Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Pantani »

Shorty píše:Nj, kamaráde, ale to už je nějaký pátek ne? Navíc já mám auto rv. 2009, takže už je to celkem na hraně s věkem auta na kulanci.
Auto mám 01/2010 a dělali mi to teďka v květnu 2016. Je pravda, že na to technik spěchal, protože prej už by to za pár tejdnů nemuselo na kulanci projít. Nemáš ale co ztratit...
Shorty píše:Tady jsem to zkoušel nahrát, ale je to celkem dost zkreslený, jak je auto v garáži a hluk se odráží od zdí. https://youtu.be/pUwQyl6D27Y" onclick="window.open(this.href);return false;
ideální to není, rozhodně je to tam ale patrný, pokud víš co máš poslouchat. A to já vím :-) Já to udělal tak, že jsem iPhone položil na baterku, nahrál to s černou obrazovkou a pak následně vzal telefon do ruky a nahrál tam zbytek - hlavně vin kód aby tam byl vidět na ničím nepřerušeným videu.
Shorty píše:- mění se i vodní pumpa? Viděl jsem jí na netu za celkem přijatelnou cenu (cca 1000 Kč od Hepu nebo 700 Kč od SKF). Nemyslím konkrétně v rámci té kulanční opravy, ale spíš tak obecně. Normálně bych jí nechal při výměně komplet rozvodů taky udělat žejo.
To jsem ještě neslyšel, že by někdo z preventivních důvodů měnil pumpu. Jestli s ní nemáš problém, proč to dělat?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od misodk »

mne pri vymene rozvodov vymenili aj vodnu pumpu, ze "slzila". aj som realne musel dolievat vodu predtym.

ohledne toho prestavovaca neviem nic.

inac mi tam dali skodovacku opravnu sadu aj s vymenou ozubeneho kolesa. ale co este bolo v sade neviem.. retaz, vodiace listy, neviem.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

Lidi, co si myslíte o týdle sadě? http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zda by to mohlo pasovat na Golfa 2009? Se obávám, že by se mohl lišit počet zubů na kolech/řetězu. Ale cena je fakt hodně nízká, když vezmu v potaz, že tam je i ta jednotka vačky, která normálně stojí raketu a je ve verzi G, takže asi nějaká modernizovaná (nebo holt zkrátka jiná).
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
SHODAN
Závodník
Závodník
Příspěvky: 623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: f Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od SHODAN »

pokud je to pro motor CAXA tak je to stejny, ale tohle me trochu zarazi, YETI od 11. 5. 2015 tak nevim...
Obrázek

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

Kluci, nevíte, kde je na 1.4 CAXA vyraženo číslo motoru? Ten nalepený typový štítek na krytu rozvodů mi kompletně vyblednul a nolvý stojí skoro čtyřku :baseball:

Případně, zda se to nedá vyčíst z VINu? Díky
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
SHODAN
Závodník
Závodník
Příspěvky: 623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: f Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od SHODAN »

Není v technicaku? Nebo STK papírech?

Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
Obrázek

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

Neni, ale s pomocí grafického studia se mi to podařilo zjistit z té vybledlé nálepky. Podle toho, co mi řekli ve škodovce a co píšou tak různě na netu vyplývá, že snad všechny CAXA motory na GVI by mohli použít tu opravnou sadu, co jsem postoval výše, aniž by museli měnil kolo a pohon olejového čerpadla. Např. zde je to jednoduše shrnuto http://www.ebay.de/itm/Original-VW-AG-S ... 2067199937" onclick="window.open(this.href);return false;

Bohužel v českém VW klasika - žádná oficiální opravná sada neexistuje a zajeď si do autorizáku, kde ti tam narvou stejné problematické díly jako z výroby za 21k (jen možná zesílený řetěz).
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

Tak mám čerstvě vyměněno. Nebyla to levná sranda (13K včetně oleje), ale jsem rád, jelikož jsem měl prý vytahaný řetěz plus lehce opotřebený ozubený kolo na klice. Použil jsem tu modernizovanou sadu od škodovky a na můj motor CAXA vyrobený v září 2008 pasuje. Měnil se komplet rozvod, vše origo (jen těsnění a drážkový řemen prvovýroba), včetně šroubů, olej Mobil.

Pocit při jízdě: Motor je znatelně tiší pod plynem a zátah je kultivovanější. Zmizelo i lehké mlácení při rozjezdu. Na studenej start, což je to klíčový znamení, si musím chvíli počkat.

Kdyby někdo chtěl, tak pošlu seznam dílů. Nic z olejovýho čerpadla nebylo nutný měnit, ale psal jsem si s člověkem z Polska, co má taky CAXA ale v GV, jeden z posledních kusů někdy v létě 2008 a ten musel měnit kolo i řetěz olejovýho čerpadla. Pořád je to ale tak o polovinu méně než v origo servise, kde nechtějí použít tu opravnou sadu a dávají jen zesílený řetěz a modernizovaný přestavovač. Asi jsou i lidi, co mění třeba jen řetěz za dvojku nebo napínák za litr, ale já chtěl vyměnit rovnou vše, jelikož je s tim dost práce i cena té sady je opravdu přívětivá.
Naposledy upravil(a) Shorty dne 15.12.2016 21:17, celkem upraveno 1 x.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od svatan »

Zajímavý...kde jsi to měnil? Mně řekli taky 13.tis Kč ale přímo ve VW s jejich dílama, tak mi to přijde docel dost.

Můžeš napsat ty čísla dílů a přesný datum výroby tvého auta? Mám taky Golf 2009 a chystám se také na rozvody. Ta opravná sada vypadá zajímavě, ale je mi divný, že mají i druhou verzi sady pro motory do roku 2015 a tobě tam pasovala ta verze od roku 2015. Co myslíš? Sady mají úplně jiný čísla dílů a právě tam i píšou, že se liší počtem zubů.

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
SHODAN
Závodník
Závodník
Příspěvky: 623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: f Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od SHODAN »

Tak ja nevim.. Mám original vše a najeto 125 a jede jak hodinky.. Je vidět ze se v Německu o nej starali, nicméně ta sada je velice dobrá cena

Odesláno z mého 6045Y pomocí Tapatalk
Obrázek

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od misodk »

tiez som dal do 1.2 tsi 2011 tu skodovacku sadu a pocity po vymene boli podobne. chod bol podstatne kultivovanejsi. vydrzalo to vsak len chvilu, mierne rachotivy klepotavy cvakavy zvuk je spet. ale od vymeny auto uz nezarachotilo ani raz. takze spokojnost, motor som prestal riesit.. teda az na rozkusane kable. pri dalsej vymene oleja chcem este skusit Mobil, ktory vsetci ospevuju.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

svatan píše:Zajímavý...kde jsi to měnil? Mně řekli taky 13.tis Kč ale přímo ve VW s jejich dílama, tak mi to přijde docel dost.

Můžeš napsat ty čísla dílů a přesný datum výroby tvého auta? Mám taky Golf 2009 a chystám se také na rozvody. Ta opravná sada vypadá zajímavě, ale je mi divný, že mají i druhou verzi sady pro motory do roku 2015 a tobě tam pasovala ta verze od roku 2015. Co myslíš? Sady mají úplně jiný čísla dílů a právě tam i píšou, že se liší počtem zubů.

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No dělal jsem to v dobrém neznačkovém servise. Šlo mi hlavně o to, že jsem si mohl dodat díly sám. Možná jsem zbytečně koupil navíc šrouby a čepy tak za litr, ale chtěl jsem pro jistotu vše nový, když už se to rozdělávalo.

Ty dvě sady jak píšeš, se liší v tom, že ta dražší obsahuje i přestavovač a ten sám o sobě stojí novej 12k. Když jsem chtěl nejdřív nacenit rozvody u VW, tak mi řekli asi nějakých 7k bez DPH plus klidně věřim, že by si za to řekli zbytek za práci - jenže v ceně nebyl ten přestavovač. Pokud někdo chce vyměnit úplně vše, tak ta dražší sada je ideální. Navíc obsahuje modernizované komponenty a na trh byla uvedena v květnu 2015, ale pasuje snad na všechny CAXA motory v GVI. Existuje ještě ve variantě B, pro ty starší motory. Kdo chce měnit jen řetěz či napínák, tak ušetří asi i něco za práci, jelikož se pak nemusí měnit kolečko kliky. To já ale právě chtěl vyměnit, jelikož má více zubů a snad bude lépe čerpat olej.

Datum výroby motoru nevím, jelikož to jsem z toho vybledlého štítku nevyčetl, ale jeho číslo je 117 XXX (přesně teď nevim) a auto bylo vyrobené 30. září 2008
SHODAN píše:Tak ja nevim.. Mám original vše a najeto 125 a jede jak hodinky.. Je vidět ze se v Německu o nej starali, nicméně ta sada je velice dobrá cena
Já měl najeto po 8 letech 90tkm a auto měl přede mnou člen rodiny, který se o něj staral dobře a nikdy s ním žádný problém neměl. Problémový je hlavně asi ten řetěz a pokud máš novější rok výroby, tak můžeš mít třeba už ten modernizovaný, kde je zesílený prostřední článek.
misodk píše:tiez som dal do 1.2 tsi 2011 tu skodovacku sadu a pocity po vymene boli podobne. chod bol podstatne kultivovanejsi. vydrzalo to vsak len chvilu, mierne rachotivy klepotavy cvakavy zvuk je spet. ale od vymeny auto uz nezarachotilo ani raz. takze spokojnost, motor som prestal riesit.. teda az na rozkusane kable. pri dalsej vymene oleja chcem este skusit Mobil, ktory vsetci ospevuju.
No 1.2 má ale trochu jiný díly, to jsi asi použil trochu jinou sadu
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od svatan »

Shorty píše:
svatan píše:Zajímavý...kde jsi to měnil? Mně řekli taky 13.tis Kč ale přímo ve VW s jejich dílama, tak mi to přijde docel dost.

Můžeš napsat ty čísla dílů a přesný datum výroby tvého auta? Mám taky Golf 2009 a chystám se také na rozvody. Ta opravná sada vypadá zajímavě, ale je mi divný, že mají i druhou verzi sady pro motory do roku 2015 a tobě tam pasovala ta verze od roku 2015. Co myslíš? Sady mají úplně jiný čísla dílů a právě tam i píšou, že se liší počtem zubů.

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Shorty píše:No dělal jsem to v dobrém neznačkovém servise. Šlo mi hlavně o to, že jsem si mohl dodat díly sám. Možná jsem zbytečně koupil navíc šrouby a čepy tak za litr, ale chtěl jsem pro jistotu vše nový, když už se to rozdělávalo.

Ty dvě sady jak píšeš, se liší v tom, že ta dražší obsahuje i přestavovač a ten sám o sobě stojí novej 12k. Když jsem chtěl nejdřív nacenit rozvody u VW, tak mi řekli asi nějakých 7k bez DPH plus klidně věřim, že by si za to řekli zbytek za práci - jenže v ceně nebyl ten přestavovač. Pokud někdo chce vyměnit úplně vše, tak ta dražší sada je ideální. Navíc obsahuje modernizované komponenty a na trh byla uvedena v květnu 2015, ale pasuje snad na všechny CAXA motory v GVI. Existuje ještě ve variantě B, pro ty starší motory. Kdo chce měnit jen řetěz či napínák, tak ušetří asi i něco za práci, jelikož se pak nemusí měnit kolečko kliky. To já ale právě chtěl vyměnit, jelikož má více zubů a snad bude lépe čerpat olej.

