Chip na 1.4 TSI
Moderátor: SandrikGVI
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Možná, že se nechápeme, ale ano, největší krouťák bude posunutej vejš - 2000+/min, teď je třeba 1500/min. a pro mě je otázkou, jestli to pro automat nebude problém se s tím nějak vypořádat.
A jakej teda vlastně máš ten chip? 105 kW 230 Nm?
A jakej teda vlastně máš ten chip? 105 kW 230 Nm?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
Tak podle toho grafu 90 kW na předchozí stránce právě v 1500 ot. není vůbec maximum, tomu se blíží až v 2000 ot., což pocitově odpovídá i projevu auta, pod 2000 ot. to prostě nejede a v 1500 už teprve ne, podívej na ten graf,
ovšem já mám manuál se šesti kvalty, DSG je podle mě vhodnější, protože jich má sedm, tedy jsou jinak poskládaný a asi budou i kratší, což pružnosti pomáhá,
na grafu je vidět, že křivka je od 2000 ot. víceméně plochá, tzn., že pokud dojde k nárustu Nm, tak by výsledná křivka měla být taky plochá a celkově výše, tzn. že by jsi měl ideálně mít při každých otáčkách k dispozici více Nm,
zatím graf z brzdy nemám, až bude, tak uvidíme ...
odkud jsi?, třeba mi pošli SZ, třeba by to vyšlo na svezení, vím že by jsi do toho taky šel, ale ....
ovšem já mám manuál se šesti kvalty, DSG je podle mě vhodnější, protože jich má sedm, tedy jsou jinak poskládaný a asi budou i kratší, což pružnosti pomáhá,
na grafu je vidět, že křivka je od 2000 ot. víceméně plochá, tzn., že pokud dojde k nárustu Nm, tak by výsledná křivka měla být taky plochá a celkově výše, tzn. že by jsi měl ideálně mít při každých otáčkách k dispozici více Nm,
zatím graf z brzdy nemám, až bude, tak uvidíme ...
odkud jsi?, třeba mi pošli SZ, třeba by to vyšlo na svezení, vím že by jsi do toho taky šel, ale ....
CAXA
- Thorwards
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.12.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Od koho jsi si to nechal nachipovat? Jaké by jsi měl mít teď výkonové hodnoty?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Ode mně ne , ale rád udělám slevu na srovnávací auto
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
@Thorwards:
viz. výše, není odbržděno, takže přesný hodnoty neznám a odhady dávat nebudu, až bude konečná, tak dám kompletní info
@motorpower:
dobrá nabídka, ale pořád nevím, jaká je standardní cenovka, na webu v nabídce benzíny nemáš a info o nich taky nee, tak hoď něco do placu, nějaký popis chování atd ....
viz. výše, není odbržděno, takže přesný hodnoty neznám a odhady dávat nebudu, až bude konečná, tak dám kompletní info
@motorpower:
dobrá nabídka, ale pořád nevím, jaká je standardní cenovka, na webu v nabídce benzíny nemáš a info o nich taky nee, tak hoď něco do placu, nějaký popis chování atd ....
CAXA
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Chip na 1.4 TSI
Je to možný, VW ale říká, že největší zátah je 1500-4000/min u 90 kW, u 118 kW už ale říká, že největší zátah je od 2000/min a to má 118 kW navíc ještě kompresor! Píšou asi dost bludy...jar_da píše:Tak podle toho grafu 90 kW na předchozí stránce právě v 1500 ot. není vůbec maximum, tomu se blíží až v 2000 ot., což pocitově odpovídá i projevu auta, pod 2000 ot. to prostě nejede a v 1500 už teprve ne, podívej na ten graf
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Jsem čekal, kdy tohle přijde, čím to je, že každej chiptuner se považuje za toho nejlepšího a ostatní jsou podvodníci?
Sportmotor mám osobně vyzkoušený od benzínových motorů po naftu T5 Multivana a vše vždy bez problémů a o.k. Tolik moje zkušenosti.
Bavíme se tady o chipu G6 resp. 1,4 tsi a na tvých stránkach ho přitom sám nemáš v nabídce, tak o čem jsi mě přesvědčil?
Typicky české .....
Tady už jsme to řešili.
Obráceně....plno firem má na svých stránkách auta která neumí, a řeší je např. powerboxem či podvodem t.j. u zamčených jednotek zpětným nahráním orig sw.
Když už jsem zde úpravu nabídl, tak to znamená , že proběhla a byla bržděna.
V ceníku je ..viz akční ceník motory MED17 t.j. 11900,-
Omlouvám se, ale opravdu nestíhám stránky aktualizovat tak abych tam měl každý model, ale především tam mám telefon a rád vše zodpovím.
Akční nabídka pro srovnávací kus je 9900,- a pojede lépe , protože předpokládám, že jsi upravoval opět u tvé oblíbené firmy.Měli by si tě vážit. Zde je zdokumentováno/http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=221&t=180428/ ale kvůli jednomu autu bych si nebyl tak jistý. Jak už jsem někde psal, nedělám jen úpravy, ale řeším problémy a na tuto firmu narážím dost často v souvislosti s benzíny. Asi je to dáno i polohou. Ve většině případů stačí nahrát originál sw.
Sportmotor mám osobně vyzkoušený od benzínových motorů po naftu T5 Multivana a vše vždy bez problémů a o.k. Tolik moje zkušenosti.
Bavíme se tady o chipu G6 resp. 1,4 tsi a na tvých stránkach ho přitom sám nemáš v nabídce, tak o čem jsi mě přesvědčil?
Typicky české .....
Tady už jsme to řešili.
Obráceně....plno firem má na svých stránkách auta která neumí, a řeší je např. powerboxem či podvodem t.j. u zamčených jednotek zpětným nahráním orig sw.
Když už jsem zde úpravu nabídl, tak to znamená , že proběhla a byla bržděna.
V ceníku je ..viz akční ceník motory MED17 t.j. 11900,-
Omlouvám se, ale opravdu nestíhám stránky aktualizovat tak abych tam měl každý model, ale především tam mám telefon a rád vše zodpovím.
Akční nabídka pro srovnávací kus je 9900,- a pojede lépe , protože předpokládám, že jsi upravoval opět u tvé oblíbené firmy.Měli by si tě vážit. Zde je zdokumentováno/http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=221&t=180428/ ale kvůli jednomu autu bych si nebyl tak jistý. Jak už jsem někde psal, nedělám jen úpravy, ale řeším problémy a na tuto firmu narážím dost často v souvislosti s benzíny. Asi je to dáno i polohou. Ve většině případů stačí nahrát originál sw.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Oni nelžou...silnější motor má větší turbo a kompresor musí navazovat, čili vše je posunuto k vyším otáčkám . Slabší motor jede zákonitě lépe vespod. Otázka je jak silný ten spodek je. Pokud chcete dokonalost volte výkonný elektromobil např. Tesla , s naprosto lineárním průběhem od nulových otáček a zrychlením z nula na sto okolo čtyř vteřinPantani píše:Je to možný, VW ale říká, že největší zátah je 1500-4000/min u 90 kW, u 118 kW už ale říká, že největší zátah je od 2000/min a to má 118 kW navíc ještě kompresor! Píšou asi dost bludy...jar_da píše:Tak podle toho grafu 90 kW na předchozí stránce právě v 1500 ot. není vůbec maximum, tomu se blíží až v 2000 ot., což pocitově odpovídá i projevu auta, pod 2000 ot. to prostě nejede a v 1500 už teprve ne, podívej na ten graf
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- caravelle
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 06.10.2007 21:55
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip na 1.4 TSI
Neviem, ci nahodou nie je na tej stranke ponuka na chipnutie 1.4 tsi 118 kw v polozke vw scirocco...
Odoslané z môjho GT-I9100 cez Tapatalk
Odoslané z môjho GT-I9100 cez Tapatalk
Audi S4 Dolphin grey
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
Takže 1,4 tsi 90 kW děláš, můžeš sem tedy prosím hodit graf po tvé úpravě?motorpower píše: Tady už jsme to řešili.
Obráceně....plno firem má na svých stránkách auta která neumí, a řeší je např. powerboxem či podvodem t.j. u zamčených jednotek zpětným nahráním orig sw.
Když už jsem zde úpravu nabídl, tak to znamená , že proběhla a byla bržděna.
V ceníku je ..viz akční ceník motory MED17 t.j. 11900,-
CAXA
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
Re: Chip na 1.4 TSI
díkes,
p.s. to je přímo z brzdy protokol? když koukám na ten graf v SM na předchozí stránce tak nevím co si myslet
p.s. to je přímo z brzdy protokol? když koukám na ten graf v SM na předchozí stránce tak nevím co si myslet
CAXA
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Tenhle je z brzdy
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jar_da
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 03.07.2011 07:37
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip na 1.4 TSI
Jo maha , serie , úprava, ztráty ..přesně dle barev.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning