svatan píše:Zajímavý...kde jsi to měnil? Mně řekli taky 13.tis Kč ale přímo ve VW s jejich dílama, tak mi to přijde docel dost.
Můžeš napsat ty čísla dílů a přesný datum výroby tvého auta? Mám taky Golf 2009 a chystám se také na rozvody. Ta opravná sada vypadá zajímavě, ale je mi divný, že mají i druhou verzi sady pro motory do roku 2015 a tobě tam pasovala ta verze od roku 2015. Co myslíš? Sady mají úplně jiný čísla dílů a právě tam i píšou, že se liší počtem zubů.
http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodily-stancl.cz/sada-rozv ... nal-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No dělal jsem to v dobrém neznačkovém servise. Šlo mi hlavně o to, že jsem si mohl dodat díly sám. Možná jsem zbytečně koupil navíc šrouby a čepy tak za litr, ale chtěl jsem pro jistotu vše nový, když už se to rozdělávalo.
Ty dvě sady jak píšeš, se liší v tom, že ta dražší obsahuje i přestavovač a ten sám o sobě stojí novej 12k. Když jsem chtěl nejdřív nacenit rozvody u VW, tak mi řekli asi nějakých 7k bez DPH plus klidně věřim, že by si za to řekli zbytek za práci - jenže v ceně nebyl ten přestavovač. Pokud někdo chce vyměnit úplně vše, tak ta dražší sada je ideální. Navíc obsahuje modernizované komponenty a na trh byla uvedena v květnu 2015, ale pasuje snad na všechny CAXA motory v GVI. Existuje ještě ve variantě B, pro ty starší motory. Kdo chce měnit jen řetěz či napínák, tak ušetří asi i něco za práci, jelikož se pak nemusí měnit kolečko kliky. To já ale právě chtěl vyměnit, jelikož má více zubů a snad bude lépe čerpat olej.
Datum výroby motoru nevím, jelikož to jsem z toho vybledlého štítku nevyčetl, ale jeho číslo je 117 XXX (přesně teď nevim) a auto bylo vyrobené 30. září 2008
SHODAN píše:Tak ja nevim.. Mám original vše a najeto 125 a jede jak hodinky.. Je vidět ze se v Německu o nej starali, nicméně ta sada je velice dobrá cena
Já měl najeto po 8 letech 90tkm a auto měl přede mnou člen rodiny, který se o něj staral dobře a nikdy s ním žádný problém neměl. Problémový je hlavně asi ten řetěz a pokud máš novější rok výroby, tak můžeš mít třeba už ten modernizovaný, kde je zesílený prostřední článek.
misodk píše:tiez som dal do 1.2 tsi 2011 tu skodovacku sadu a pocity po vymene boli podobne. chod bol podstatne kultivovanejsi. vydrzalo to vsak len chvilu, mierne rachotivy klepotavy cvakavy zvuk je spet. ale od vymeny auto uz nezarachotilo ani raz. takze spokojnost, motor som prestal riesit.. teda az na rozkusane kable. pri dalsej vymene oleja chcem este skusit Mobil, ktory vsetci ospevuju.
No 1.2 má ale trochu jiný díly, to jsi asi použil trochu jinou sadu