Datum výroby motoru nevím, jelikož to jsem z toho vybledlého štítku nevyčetl, ale jeho číslo je 117 XXX (přesně teď nevim) a auto bylo vyrobené 30. září 2008l

Počkej, mám v tom trochu zmatek, ty říkáš, že jsou varianty co jsem posílal odkazy (s/bez přestavovače a jiný počet zubů) plus ještě nějaká další pro starší motory (s přestavovačem)? v čem je tato třetí jiná? Přijde mi divný, že se může jen tak vyměnit kolečko s jiným počtem zubů, to se přece změní převod, nerozhodí se tím něco?

Já už mám teda přestavovač vyměněný na kulanci ve VW, takže teoreticky by mi stačil jen řetěz s napínákem. Má teda index E, v té sadě už e s indexem F (asi znovu novější)
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od Shorty »

Trochu pleteš jabka s hruškama, ale asi jsem se špatně vyjádřil. Todle http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false; neni ofiko rozvodová sada, to asi dal dohromady ten prodejce z originálních dílů.

Zato todle http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false; je ofiko i origo sada, kde je na tom kolečku kliky o jeden zub více, asi aby to lépe tlakovalo olej. Osadit to jde, ale musíš použít všechny modernizované díly z té sady, takže včetně ostatních ozubených kol (a tedy i přestavovače dokonce ve verzi G, který prý z výroby taky umí zlobit/chrastit) a řetězu. Navíc existuje další ofiko sada 03C198229B (včetně přestavovače), pro ty nejstarší CAXA motory, který mají ještě jiný počet zubů na kolečku kliky - ale na to můžeme s klidem zapomenout, jelikož se to na 99% netýká golfů 6. generace! Takže, kdo má novějšího golfa než já, tak by mohl použít tu sadu 03C198229C.

Pokud nechceš měnit přestavovač, čímž ušetříš cca litr na té sadě a něco za práci a taky něco málo za šrouby, tak nemůžeš použít ani jednu tu ofiko sadu a můžeš koupit jednotlivé díly zvlášť. Ale máš pravdu v tom, že udělali asi zase nový přestavovač. Měnit preventivně jen todle udělátko je kvůli vysoké ceně blbost, pokud nedostaneš kulanci, ale v rámci té sady už to asi má celkem smysl.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: Svolávačka-TSI řetěž,rozvody...!

Příspěvek od svatan »

No tak jestli to dobře chápu:

1) sada 1 - http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- neorigo sada určená pro CAXA motory, když nechcete měnit přestavovač vačky, obsahuje kolo olejového čerpadla 18/18 zubů a ostatní díly kompatibilní s původním přestavovačem vaček, tj. můžete vyměnit např. jen řetěz, napínák apod.

2) sada 2 - http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- číslo 03C198229C, origo sada určená pro úplnou modernizaci rozvodů včetně napínáku, musí se použít komplet a pasuje na čísla motoru od 102 046, obsahuje mimojiné modernizované kolo olejového čerpadla 19/18 zubů

3) sada 3 - 03C198229B

- origo sada určená pro úplnou modernizaci rozvodů včetně napínáku, ale pro kolo olejového čerpadla s 23 zuby, pro čísla motorů do 011 199, pravděpodobně jen první CAXA motory


Dávalo by to smysl až na jednu věc - na tom odkazu na ebay píšou, že pro motory 011 200-102 045 se ještě musí v sadě s indexem C navíc vyměnit řetěz a kolo olejového čerpadla. čili moc nevidím rozdíl oproti sadě s indexem B. Jedině, že by to bylo tak, že ta sada B se liší ve více věcech, než jen v kole olejového čerpadla. Nebo, že pro tydle čísla motoru je ještě třetí verze kola olejového čerpadla. Ale jelikož jsem nikde nenašel prodávat v ČR sadu s indexem B, nemůžu sady porovnat...

Mám to takhle dobře?
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“