1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Thorwards »

Rozhodoval jsem se mezi stejnými motory a nakonec jsem si vzal tu slabší. Přeci jen mě ten cenový rozdíl přišel už dost velký. Sportovně moc často nejezdím, spíš naopak a v nehhorším případě jsem koukal, že ABT umí z té slabší udělat 160 PS verzi za cca 1100 Euro při zachování záruky...

Uživatelský avatar
honzanun
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 30.09.2009 20:14

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od honzanun »

Jestli nejsou peníze nějaký zásadní problém, doporučuji silnější verzi.
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

ještě řeší kola, líbí se jí 18 vancouver, ale mám obavu o konfort na našich panelových dálnicích a rozflákaných okreskách, raději bych 17 porto, bude tam mít adaptivní podvozek

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

Thorwards píše:spíš naopak a v nehhorším případě jsem koukal, že ABT umí z té slabší udělat 160 PS verzi za cca 1100 Euro při zachování záruky...
no jo, ale kompresor, chladič oleje a mezichladič vzduchu tam už nikdy nedostaneš a čipovat 1,4 na tento výkon je vysoce rizikové, do toho bych nešel, prej to má dokonce jiné písty a další namáhané komponenty

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Thorwards »

Mezichladič má snad i ta 122 PS verze, s chladičem oleje nevim a kompresor nemá to je fakt. Já taky neuvažuju o tom, že až mi ho přivezou hned jedu do ABT a nechám to chipnout, spíš to vidim jako možnost, která mě uklidňuje, že pokud by jsem vybral tu 122 PS verzi špatně a ten motor by pro mne byl slabej, tak se to dá ještě zachránit. To že to tomu motoru asi neudělá moc dobře, to je mi jasný, ale původní záruku zachovaj a koukal jsem, že je tam snad i záruka do 100.000 km jestli si to vybavuju dobře a tak dlouho ho mít nebudu. Co má manželka teď? Jak psal honzanun pokud ti nezáleží na penězích, tak samozřejmě ta silnější je lepší, ale v tom případě jestli už by zase nestálo za to uvažovat o GTI nebo GTD, koukal jsem, že ten cenovej rozdíl už neni takovej. Záleží jak moc velkej závodník je tvoje žena...

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

no, jezdí teď 200ps auto, tak asi vemu tu 160ps, naftu rozhodně ně, to nesnese, GTI DSG je odskok 130t a v běžném provozu nebude zásadní rozdíl, ještě musím do rána domyslet ty kola, mám z 18tek celkem obavu, barva bude stříbrná, protože vw není schopen nabídnout bílou metalízu nebo perleť a bílá pastelka na jejím současném autě nevypadá po 3 letech vůbec vábně

Uživatelský avatar
Šátek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 29.09.2009 16:42
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Šátek »

jednoznačně bych dal 118kw verzi. Chipovat 92kw mi přijde jako prasárna, to auto není vyrobený proto, aby se upravovala řídící jednotka, tak lehký to zase nebude a nebude trpět jenom auto, ale i řidič při investicích a problémech. Kola 18 - toho bych se nebál, při nejhorším vždy prodáš a koupíš buď levnější 17 či kvalitnější 17 za stejnpou cenu.
VW Golf VI 2,0 TDI CR

Uživatelský avatar
honzanun
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 30.09.2009 20:14

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od honzanun »

Jednoznačně doporučuju kola 18" Vancouver. Mám je ao nějaký ztrátě komfortu nemůže být ani řeč. Auto žehlí nerovnosti dokonale, s DDC to bude ještě o něco lepší.
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

tak jo, bude 118kw a kola 18 vancouver, vyrážím to objednat, díky za vaše postřehy :wink:

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Pantani »

Pokud tam budeš mít "DDC", pak bych asi taky šel do 18". Já jel na 17" se sportovním podvozkem a zdálo se mi to tak tak. Ještě ty 18" mají nižší profil a já věděl, že to už na mě bude prostě asi moc. S adaptabilním podvozkem bych šel asi taky bez problémů do 18", ten adaptabilní podvozek je přeci jen znát, takže schvaluju :!: :wink:
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

situace na bojišti se mění každým okamžikem ... aneb nechoďte do salonu se ženou, záloha složena, auto objednáno, ale ... místo Golfa bude mít ten můj "miláček" černý Passat CC 2,0 TFSI DSG ... raději to nekomentuju, dnešní den mě stál hodně nervů :roll:

Uživatelský avatar
LukaSHek
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 224
Registrován: 27.11.2009 21:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od LukaSHek »

Joj tak to je masakr... :-) Ale CC taky dobrý, neboj! :) Akorát když benzín, volil bych 1.8 TSI se 160 kobylkama - ideál... :)
Golf VI 1.4 | Tornado Red | "Highline look" | H7+HB4 Osram CoolBlue | LED zadní RZ + přední parkovačky | RCD510 | LED interiér | GTI pedály (nějak se to zadrhlo :-))

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Thorwards »

To CCčko je fakt hodně pěkný. :mrgreen: o tom mi vyprávěl prodejce, že mu přijde zákazník a trvá na modrym a jedině modrym Polu, jinou barvu ne a zásadně v benzínu a za dvě hodiny má objednávku na červenýho Golfa v dieselu...

Uživatelský avatar
gas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.03.2008 16:11

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od gas »

LukaSHek píše:Joj tak to je masakr... :-) Ale CC taky dobrý, neboj! :) Akorát když benzín, volil bych 1.8 TSI se 160 kobylkama - ideál... :)
chtěla 200ps má je, společně s autem pojistím i ženu a děj se vůle boží :twisted:

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: 1,4 TSI (122 PS) vs 1,4 TSI (160 PS) vs 2,0 TDi (140 PS)

Příspěvek od Michalyx »

ja by som bol aj s tym Passatom spokojny :P ..ženy su moc vyberave :D

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“