Zdravím pánové na G5 GTI AXX DSG,Cca 203tis km, auto nastartuju, jede zcela normálně na 4 válce, rozjefu se a pokud jedu do cca 2000-2200 otáček tak vše OK, při překročení této rychlost, se rozsvítí motor, a v jednotce chyby P0299- regulačního rozsahu nedosazeno
P0441- systém odvzdusneni nádrže špatná průchodnost
P0300- zjištěno vynechavani zapalování
P0301- válec 1 zjištěno vynechání zážehu
Když motor zdechnu, nastartuju, jede normálně, u za jízdy se chytne, zase do Cca 2200 otáček
Jsou tam nové svíčky, nové zapalovaci moduly, nové vstrikovace
A další věc, zřejmě PCV ko, při nast motoru nelze skoro otevřít víčko oleje, a když ho otevru, auto zdechne.
Dnes nastartovano po Cca 14 dnech, chytne v pohodě , žádný zvukový projev, motor jde pěkne, tlak na všech válcích 12. Někdo nějaký nápad prosím? Děkuji
GTI -AXX problém s vynechavanim
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.10.2010 22:05
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
Takže trosku posun, PCV KO- vyměněn, DV KO- výměnen, vyřešena chyba s nedostatečným tlakem.
Motor jede normálně na 4, na volnobeh ho muzu točit domrtva, nic, pořad 4, z volnobehu proslapnout až do 5 třeba, nic pořad vše OK a žádná chyba. Výpadky hoření jednotlivých válců , celkový výpadek hoření, taky nic.
Rozjedes se, vše OK, pokud seslapuju plyn pomalu, fakt lehce, tak dá se říct, ze zaden problém, nicméně prudší akcelerace otáčky nad Cca 2200 rozblika se kontrolka motoru , sama zhasne pak a v motorovce chyby - vícenásobné vynechání zážehu + 1. Válec vynechání zážehu. Takže nevím jestli hned zhodit hlavu, nějak mi nebere ale, ze to dělá opravdu jen v tahu, ale jak se přehoupnu třeba přes Cca 3tis otáček pozvolna plynový pedál, tak bych řekl OK. Můj nějaký postřeh, možná už jsem z toho zblbl, protože to moc poslouchám, jako by se někde honil tlak, nebo rezonovalo to zlehka do saní, výfuku.
Někdo nějaký nápad? Dekuji
Motor jede normálně na 4, na volnobeh ho muzu točit domrtva, nic, pořad 4, z volnobehu proslapnout až do 5 třeba, nic pořad vše OK a žádná chyba. Výpadky hoření jednotlivých válců , celkový výpadek hoření, taky nic.
Rozjedes se, vše OK, pokud seslapuju plyn pomalu, fakt lehce, tak dá se říct, ze zaden problém, nicméně prudší akcelerace otáčky nad Cca 2200 rozblika se kontrolka motoru , sama zhasne pak a v motorovce chyby - vícenásobné vynechání zážehu + 1. Válec vynechání zážehu. Takže nevím jestli hned zhodit hlavu, nějak mi nebere ale, ze to dělá opravdu jen v tahu, ale jak se přehoupnu třeba přes Cca 3tis otáček pozvolna plynový pedál, tak bych řekl OK. Můj nějaký postřeh, možná už jsem z toho zblbl, protože to moc poslouchám, jako by se někde honil tlak, nebo rezonovalo to zlehka do saní, výfuku.
Někdo nějaký nápad? Dekuji
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
Už se nějak vyřešilo? Mám ted stejnej problém
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
drzel bych se tohoto: P0441- systém odvzdusneni nádrže špatná průchodnost
bude neco s nadobkou s cernym uhlim
bude neco s nadobkou s cernym uhlim
Pirelli edition
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
Já už mám vyřešeno, byly to zapalovací moduly.
- Tom4s
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.03.2014 19:14
- Bydliště: Kravaře u Opavy
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
Ahoj, nevím kam to dát, tak zkusím sem. Měnil jsem pístek na čerpadle a čerpadlo jsem trochu omylem rozebral a od té doby to dělá (Možná jen náhoda). Když se auto zahřeje tak třeba při rozjezdu nebo v tahu škubne jako by se vypl motor ( i otáčkoměr spadne na nulu), ale zase hned naskočí. Udělalo to potom i při brždění motorem, kdy jsem měl z kopce cca 3.000 otáček a najednou otáčkoměr začal lítat mezi 0 a 3.000, nicméně jsem jel bez plynu a přívod paliva by měl být v tu dobu zavřený, ne? Doufám, že se to z toho dá alespoň trošku pochopit :/ Jinak diagnostika bez chyby. Ještě tam je starší baterie, kdy ě čeká výměna (auto týden stálo a musel jsem statovat přes kabely) Ale jak říkám, padá jen otáčkoměr. Rychloměr, maxidot aj. nezhasínají.
Děkuji za každou radu. Tomáš
Děkuji za každou radu. Tomáš
VW Golf mk5 GTI
ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW
ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW
- Tom4s
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15.03.2014 19:14
- Bydliště: Kravaře u Opavy
Re: GTI -AXX problém s vynechavanim
Vyřešeno: Snímač otáček klikové hřídele.
VW Golf mk5 GTI
ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW
ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW