Chip na 1.4 TSI

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od Jack82 »

motorpower: u samotného měření před i po na brzdě jsem byl osobně přítomen. ladili se nějaké mouchy, byl jsem tam 2x. V listopadu 2010, kdy jsem poptával možnost čipnutí 1.4 TCe byl PowerTEC jediná firma, která me neposlala do háje a obratem to začala řešit. Všude jinde fuck off a nechuť jít do nového motoru. Dokonce me fakovali i ze zahraničí, že 1.4 TCe jen a pouze PowerBox. Takže asi tak. S úpravou u PowerTEC jsem byl naprosto spokojen, i když auto jsem po 3/4 roce a ca 10 tis.km prodal. Celou dobu bez problémů. Platil jsem 9.600,- i s brzdou před a po.

jar_da: a těch 20k a 30Nm je u 1.4T sakra znát ve všech režimech, navíc jsme se domluvili že nechci žádnou hranu, ale spolehlivej, použitelnej user-friendly nárůst
R32

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od motorpower »

To Jack82......u mě jsi nebyl. :)
Co se týká brzdy, tak jste měřili u nich?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od Jack82 »

motorpower: ano, u nich, kde jinde asi, nekde na pronajaté brzdě nebo co? cinknout se to dá vždy a všude, na své, cizí, kdekoli. popravdě po jízdní zkoušce jsem pocitově tipoval nárůst tak 30k a 50nm, jakej to byl rozdíl, ale vedel jsem, že TCe má malý turbo a omezení na sériovejch vstřicích, takže jsem nic extra přes 150k a 220Nm necekal, takže jak říkám, příjemné překvapení. ale to je jedno už. znovu bych do čipu na novém autě už asi nešel, pořád je tam ten červíček co kdyby. dnes se nohužel staví nová auta na hraně, nic moc rezerva v dílech, prevodovky na hrane, spojky na hrane, turba malinky, proste se tlaci na cenu a je to bohuzel videt
R32

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od Davwe »

Me prijde komicky, jak si vsichni zakladaj na grafu z brzdy. Kdybyste vedeli, jak moc jednoduse jde vysledny graf upravit, tak byste se divili. :) ale hlavne ze mam car papiru v ruce :)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od motorpower »

To máš bohužel pravdu, proto jsem pořídil Mahu která provádí korekce v ISO mimo obsluhu, a neměří jen tupě graf, ale imituje jízdní podmínky, čímž se odhalí cukání a pulzování výkonu, častý jev u našich profesionálů. :mrgreen:
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od TDIfun »

motorpower píše:To máš bohužel pravdu, proto jsem pořídil Mahu která provádí korekce v ISO mimo obsluhu, a neměří jen tupě graf, ale imituje jízdní podmínky, čímž se odhalí cukání a pulzování výkonu, častý jev u našich profesionálů. :mrgreen:
By me zajimalo jak imituje jedna brzda vic jizdni podminky nez jina zatezova brzda :?: :?:

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od motorpower »

Tohle nebylo na tebe, ale když už jsme u toho, jak si na motocomu nasimuluješ jízdu do kopce se vzrůstající tendencí?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od TDIfun »

motorpower píše:Tohle nebylo na tebe, ale když už jsme u toho, jak si na motocomu nasimuluješ jízdu do kopce se vzrůstající tendencí?
Vzdyt kazde mereni se zatezi je jako by jsi jel do kopce. A cim vetsi zatez tim vetsi kopec :-)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od motorpower »

Je to na delší povídání, ale máš pravdu pouze částečně. A to hodně malou částí :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
hopa26
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 20.05.2009 18:57
Bydliště: Pardubice a okolí

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od hopa26 »

Já bych to chtěl oživit,je tu někdo další se zkušeností chipu na 1,4TSI? Po delším čase? Díky.

barney.m
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 06.12.2019 12:06

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od barney.m »

hopa26 píše:
06.01.2013 13:58
Já bych to chtěl oživit,je tu někdo další se zkušeností chipu na 1,4TSI? Po delším čase? Díky.
A co teď po sedmi letech, už má více lidí zkušenosti s chipem na tomto motoru? :)
2010 Golf VI 1.4 TSI 90kW

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: Chip na 1.4 TSI

Příspěvek od rado.h »

ahoj, ja mám chip na mojom passate a veľká spokojnosť. Najazdené 70 tis od úpravy, všetko bez problému. Momentálne mám dlhodobú asi 7l, zima leto 18" 235/40 a jazdím iba krátke trasy okolo 10km...pri dlhšej trase po okreskách som mal teraz pár dní dozadu 5,5l a na spotrebu rozhodne nejazdím, nešetrím ho, výkon využívam často.
A pri chipe som bol, robili mi to u nás https://www.autoklinikaholcik.sk/chiptuning/, soft je od profituning. Riadiaca musí ísť von a rozobrať, aspoň na mojom aute.
passat-3c-chiptuning/passat-1-4-tsi-90k ... 22587.html 108kw/238nm
A meranie vtedy prebehlo s obyčajným 95 okt. benzínom. Neskôr som bol na brzde ešte raz asi po pol roku, tankujem 100 okt. shell w-power a namerané bolo 112kw a 245nm, + vzduch filter K&N
IMG_2382.jpeg
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“