenak »

Chtělo by to změřit i na 3, nebo 4 stupeň. A když tak sem dát logy. Ve vyšších otáčkách je tlak již nižší, není ho potřeba, ale 1,1 je myslím málo.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od yessmen »

No a těch 1,1 byl požadavek nebo reál? (počítám že se bavíme s vč. +1bar tlak atmo.)
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Vegi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2015 18:59

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od Vegi »

Zdravím Mechanik maroduje tak sem si řek že omrknu potrubí a hadice od turba - intercooler - motor
ostatní spoje jsou bez masnot a oleje muže to být příčina mého problemu ?
Trošku mě zaráží že mě nato neupozornil mechanik co měnil olej ....
Přílohy
Spoj mezi turbem a intercoolem
Spoj mezi turbem a intercoolem
Spoj mezi turbem a intercoolem dokonce se s ni da pohybovat ...
Spoj mezi turbem a intercoolem dokonce se s ni da pohybovat ...
Hadice z obrazku 1 u intercoolu
Hadice z obrazku 1 u intercoolu
Hadice u škrtící klapky pokud se nepletu
Hadice u škrtící klapky pokud se nepletu

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od tomasgti »

podle me to nebude zadna divocina... v tehle mistech to bude vzdy mastne trosku
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od swenak »

Přesně tak, tohle je OK.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Vegi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2015 18:59

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od Vegi »

ok a to že se pohybuje gumová hadice ve spoji pul až 1cm je taky normal ? neměla by být na pevno ? 8O kvůli těsnosti

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - ztráta výkonu nad 180km/h

Příspěvek od swenak »

Tak to už OK není, asi tam máš špatně hadici nasazenou a není ani dobře nasazeno to "pérko".
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

jakubsima
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.08.2015 19:20

Příspěvek od jakubsima »

Malý turbo...zvětši na něm tlaky

Jakub Šíma

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“