Chip na 1.4 TSI
Moderátor: SandrikGVI
- pava
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Chip na 1.4 TSI
Není se čemu divit, když motoru TSi (90kW) na válcích běžně naměří přes 110 kW.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
Nejsem jednostranně zaujatý, o chipu sháním info, proto jsem se pídil i po převodovkách a jejich dimenzích,motorpower píše:Mám argumenty, skutečná auta..která přijedou s tím, že nefungují. Pokud jsi opravdu člen VWclubu a ne jednostraně zaujatý tak se zastav...a uvidíš , že je co vylepšit.
nic víc a nic míň, jakmile se rozhodnu tak se ozvu a můžeme to probrat, co ty na úpravu 1,4 tsi 90 kW?
CAXA
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
Tenhle článek znám a mám, je už nějaký pátek starý, samozřejmě, že bych jako první krok šel na brzdu, ale zatím mám málo najeto a motor si pořád ještě, podle mých pocitů, sedápava píše:Není se čemu divit, když motoru TSi (90kW) na válcích běžně naměří přes 110 kW.
CAXA
- Thorwards
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.12.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Nebyl jste někdo s 1,4 TSi na brzdě? Kolik vám naměřili?
- radek.1
- VWjunior
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 11.11.2009 09:28
- Bydliště: ChodoVW city u KarloVWých VWarů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip na 1.4 TSI
tohle je na více Škodovkách, je to proto, aby byly papírově slabší. Kámoš má Octu II 1.9 TDI 77 kW a já říkám, že to v životě nemůže takhle jet, až jsem četl podobnej článek, že ta Octa nabrzí okolo 95 kW, což je velkej rozdílpava píše:Není se čemu divit, když motoru TSi (90kW) na válcích běžně naměří přes 110 kW.
NO SHINE JUST PERFORMANCE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 04.11.2011 08:43
Chip na 1.4 TSI
ja by som bol veľmi rád keby že na mojej 90kW Jette namerajú 118 kW
Golf IV variant pacific 1,9 TDI, 66kW
VW JETTA 1,4 TSI (2012)
VW JETTA 1,4 TSI (2012)
- Thorwards
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.12.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Docela by mě to zajímalo. Končí mi záruka, tak uvažuji o chipu. Koukal jsem, že tu mojí 122PS verzi chipují na 150PS, ale pokud to má už teď, tak nechci vyhodit peníze zbytečně za nic.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
když to nepodstoupíš, tak nebudeš vědět
já bych už nějaké zkušenosti měl, testuju a info dám postupně, zatím nemám tolik najeto s úpravou a budou i další úpravy
vím že naměřily 90kW TSI více, ale ono jde taky o průběh, protože to není jen o tom, kolik Nm, ale taky o tom kdy,
standard bez úpravy mi auto přijde, že mezi 2.000-3.000 ot. na 4,5 a 6-ku nic moc, obzvlášť při zrychlování z 2.000 ot.
na 3 a částečně i 4-ku to jde, ale dál nic, mě osobně zatahuje od 3.000 otáček, máte to taky tak?
já bych už nějaké zkušenosti měl, testuju a info dám postupně, zatím nemám tolik najeto s úpravou a budou i další úpravy
vím že naměřily 90kW TSI více, ale ono jde taky o průběh, protože to není jen o tom, kolik Nm, ale taky o tom kdy,
standard bez úpravy mi auto přijde, že mezi 2.000-3.000 ot. na 4,5 a 6-ku nic moc, obzvlášť při zrychlování z 2.000 ot.
na 3 a částečně i 4-ku to jde, ale dál nic, mě osobně zatahuje od 3.000 otáček, máte to taky tak?
CAXA
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Ja to mam taky tak - pokud chci mit pocit, ze to zrychluje a ze to ma tedka prave max zatah, tak mu musim dat 3000/min, spis bych mozna rekl 3500/min. Ten max zatah od 1500/min nebo kolik mi prijde spis jako teoreticka hodnota, ktera s realem nema mnoho spolecnyho.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
Přesně, projev jako kdyby to byla ta výkonější verze z vymontovaným kompresorem, nakonec papírové naměřené hodnoty se té vyšší verzi blíží ....
tak to jsem rád, že nejsem se svým hodnocením sám.
tak to jsem rád, že nejsem se svým hodnocením sám.
CAXA
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
A ty uz mas ten chip neboo tom uvazujes? Z tvyho prispevku vyse jsem to nejak nepochopil
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
už mám, jen ho mám čerstvě, tak zatím testuju, ale chce to najet víc km a vyzkoušet různé režimy, bohužel jsem nestihnul odbrzdit sérii,
sháním graf brzdy série, kdyby někdo měl, tady je ten ze SM a já našel jen 103kW verzi
sháním graf brzdy série, kdyby někdo měl, tady je ten ze SM a já našel jen 103kW verzi
CAXA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.01.2011 20:36
Re: Chip na 1.4 TSI
Zde jsou grafy pro 1.4 TSI (90 a 125KW) získáné ze stránek http://www.rri.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Je tam spousta strojů .
Je tam spousta strojů .
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
No ja si vsimnul jedne veci a to ze se vzdy posune kroutak celkove do vyssich otacek. A pro me je proto otazkou co by to udelalo, kdyz mam DSG. Jde samozrejme o to, jak je automat udelanej/naprogramovanej, ale tedka radi v urcitych otackach a je pro me otazkou, jestli a jak by se dokazal s posunem kroutaku vyrovnat. Ale subjektivne mi prijde, ze by problem nastat nemel, bo DSG asi reaguje na ztratu tahu.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
To si nemyslím, krouťák se posune celkově výš, tedy i u nižších otáček, resp. to je důvod proč řj upravit, jen posun krouťáku do vyšších otáček je k ničemu.
Koukám na ten graf s tou 90 kW verzí, co jsem hledal, takže mé dojmy z chování jsou celkem správné, mezi 2-3.000 ot. projev nic moc, jak pocitově, tak na papíře.
Koukám na ten graf s tou 90 kW verzí, co jsem hledal, takže mé dojmy z chování jsou celkem správné, mezi 2-3.000 ot. projev nic moc, jak pocitově, tak na papíře.
CAXA